Als ik dorst heb drink ik water, heerlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Ja ik wil mijn fokvrienden niet dikk(er) laten worden
Dat je geen dopje meekrijgt is vanuit veiligheid. Harde projectielen mogen niet op festivals omdat er mee gegooid kan worden. Een gevuld flesje is een hard projectiel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Haha veel succes ermee.
Dat mogen ze niet van de organisatie en geen inspecteur die dat komt controleren als het al wettelijk verplicht is.
Waarom denk je ook dat ze weigeren het dopje mee te geven als je drinken in een flesje krijgt.
Zodat je niet naar de wc kan lopen voor meer water.
Met name op festivals zuigen ze je schaamteloos uit tot op het bot omdat ze zelfs in crisistijd toch wel op de eerste verkoopdag uitverkocht raken.
Begrijpelijk, maar ik denk dat een gevuld flesje zonder dop of een leeg flesje ook best hard aankomtquote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat je geen dopje meekrijgt is vanuit veiligheid. Harde projectielen mogen niet op festivals omdat er mee gegooid kan worden. Een gevuld flesje is een hard projectiel.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Shispeed het volgende:
hier in de kroeg bier 1.50, water gratis, whiskey 3.50 euro
en dan krijg je 0.33 l hertog jan![]()
Valt wel mee, gevuld flesje is bijna meteen leeg en een leeg flesje weegt bijna niks en heeft niet genoeg massa om het ver af te leggen. Tijdens concerten worden dat soort flesjes heel vaak in een pit gegooid. Maar ze zijn dan al bijna leeg voordat ze iemand raken.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik denk dat een gevuld flesje zonder dop of een leeg flesje ook best hard aankomt
Kom zelfs wel eens tenten tegen waar je een avondkaart voor het toilet kan kopen voor 5 euro ofzoquote:
Ik vind grolsch echt voor geen meter te zuipen. Groeten van "de dikke"quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde, maar dan met Grolsch. Hoewel ik Duke John beter bier vind is Grolsch ook prima.
Waar ik werk is een glas of karaf water gewoon gratis. Net zoals de starter (vergelijkbaar met stokbrood en kruidenboter). En nee, we rekenen niet de hoofdprijsquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere landen krijg je ook gratis stokbrood met kruidenboter op tafel, naast een karaf water. In Nederland word je in dat opzicht wel genaaid. Het eten hier is ook vet duur, maar ook wel logisch. Bijna alles hier is duurder en het personeel moet er ook nog wat aan verdienen. Tsja, dan gaan je kostprijzen omhoog.
Ah Kijk, Een Horecafferquote:Op maandag 5 december 2011 04:39 schreef GasTurbine het volgende:
Of van die mensen die denken dat fooi al bij de prijs inbegrepen zit.
Omdat hij water heeft gedronken en geen alcohol ziet en herinnert hij de meiden op pad.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
Kan iemand mij het verband tussen de klacht en subklacht uitleggen?
Of van die paupers die denken dat ze in de verenigde staten zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 04:39 schreef GasTurbine het volgende:
Of van die mensen die denken dat fooi al bij de prijs inbegrepen zit.
En wat kost bier dan Ethiopië dan?quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, in Noorwegen betaal je ongeveer 9 euro voor een biertje...
Leer quoten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:39 schreef -Vega- het volgende:
( Maar dan krijg je wel een halve liter ipv 18cl (een normaal fluitje). )
Hmm, ben je ooit in Noorwegen/Zweden geweest? Daar koop je voor 5/6 euro gewoon een 25cl glaasje waar nog geen eens 4 procent in zit. Moeilijk zat worden als je niet veel geld hebt.
En zie het ook eens in vergelijking tot een gemiddeld loon. Dan denk ik dat je in Ethiopië slechter af bent dan in Noorwegenquote:Op maandag 5 december 2011 07:59 schreef Adelaar74 het volgende:
[..]
En wat kost bier dan Ethiopië dan?
Als ik al whisky cola drink dan mag dat gewoon met Red Label hoor, hoeft niet Black te zijn. Heb ook een fles Gold en Blue Label staan, vroeg er laatst ook iemand of ie er cola in mocht hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 04:38 schreef GasTurbine het volgende:
Van die cententellers die uitgaanBlijf lekker thuis.
2,30 voor fris, bier en water
3,20 voor wijn.
4,60 voor een shotje
6,90 voor mixdrankjes
7,50 Mixdrank met RedBull
8,15 voor luxe mixdrankjes (vb: Black Label cola)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |