Nederlands bier is veelal zuipbier inderdaad. Weinig smaak, veel consumeren. Maar de vergelijking met kattenpis kan ik niet maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, weer eerlijk timmerhongaar, Heineken, Amstel, Bavaria, etc is Uilenzeik
Zoet, slap en waterig van smaakquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederlands bier is veelal zuipbier inderdaad. Weinig smaak, veel consumeren. Maar de vergelijking met kattenpis kan ik niet maken.
Bel de krant, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoet, slap en waterig van smaak
Pils hoort bitter te zijn
Cola Zero had jij het toch over? Met die zoetstofsmaakquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef chickmagneet het volgende:
@betyar niet letterlijk natuurlijk maar gewoon slecht zoals je al zegt weinig smaak dan kun je net zo goed cola drinken ja toch ?
Zie, het begint alquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Bel de krant, ik ben het met je eens.![]()
![]()
Ik drink thuis zelden Nederlands bier.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef chickmagneet het volgende:
@betyar niet letterlijk natuurlijk maar gewoon slecht zoals je al zegt weinig smaak dan kun je net zo goed cola drinken ja toch ?
Veel verder zullen we ook niet komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie, het begint al
Heb de voorspelling gedaan
Wacht maar, tot de belastingdienst je eens flink pakt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel verder zullen we ook niet komen.Misschien op culinair gebied.
Hebben ze allang gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar, tot de belastingdienst je eens flink pakt.
Karlsquell is geen bronwater, das aldipilsquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Het is natuurlijk geen kraanwater. Het is puur bronwater uit Duitsland, echt waar hoor dat zeiden ze tegen me.
Ik heb hier achter ook een put en een kikkerpoel kun je kiezen, uit de put kost 0,70 cent en die uit de kikkerpoel 0,30quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Het is natuurlijk geen kraanwater. Het is puur bronwater uit Duitsland, echt waar hoor dat zeiden ze tegen me.
geld wat je ook aan een friet speciaal kunt uitgevenquote:
Ja ik wil mijn fokvrienden niet dikk(er) laten wordenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cola Zero had jij het toch over? Met die zoetstofsmaak
Als je honger hebt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
geld wat je ook aan een friet speciaal kunt uitgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |