gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?quote:
schaamharen, jij?quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon, 2,20, waar betaal jij dan mee?
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. En zelfs als je voor de plee zou moeten betalen is het minder dan 2,20.
Het water zit nog in de kraan hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
water is echt aids daar man, iedereen aan z'n penis zitten en dan aan het water, nee echt niet
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 18:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het water zit nog in de kraan hoor.
Stel je voor.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en de kraan zit meestal niet aan de plee kant ,dus je hangt niet met je hoofd tussen de penissen of zo.
Cola is slecht voor je tanden :$quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef redboyke het volgende:
wie drinkt er nu water kost evenveel als cola
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef oddity het volgende:
Gisteren voor een redbull met rode wodka was ik 7,50 kwijt..
Kan je beter opsparen en lid worden van een schietclub oid.quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
Maar dan krijg je wel een halve liter ipv 18cl (een normaal fluitje).quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Noorwegen iets van ¤8,-¤11,- kwijt aan één biertje.
EN DIT ZEG JE ME NUquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je om kraanwater vraagt ze je dit gratis moeten geven.
Ja, in your face.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je om kraanwater vraagt ze je dit gratis moeten geven.
Je moeder moet ook brood op de plank zien te krijgen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Prospos het volgende:
Betaalde laatst 50 euro voor een pijpbeurt, niet normaal meer.
Ga eens weg hier pap!quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef glaba het volgende:
[..]
Je moeder moet ook brood op de plank zien te krijgen.
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef Levolution het volgende:
Tja.
Er zijn landen waar ze je dit niet zouden flikken. Waar ze respecteren dat water een primaire behoefte is en je het gratis aangeboden krijgt.
Kapitalisme in je reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.
Volgens mij is dit een urban legend, tot ik het betreffende wetsartikel zie.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen armoedzaaiers klagen over een bedrag zo klein als ¤2,20.
Conclusie: TS is armoedzaaier en hoort bij de 99%.
Gelukhebber.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Ik zei gisteren: "2 bier alsjeblieft" en toen kreeg ik er 3 omdat ik alsjeblieft zei.
Doe mij dan maar 2000 liter spa blauw!quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!
Je hebt er ook 3 afgerekend en toen zei ze dankjewel.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Ik zei gisteren: "2 bier alsjeblieft" en toen kreeg ik er 3 omdat ik alsjeblieft zei.
Ja ik ga ook echt niet meer mee naar die alto kroegen die bartenders zijn altijd man en die haten dan op mooie mannen. Normale clubs altyd gratis biertjes extra van vrouwtendersquote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef luckass het volgende:
Allebei, ik had geen keuze,quote:Op zondag 4 december 2011 18:50 schreef Specularium het volgende:
Waar gaat dit topic nou over?
Dat die gast jou expres oplicht omdat je als een Turk klinkt, of dat jij dat gaat betalen?
Neequote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Je hebt er ook 3 afgerekend en toen zei ze dankjewel.
Daar gaat het niet om, als je geld hebt ga je niet zeiken om dit soort kleine bedragen, om het even waarvoor men dat vraagt.quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als het voor bier was OK maar dit is gewoon water ja water kost 1 cent per liter gdv!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]![]()
![]()
HAHAHA!
Omdat Nederland helemaal niet duur is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Je ziet toch dat ik het wel doe, wat lieg je dan hierquote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je geld hebt ga je niet zeiken om dit soort kleine bedragen, om het even waarvoor men dat vraagt.
Voor een halve liter inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, in Noorwegen betaal je ongeveer 9 euro voor een biertje...
Iets met principes........quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je geld hebt ga je niet zeiken om dit soort kleine bedragen, om het even waarvoor men dat vraagt.
idd.quote:
Hier ¤ 4,60 toch ?quote:
Gebotteld water is natuurlijk wat anders dan kraanwater. Ook vind ik dat een beetje barman niet moeilijk kan en mag doen over een glaasje kraanwater.quote:Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
idd.
Ook al was ik miljonair, 2,20 voor een glaasje water is te gek.
Maar voor een flesje spablauw (200ml glazen flesje) mag best 1,50 worden gevraagd
Ligt eraan, als je het erom doet en alleen kraanwater wilt drinken tijdens een avondje stappen, dan is het niet zo raar dat de barman/vrouw weigert je dat gratis te geven.quote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Gebotteld water is natuurlijk wat anders dan kraanwater. Ook vind ik dat een beetje barman niet moeilijk kan en mag doen over een glaasje kraanwater.
Inderdaad, ik doe af en toe een glas water tussendoor... krijg ik gewoon naast m'n bier dan voor niets.quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je het erom doet en alleen kraanwater wilt drinken tijdens een avondje stappen, dan is het niet zo raar dat de barman/vrouw weigert je dat gratis te geven.
Als je in een kroeg water besteld, krijg je spa blauw of soortgelijks.
Als ik na 20 bier vraag om een glaasje kraanwater zal de barman/vrouw echt niet moeilijk doen hoor.
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste.quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je het erom doet en alleen kraanwater wilt drinken tijdens een avondje stappen, dan is het niet zo raar dat de barman/vrouw weigert je dat gratis te geven.
Als je in een kroeg water besteld, krijg je spa blauw of soortgelijks.
Als ik na 20 bier vraag om een glaasje kraanwater zal de barman/vrouw echt niet moeilijk doen hoor.
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe af en toe een glas water tussendoor... krijg ik gewoon naast m'n bier dan voor niets.
Op feesten kan dat wel anders zijn, daar heb je vaak alleen maar zo'n duurbetaald plastic bekertje van 20cl met gebotteld water erin.
Maar je begrijpt wat ik probeer te zeggen tochquote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste.
Natuurlijk, echter zullen dat soort gevallen zelden zijn. Ik ken ze in ieder geval niet en ben ze nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar je begrijpt wat ik probeer te zeggen toch?
Haha veel succes ermee.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef BoemBats het volgende:
Mwah, sta je nog raar te kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk, echter zullen dat soort gevallen zelden zijn. Ik ken ze in ieder geval niet en ben ze nog nooit tegengekomen.
Zolang je zo dom blijft er heen te gaan en het te betalen, zullen ze het blijven doen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Haha veel succes ermee.
Dat mogen ze niet van de organisatie en geen inspecteur die dat komt controleren als het al wettelijk verplicht is.
Waarom denk je ook dat ze weigeren het dopje mee te geven als je drinken in een flesje krijgt.
Zodat je niet naar de wc kan lopen voor meer water.
Met name op festivals zuigen ze je schaamteloos uit tot op het bot omdat ze zelfs in crisistijd toch wel op de eerste verkoopdag uitverkocht raken.
Soms is iets leuk genoeg om je principes er voor opzij te zetten maar ik geef je helemaal gelijk dat je als consument zelf de aanzet geeft.quote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang je zo dom blijft er heen te gaan en het te betalen, zullen ze het blijven doen.
Klopt, maar betaal je er niet voor dan gaat de prijs gewoon omhoog hoorquote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Soms is iets leuk genoeg om je principes er voor opzij te zetten maar ik geef je helemaal gelijk dat je als consument zelf de aanzet geeft.
Ik heb serieus eens iemand gezien die een sixpack bier buiten de kroeg neer had gezet en zijn bierglas telkens vulde met zijn eigen bierquote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef AhmedJaret het volgende:
ik drink geen alcohol, maar neem gewoon zelf fles cola mee, zet die onder mijn barkruk, jas erover en dan gewoon glaasje vullen
dure grap als je al je drinken koopt daar
Hoezo kan je zonder dopje geen water halen op de wc?quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Haha veel succes ermee.
Dat mogen ze niet van de organisatie en geen inspecteur die dat komt controleren als het al wettelijk verplicht is.
Waarom denk je ook dat ze weigeren het dopje mee te geven als je drinken in een flesje krijgt.
Met name op festivals zuigen ze je schaamteloos uit tot op het bot omdat ze zelfs in crisistijd toch wel op de eerste verkoopdag uitverkocht raken.
Dan zal de mentaliteit hier beneden de rivieren wel anders zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mwah, sta je nog raar te kijken.
Heb zelf een aantal jaar in een kroeg gewerkt (waar ik nu nog steeds kom) en het gebeurt regelmatig hoor als het echt druk is.
Juist.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef nozem het volgende:
Ik liet zojuist door pure lompheid een vol glas trappist op de grond vallen, en het nieuwe glas was gewoon op kosten van de kroeg... Maar de toko's waar je voor een halfvol glaasje lauw pisbier 3.20 betaalt ken ik ook, helaas neemt men daar massaal genoegen mee, we hebben het zelf in de hand, gewoon niet meer gaan zou ik zeggen..
quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens iemand gezien die een sixpack bier buiten de kroeg neer had gezet en zijn bierglas telkens vulde met zijn eigen bierde tering
Dat zijn ook de toko's die het moeten hebben van het tuig dat denkt veel te kunnen zuipen en dat na een klein tiental biertjes al dronken is. Veelal gecombineerd met kleinere glazen, 'glazen' van plastic, Heineken, en slecht barpersoneel dat je biertje niet fatsoenlijk kan tappen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef nozem het volgende:
Ik liet zojuist door pure lompheid een vol glas trappist op de grond vallen, en het nieuwe glas was gewoon op kosten van de kroeg... Maar de toko's waar je voor een halfvol glaasje lauw pisbier 3.20 betaalt ken ik ook, helaas neemt men daar massaal genoegen mee, we hebben het zelf in de hand, gewoon niet meer gaan zou ik zeggen..
Een beetje kroeg zal dat ook gewoon doen lijkt me, je wint er alleen klandizie mee.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef nozem het volgende:
Ik vind het niet erg om 4-5 euro aan een goed speciaalbier te spenderen, maar voel me op een of andere manier behoorlijk genaaid als ik de helft aan een slechtgetapt evenementenpilsje uitgeef, met voornamelijk schuim... Dat voelt pas echt als geld over de balk smijtenquote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat zijn ook de toko's die het moeten hebben van het tuig dat denkt veel te kunnen zuipen en dat na een klein tiental biertjes al dronken is. Veelal gecombineerd met kleinere glazen, 'glazen' van plastic, Heineken, en slecht barpersoneel dat je biertje niet fatsoenlijk kan tappen.
1 euro was ook goed geweest, maar 2,20quote:
Ok, het mag iets minder ja.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 euro was ook goed geweest, maar 2,20
niks mis meequote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens iemand gezien die een sixpack bier buiten de kroeg neer had gezet en zijn bierglas telkens vulde met zijn eigen bierde tering
Dat is helaas mijn vloek jaquote:
En daar komen de muntjes in het spel. Die moeten toch op en je denkt er niet echt bij na hoeveel één zo'n muntje nou waard is.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef Wapperbaard het volgende:
Tuurlijk want je wil aan het eind van de dag een mooi kosten baten plaatje hebben maar stijgen werkt tot op zekere hoogte lijkt me want als je met prijzen over de psychologische grens heen gaat verkoop je zeker niets meer.
Maargoed ik heb totaal geen ervaring met verkoop.
Mee eens.. Laatst een festival waar je voor ¤ 2,50 een Amsterdammertje Heineken kon krijgen of voor hetzelfde geld een iets kleinere hoeveelheid Straffe Hendrik. Nou ik wist het wel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om 4-5 euro aan een goed speciaalbier te spenderen, maar voel me op een of andere manier behoorlijk genaaid als ik de helft aan een slechtgetapt evenementenpilsje uitgeef, met voornamelijk schuim... Dat voelt pas echt als geld over de balk smijten
Als muntjes in eerste instantie te duur zijn gaan mensen hun aanschafgedrag daar ook weer op aanpassen. Zag dit een tijd terug erg goed op Appelpop, daar waren muntjes ¤ 2,90. Veel mensen wilden eerst een bepaalde hoeveelheid muntjes, maar schakelden daarna over naar een x bedrag aan muntjes.quote:Op zondag 4 december 2011 20:22 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht. Gisteren ¤ 2,80 per glas water moeten neertellen en ¤ 5,60 per halve liter.
[..]
En daar komen de muntjes in het spel. Die moeten toch op en je denkt er niet echt bij na hoeveel één zo'n muntje nou waard is.
Daar heb ik ook een leuke oplossing voor gezien. Alleen muntjes in veelvouden van 5 verkopen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Als muntjes in eerste instantie te duur zijn gaan mensen hun aanschafgedrag daar ook weer op aanpassen. Zag dit een tijd terug erg goed op Appelpop, daar waren muntjes ¤ 2,90. Veel mensen wilden eerst een bepaalde hoeveelheid muntjes, maar schakelden daarna over naar een x bedrag aan muntjes.
Hah, goede vraag.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hoezo kan je zonder dopje geen water halen op de wc?
Dus we moeten ons verstand op 0 zetten en overal blindelings genoegen mee nemen om maar vooral niet aan één of ander stereotype te voldoen?quote:
Hollanders klagen maar betalen. Daarom betaal je in NL in de Hoereca ook de hoofdprijs,quote:
Nederlands bier is veelal zuipbier inderdaad. Weinig smaak, veel consumeren. Maar de vergelijking met kattenpis kan ik niet maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, weer eerlijk timmerhongaar, Heineken, Amstel, Bavaria, etc is Uilenzeik
Zoet, slap en waterig van smaakquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederlands bier is veelal zuipbier inderdaad. Weinig smaak, veel consumeren. Maar de vergelijking met kattenpis kan ik niet maken.
Bel de krant, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoet, slap en waterig van smaak
Pils hoort bitter te zijn
Cola Zero had jij het toch over? Met die zoetstofsmaakquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef chickmagneet het volgende:
@betyar niet letterlijk natuurlijk maar gewoon slecht zoals je al zegt weinig smaak dan kun je net zo goed cola drinken ja toch ?
Zie, het begint alquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Bel de krant, ik ben het met je eens.![]()
![]()
Ik drink thuis zelden Nederlands bier.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef chickmagneet het volgende:
@betyar niet letterlijk natuurlijk maar gewoon slecht zoals je al zegt weinig smaak dan kun je net zo goed cola drinken ja toch ?
Veel verder zullen we ook niet komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie, het begint al
Heb de voorspelling gedaan
Wacht maar, tot de belastingdienst je eens flink pakt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel verder zullen we ook niet komen.Misschien op culinair gebied.
Hebben ze allang gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar, tot de belastingdienst je eens flink pakt.
Karlsquell is geen bronwater, das aldipilsquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Het is natuurlijk geen kraanwater. Het is puur bronwater uit Duitsland, echt waar hoor dat zeiden ze tegen me.
Ik heb hier achter ook een put en een kikkerpoel kun je kiezen, uit de put kost 0,70 cent en die uit de kikkerpoel 0,30quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Het is natuurlijk geen kraanwater. Het is puur bronwater uit Duitsland, echt waar hoor dat zeiden ze tegen me.
geld wat je ook aan een friet speciaal kunt uitgevenquote:
Ja ik wil mijn fokvrienden niet dikk(er) laten wordenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cola Zero had jij het toch over? Met die zoetstofsmaak
Als je honger hebt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
geld wat je ook aan een friet speciaal kunt uitgeven
Als ik dorst heb drink ik water, heerlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Ja ik wil mijn fokvrienden niet dikk(er) laten worden
Dat je geen dopje meekrijgt is vanuit veiligheid. Harde projectielen mogen niet op festivals omdat er mee gegooid kan worden. Een gevuld flesje is een hard projectiel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Haha veel succes ermee.
Begrijpelijk, maar ik denk dat een gevuld flesje zonder dop of een leeg flesje ook best hard aankomtquote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat je geen dopje meekrijgt is vanuit veiligheid. Harde projectielen mogen niet op festivals omdat er mee gegooid kan worden. Een gevuld flesje is een hard projectiel.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Shispeed het volgende:
hier in de kroeg bier 1.50, water gratis, whiskey 3.50 euro
en dan krijg je 0.33 l hertog jan![]()
Valt wel mee, gevuld flesje is bijna meteen leeg en een leeg flesje weegt bijna niks en heeft niet genoeg massa om het ver af te leggen. Tijdens concerten worden dat soort flesjes heel vaak in een pit gegooid. Maar ze zijn dan al bijna leeg voordat ze iemand raken.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik denk dat een gevuld flesje zonder dop of een leeg flesje ook best hard aankomt
Kom zelfs wel eens tenten tegen waar je een avondkaart voor het toilet kan kopen voor 5 euro ofzoquote:
Ik vind grolsch echt voor geen meter te zuipen. Groeten van "de dikke"quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde, maar dan met Grolsch. Hoewel ik Duke John beter bier vind is Grolsch ook prima.
Waar ik werk is een glas of karaf water gewoon gratis. Net zoals de starter (vergelijkbaar met stokbrood en kruidenboter). En nee, we rekenen niet de hoofdprijsquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.
Ah Kijk, Een Horecafferquote:Op maandag 5 december 2011 04:39 schreef GasTurbine het volgende:
Of van die mensen die denken dat fooi al bij de prijs inbegrepen zit.
Omdat hij water heeft gedronken en geen alcohol ziet en herinnert hij de meiden op pad.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
Kan iemand mij het verband tussen de klacht en subklacht uitleggen?
Of van die paupers die denken dat ze in de verenigde staten zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 04:39 schreef GasTurbine het volgende:
Of van die mensen die denken dat fooi al bij de prijs inbegrepen zit.
En wat kost bier dan Ethiopië dan?quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, in Noorwegen betaal je ongeveer 9 euro voor een biertje...
Leer quoten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:39 schreef -Vega- het volgende:
( Maar dan krijg je wel een halve liter ipv 18cl (een normaal fluitje). )
Hmm, ben je ooit in Noorwegen/Zweden geweest? Daar koop je voor 5/6 euro gewoon een 25cl glaasje waar nog geen eens 4 procent in zit. Moeilijk zat worden als je niet veel geld hebt.
En zie het ook eens in vergelijking tot een gemiddeld loon. Dan denk ik dat je in Ethiopië slechter af bent dan in Noorwegenquote:Op maandag 5 december 2011 07:59 schreef Adelaar74 het volgende:
[..]
En wat kost bier dan Ethiopië dan?
Als ik al whisky cola drink dan mag dat gewoon met Red Label hoor, hoeft niet Black te zijn. Heb ook een fles Gold en Blue Label staan, vroeg er laatst ook iemand of ie er cola in mocht hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 04:38 schreef GasTurbine het volgende:
Van die cententellers die uitgaanBlijf lekker thuis.
2,30 voor fris, bier en water
3,20 voor wijn.
4,60 voor een shotje
6,90 voor mixdrankjes
7,50 Mixdrank met RedBull
8,15 voor luxe mixdrankjes (vb: Black Label cola)
Waar staat "het" dan? Is gewoon fout.quote:
TS stond te klapperkaken dus hij moest wel.quote:Op maandag 5 december 2011 01:49 schreef Meloewa het volgende:
Bestel dan ook geen water, is te verwachtingen zoiets.
Waar is oslo?quote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef oddity het volgende:
Gemiddelde bierprijs in Europese hoofdsteden
1. Parijs ¤ 7,08
2. Kopenhagen ¤ 5,31
3. Stockholm ¤ 4,73
4. Dublin ¤ 4,72
5. Rome ¤ 4,65
6. Helsinki ¤ 4,65
7. Athene ¤ 4,55
8. Londen ¤ 3,78
9. Madrid ¤ 3,10
10. Wenen ¤ 3,07
11. Amsterdam ¤ 3,00
12. Luxemburg ¤ 2,66
13. Berlijn ¤ 2,60
14. Warschau ¤ 2,02
15. Brussel ¤ 2,00
16. Tallinn ¤ 1,91
17. Valletta ¤ 1,90
18. Lissabon ¤ 1,80
19. Ljubljana ¤ 1,62
20. Nicosia ¤ 1,60
21. Riga ¤ 1,60
22. Bratislava ¤ 1,50
23. Vilnius ¤ 1,48
24. Boekarest ¤ 1,30
25. Boedapest ¤ 1,31
26. Sofia ¤ 1,13
27. Praag ¤ 1,13
Ik ga in Praag zuipen!
Oslo komt erbij zogauw Noorwegen bij de EU lidstaten gaat horen. Hopelijk nooit dus.quote:
Ik was al uit mijn plaat door scotch, maar van alcohol krijg je dorstquote:
chloor water idd..quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
In de VS was kraanwater altijd gratis in restaurants en vaak fris ook als je met een groep mensen bent die alcohol drinken.
Voor een glas/beker of voor een halve liter?quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef IndianRose87 het volgende:
Nou 2,20 is nix.. op festivals betaal je 5 euries
Festivals geven vaak gratis water weg hoorquote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef IndianRose87 het volgende:
En dan gooien ze de dopjes weg omdat anders iedereen staat bij te vullenquote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef IndianRose87 het volgende:
Zelf ook eens gehad in een Ierse kroeg. Ik pak dat glas aan van de barman, en blijkbaar had ik opeens last van acute spasticiteit o.i.d. want ik laat het ding op de grond flikkeren. Bier overal, consternatie alom. Enfin, na een hoop gejuich van een groep mensen aan de toog stond er even later een nieuw glas voor m'n neus op kosten van de tent.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef nozem het volgende:
Sinds wanneer zijn Zweden en Noorwegen weer een?quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef -Vega- het volgende:
Fogel, toevallig vorig jaar voor 5 maanden stage in Zweden gewoond en geloof me, daar krijg je 25cl bier met 3.5-4 procent alcohol voor 6 euro. Niet gaan kutten dat je blablabla woont blablabla dit dat blablabla.
.quote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef oddity het volgende:
Gemiddelde bierprijs in Europese hoofdsteden
1. Parijs ¤ 7,08
2. Kopenhagen ¤ 5,31
3. Stockholm ¤ 4,73
4. Dublin ¤ 4,72
5. Rome ¤ 4,65
6. Helsinki ¤ 4,65
7. Athene ¤ 4,55
8. Londen ¤ 3,78
9. Madrid ¤ 3,10
10. Wenen ¤ 3,07
11. Amsterdam ¤ 3,00
12. Luxemburg ¤ 2,66
13. Berlijn ¤ 2,60
14. Warschau ¤ 2,02
15. Brussel ¤ 2,00
16. Tallinn ¤ 1,91
17. Valletta ¤ 1,90
18. Lissabon ¤ 1,80
19. Ljubljana ¤ 1,62
20. Nicosia ¤ 1,60
21. Riga ¤ 1,60
22. Bratislava ¤ 1,50
23. Vilnius ¤ 1,48
24. Boekarest ¤ 1,30
25. Boedapest ¤ 1,31
26. Sofia ¤ 1,13
27. Praag ¤ 1,13
Ik ga in Praag zuipen!
Naar wat voor festivals ga jij?quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef IndianRose87 het volgende:
hoezo niet? bron?quote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
.
Hier klopt echt geen kut van. bron?
Ga jij nu beweren dat Zweden duurder is dan Noorwegen?quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef -Vega- het volgende:
Je suggereert zelf dat Zweden goedkoper is dan Noorwegen. Ik ben gedurende 5 maanden in verscheidene kroegen in Stockholm geweest, daar het gemiddelde van.
geen ideequote:
Ik ga vaak genoeg in amsterdam stappen, naar de grotere clubs, en daar betaal ik geen 3 euro voor een biertje. Brussel is wss duurder, en parijs kan ik niks over zeggen, maar dat lijkt me ook echt belachelijk.quote:
Flesje van 0,5l is altijd 5 euro.quote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Naar wat voor festivals ga jij?
Laat noorwegen er maar bijkomen. Eindelijk een land waar we niet voor hoeven te betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oslo komt erbij zogauw Noorwegen bij de EU lidstaten gaat horen. Hopelijk nooit dus.
ik denk dat dit ong het gemiddelde is.. dus dat er helemaal niks van klopt vindt ik ook weer een beetje overdreven:P.quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ga vaak genoeg in amsterdam stappen, naar de grotere clubs, en daar betaal ik geen 3 euro voor een biertje. Brussel is wss duurder, en parijs kan ik niks over zeggen, maar dat lijkt me ook echt belachelijk.
Red labelquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die geen hele fles whiskey halen in de club_!
Voor 40 euro:
Emmer met ijs
Literfles whiskey (red label)
3 red bull
1 kan cola (soort van vaas)
1 kan water
En 4 glazen natuurlijk!
Jij bestelt blue label tijdens jet uitgaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Red label. Daar moet je idd wel veel cola bij krijgen.
Bier. Een enkele keer baco.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:35 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Jij bestelt blue label tijdens jet uitgaan?
Laatst op qlimax was het gewoon 1 bonnetje( = 2,50)quote:
Liever Sjaak Daniël's dan Red Lquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:35 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Jij bestelt blue label tijdens jet uitgaan?
Tandenborstel al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Red label is voor als het niet lukt om vingers in je keel te krijgen
Op mijn werk is stokbrood met kruidenboter en een karaf water ook gratis.quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niets is ranziger dan Jack Daniels, zelfs Red Label niet...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Liever Sjaak Daniël's dan Red Lbel
Het is allebei aids onder de whiskey's, maar ik vind Red Label toch echt een graad erger.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niets is ranziger dan Jack Daniels, zelfs Red Label niet...
waarom red label als je ook famous grouse kunt drinken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Red label is voor als het niet lukt om vingers in je keel te krijgen
Beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Laatst op qlimax was het gewoon 1 bonnetje( = 2,50)
In Rotterdam ¤130. incl liter frisdrank naar keuze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die geen hele fles whiskey halen in de club_!
Voor 40 euro:
Emmer met ijs
Literfles whiskey (red label)
3 red bull
1 kan cola (soort van vaas)
1 kan water
En 4 glazen natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |