gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?quote:
schaamharen, jij?quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. En zelfs als je voor de plee zou moeten betalen is het minder dan 2,20.
Het water zit nog in de kraan hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt niet
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het water zit nog in de kraan hoor.
Stel je voor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.
Cola is slecht voor je tanden :$quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef redboyke het volgende:
wie drinkt er nu water kost evenveel als cola
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef oddity het volgende:
Gisteren voor een redbull met rode wodka was ik 7,50 kwijt..
Kan je beter opsparen en lid worden van een schietclub oid.quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
Maar dan krijg je wel een halve liter ipv 18cl (een normaal fluitje).quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
EN DIT ZEG JE ME NUquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je om kraanwater vraagt ze je dit gratis moeten geven.
Ja, in your face.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je om kraanwater vraagt ze je dit gratis moeten geven.
Je moeder moet ook brood op de plank zien te krijgen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Prospos het volgende:
Betaalde laatst 50 euro voor een pijpbeurt, niet normaal meer.
Ga eens weg hier pap!quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef glaba het volgende:
[..]
Je moeder moet ook brood op de plank zien te krijgen.
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef Levolution het volgende:
Tja.
Er zijn landen waar ze je dit niet zouden flikken. Waar ze respecteren dat water een primaire behoefte is en je het gratis aangeboden krijgt.
Kapitalisme in je reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.
Volgens mij is dit een urban legend, tot ik het betreffende wetsartikel zie.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen armoedzaaiers klagen over een bedrag zo klein als ¤2,20.
Conclusie: TS is armoedzaaier en hoort bij de 99%.
Gelukhebber.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Ik zei gisteren: "2 bier alsjeblieft" en toen kreeg ik er 3 omdat ik alsjeblieft zei.
Doe mij dan maar 2000 liter spa blauw!quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!
Je hebt er ook 3 afgerekend en toen zei ze dankjewel.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Ik zei gisteren: "2 bier alsjeblieft" en toen kreeg ik er 3 omdat ik alsjeblieft zei.
Ja ik ga ook echt niet meer mee naar die alto kroegen die bartenders zijn altijd man en die haten dan op mooie mannen. Normale clubs altyd gratis biertjes extra van vrouwtendersquote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Allebei, ik had geen keuze,quote:Op zondag 4 december 2011 18:50 schreef Specularium het volgende:
Waar gaat dit topic nou over?
Dat die gast jou expres oplicht omdat je als een Turk klinkt, of dat jij dat gaat betalen?
Neequote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Je hebt er ook 3 afgerekend en toen zei ze dankjewel.
Daar gaat het niet om, als je geld hebt ga je niet zeiken om dit soort kleine bedragen, om het even waarvoor men dat vraagt.quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]![]()
![]()
HAHAHA!
Omdat Nederland helemaal niet duur is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |