Het grote buikentopic deel 74 ?quote:Op zondag 4 december 2011 18:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan heb je het orkatopic in OUD nog niet gezien.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Fok! boeit me eigenlijk steeds minder. Welk topic je ook leest, 9/10 keer draait het uit op verzuurde aanvallen. Je bent het niet met me eens, dus je bent een klapmongool is het fok-motto.
Ok, dat bold. Misschien moet je wat minder gedagzeggen en wat minder jezelf bezighouden met anderen.quote:
Hoiquote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, dat bold. Misschien moet je wat minder gedagzeggen en wat minder jezelf bezighouden met anderen.
Wat moet je nou 's middags in Brooklyn?quote:
Ga je weerquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het benadrukt je autistische kansloosheid, maargoed, als jij dat leuk vindt.
Ik zou het eigenlijk echt niet weten, 40 oz drinken denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet je nou 's middags in Brooklyn?
Ow wat lief.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoi iedereen en EchtGaaf en Whiskers.
Wie is de moeder-overste dezer dagen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet het, je kan er altijd over praten. Je kan contact opnemen met het Fok!pastoraat.
Jij.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie is de moeder-overste dezer dagen?
Wat de betekenis daarvan is weet ik niet en wil ik niet wetenquote:Op zondag 4 december 2011 18:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De Eindhovense split? Nee, dank je.
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.quote:
Awww, zo'n hard oordeel, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.
POL SC is ontgroeid en bezoedeld.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn me ontgroeid. Te hard & te slecht gespeld, in z'n algemeenheid.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |