Als je hem wel confronteert, leer je hem zijn stiekeme gedrag beter te verbergen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
Als je hem niet confronteert zal je er alleen maar paranoide van worden.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
maar je man mag geen geheimen voor je hebben, en dit valt ongetwijfeld onder een geheim.
Van wie niet?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
Je mag geen dichte enveloppen openmaken maar je man mag geen geheimen voor je hebben, en dit valt ongetwijfeld onder een geheim.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Heb je een punt, maar dat wordt dan wel een hele stressvolle tijd voor TS.quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je hem wel confronteert, leer je hem zijn stiekeme gedrag beter te verbergen.
Kwestie van genoeg bewijs verzamelen totdat je het zat bent.
Niet dít soort geheimen, natuurlijk.quote:
Dat jij wel eens zit te rukken achter pc...quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Welke geheimen zijn dan wel acceptabel?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de brief toch wel netjes op de post gedaan he?
Ik ben blij dat je het benadrukt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik had hem die brief onder z'n neus gedrukt en gevraagd om uitleg. Dan maar boos dat ik in z'n tas heb gezeten (wat hier trouwens geen probleem is, doe het ook nooit).
Dat was ook mijn eerste gedachte, wat voor vrouw heeft tegenwoordig geen internet meer? Daar zou ik mij veel meer zorgen over maken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Drugshond het volgende:
Kan hij niet gewoon e-mailen. Wat dat gaat veel sneller dan een postduif.
Oh als iemand het niet met je eens is dan heet dat gelijk trollen?quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga's naar ONZ of zo, in R&P wordt trollen niet gewaardeerd.
Een brief is romantischer dan een email uiteraardquote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ik zocht dus gewoon mijn Iphone oplader...
En inderdaad, waarom heeft ie niet gewoon gemaild...
Geen ideeeee
quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het benadrukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |