Als je hem wel confronteert, leer je hem zijn stiekeme gedrag beter te verbergen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
Als je hem niet confronteert zal je er alleen maar paranoide van worden.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
maar je man mag geen geheimen voor je hebben, en dit valt ongetwijfeld onder een geheim.
Van wie niet?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Strani het volgende:
Je mag geen dichte enveloppen openmaken maar je man mag geen geheimen voor je hebben, en dit valt ongetwijfeld onder een geheim.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Heb je een punt, maar dat wordt dan wel een hele stressvolle tijd voor TS.quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je hem wel confronteert, leer je hem zijn stiekeme gedrag beter te verbergen.
Kwestie van genoeg bewijs verzamelen totdat je het zat bent.
Niet dít soort geheimen, natuurlijk.quote:
Dat jij wel eens zit te rukken achter pc...quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Welke geheimen zijn dan wel acceptabel?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je hebt de brief toch wel netjes op de post gedaan he?
Ik ben blij dat je het benadrukt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik had hem die brief onder z'n neus gedrukt en gevraagd om uitleg. Dan maar boos dat ik in z'n tas heb gezeten (wat hier trouwens geen probleem is, doe het ook nooit).
Dat was ook mijn eerste gedachte, wat voor vrouw heeft tegenwoordig geen internet meer? Daar zou ik mij veel meer zorgen over maken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Drugshond het volgende:
Kan hij niet gewoon e-mailen. Wat dat gaat veel sneller dan een postduif.
Oh als iemand het niet met je eens is dan heet dat gelijk trollen?quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga's naar ONZ of zo, in R&P wordt trollen niet gewaardeerd.
Een brief is romantischer dan een email uiteraardquote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ik zocht dus gewoon mijn Iphone oplader...
En inderdaad, waarom heeft ie niet gewoon gemaild...
Geen ideeeee
quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het benadrukt.
ja alles lief leuk en aardig, maar dat haalt het probleem niet weg natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hebt het adres van die vrouw toch?
Stuur haar zelf een brief met een foto van jullie gezin en de vraag om hem met rust te laten.
Vermeld er ook even bij dat je graag wilt dat ze een andere reden gebruikt om het contact met hem af te kappen dan jouw brief.
Nee hoor. Je hebt met je eerste post in dit topic al aangegeven dat je hier niet bent om te helpen. Daar was je mening niet eens voor nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh als iemand het niet met je eens is dan heet dat gelijk trollen?
Klopt, maar het eerste "gevaar" is dan even weg. Dan kan TS proberen uit te vissen wat er schort.quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef BrandX het volgende:
ja alles lief leuk en aardig, maar dat haalt het probleem niet weg natuurlijk
die vent heeft die brief geschreven, dus ergens is er iets niet goed. Met hem, met de relatie, met haar, whatever. Het probleem is niet die andere vrouw imo.
mjah, dat is dus gewoon (ook al is dat absoluut niet makkelijk, duh dat snap ikquote:Op zondag 4 december 2011 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, maar het eerste "gevaar" is dan even weg. Dan kan TS proberen uit te vissen wat er schort.
Dit !quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Stuur haar zelf een brief met een foto van jullie gezin en de vraag om hem met rust te laten.
Vermeld er ook even bij dat je graag wilt dat ze een andere reden gebruikt om het contact met hem af te kappen dan jouw brief.
Hoe dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef BrandX het volgende:
met daarbij de 99% kans dat die vent er via die VS griet achter komt dat zijn vrouw er van weet, en dan heb je een nog grotere ruzie in huis
Mwah zolang we mogen meegenieten is het wel prima.quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef BrandX het volgende:
met daarbij de 99% kans dat die vent er via die VS griet achter komt dat zijn vrouw er van weet, en dan heb je een nog grotere ruzie in huis
Ja, iig niet dat ik weet dat hij daar fam. heeft..quote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
TS, is het uitgesloten dat het een of ander verloren familielid is?
omdat dan hij kan beginnen met de onvermijdelijke ruzie en haar dus volledig onverwacht zal overvallen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe dan?
Man: "Jij hebt die vrouw achter mijn rug om geschreven! Hoe asociaal en achterbaks!"
TS: "Euhm.. pot en ketel!"
Gewoon de man confronteren met je ontdekking. Geen vaag gedoe eromheen, geen spelletjes spelen..quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah zolang we mogen meegenieten is het wel prima.
[ afbeelding ]
Bij deze:quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze:quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee! To be continuitquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Vandaag... het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij een brief stuurt en geen email. Sterker nog, het is zowat de enige verklaring... Als je nog twijfelt (waarom eigenlijk?) zeg je toch dat je het een topidee vind en dat je de dame zelf ook graag een brief zal sturen.
Google haar naam ook eens, van veel gedetineerden in de VS staat de gerechtelijke uitspraak online of ze staan op de contactadvertentie pagina's van write a prisoner..
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft hem nu weer in zijn bezit, ook best lastig ivm de 3 A4-tjes!
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?![]()
![]()
![]()
Als je daar intrapt vraag je er een beetje zelf om.
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaatquote:
Wat voor werk doet je man eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
webdeveloper.quote:
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaat.
Ik geloof dus van het hele verhaal geen zak wat je man dus verteldquote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Je weet dat Joran van de Sloot ook allerlei liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken etc. van vrouwen krijgt héquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
Briefgeheimquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Ludachrist het volgende:
Een dichte envelop open maken.
Ik zou het hem vertellen, zodat hij je kan vertellen over briefgeheim.
Geen idee, maar ik heb nachtdienst straks, dus ik ga zo eens uitgebreid googlen!quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Leandra het volgende:
Waar zit de dame in kwestie voor vast?
Gewoon nieuwsgierig![]()
Quilty as charged...quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.
Ja dat kan ik ook nog eens vragen, ben ik ook benieuwd naar..quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Soempie het volgende:
Ik had hem de oren van z'n hoofd gevraagd.Hoeveel brieven al, of hij meer over haar kan vertellen, waarom hij juist met haar is gaan schrijven (toegewezen of zelf gekozen?), of ik haar brieven mag lezen, etc.
Ja joh!quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef babipangang het volgende:
[..]
Je weet dat Joran van de Sloot ook allerlei liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken etc. van vrouwen krijgt hé
Idd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.
Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is namelijk een teken van vertrouwenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.
Als je mij post open maakt sta je binnen twee seconden buiten op de stoep met al je zooi.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is gewoon logisch. Deed mijn moeder vroeger ook altijd, en ik doe het nu ook maar voor de zekerheidquote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik controleer echt wel de broekzakken van de broeken van manlief voor ze in de wasmachine gaan, anders sta ik mezelf (en hem) later te vervloeken dat ik het niet gedaan heb en m'n hele was weer eens vol papiergruis zit.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik controleer echt wel de broekzakken van de broeken van manlief voor ze in de wasmachine gaan, anders sta ik mezelf (en hem) later te vervloeken dat ik het niet gedaan heb en m'n hele was weer eens vol papiergruis zit.
Nou, ik zou ook geen informatie over m'n gezin naar gedetineerden sturenquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?![]()
![]()
![]()
Als je daar intrapt vraag je er een beetje zelf om.
Waarom niet?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook geen informatie over m'n gezin naar gedetineerden sturen
Vreselijk ja wanneer dat gebeurt...quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Zit je in het verkeerde topic, of is er een link met brieven openen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
het kan natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nachtdienst straks, dus ik ga zo eens uitgebreid googlen!
[..]
Quilty as charged...
[..]
Ja dat kan ik ook nog eens vragen, ben ik ook benieuwd naar..
[..]
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
Offtopic, maar deed jij niet iets met ICT-recruitment?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat er waarschijnlijk toch iets niet goed zat tussen jullie. Nu makkelijk gezegd met de informatie uit die brief. Maar jouw onderbewustzijn heeft misschien toch wel gevoeld dat er iets niet klopte, en daarom heb je die brief open gemaakt. Als jij je oplader zocht en je ziet een brief, dan maak je die ook niet zomaar open. Mits je ergens stiekem toch een gevoel hebt dat er ergens een dreiging is of een ander probleem. Misschien zou ik hetzelfde doen, ik weet het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ik zocht dus gewoon mijn Iphone oplader...
En inderdaad, waarom heeft ie niet gewoon gemaild...
Geen ideeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wat? Als mijn vriendin mijn brieven openmaakt kan ze vertrekken hoor, kom nou.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Ja, iig niet dat ik weet dat hij daar fam. heeft..
dat heb je snel gedaan dan in een kwartiertje...quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Bij deze:
Nou heb hem geconfronteerd hoor, hij zegt dat het voor een project voor zijn werk is.
Voor Write a prisoner.
Het zal wel, zal dat mens wel leuk vinden om zo'n brief te ontvangen zeker.
Er zullen dus geen spelregels zijn mbt bepaalde teksten die je wel of niet mag schrijven?
Ik vind het een vreemd verhaal, niet?
Precies. Vreemd verhaal hoor, om een dichte brief open te maken. Je kunt toch gewoon vragen waar die brief voor is?quote:Op maandag 5 december 2011 03:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga er namelijk niet vanuit dat je elke dichte brief die niet voor jou bestemd is loopt open te maken. Voordat je hem er mee confronteert moet je denk ik even nadenken over hoe het komt dat jij die brief ging open maken.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Offtopic, maar deed jij niet iets met ICT-recruitment?
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
Ga's naar ONZ of zo, in R&P wordt trollen niet gewaardeerd.
Briefgeheim.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Ik denk dat ook, en het is ook niet handig om een amerikaanse prisoner alles over je priveleven en je vrouw en kinderen die je lief hebt te vertellen. Misschien is ze wel een moordenaar weet jij veel.quote:Op maandag 5 december 2011 09:23 schreef eleusis het volgende:
Misschien hebben we daar ook wel zijn gedachtengang om dit "project" niet te melden bij het gezag: een wantrouwige vrouw die er mogelijk een groot punt van gaat maken.
Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Clarke. het volgende:
Waar ben je ooit bang voor? Dan mens woont in Amerika en is een gevangene, mocht ze ooit vrij komen zal ze niet meer dan 4 dollar per uur verdienen (iedereen weet wat ze daar denken over ex-cons) Jullie opzoeken zal niet gebeuren, tenzij ze 30 jaar gaat sparen.
Natuurlijk wel, iedereen heeft wel eens geheimen, en dat is ook niet erg, dat hoort erbij.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
En dan verbaas ik me over vrouwen die het raar vinden dat hun man een ander zoekt. Dat krijg je met dit soort gedrag.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Schaapje09 het volgende:
[..]
Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.
Wat een onzin?! Dat verteld je partner je niet hoor. Het komt zo onzeker over als je geen geheimen hebt of mag hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
TS, ik zou mijn handjes dichtknijpen met zo'n tolerante man. Dat je hem zo weinig vertrouwd dat je zijn (gesloten) brieven gaat lezen zegt meer over jouw dan over hem. Walgelijk gewoon
True, maar in mijn vorige relatie kon ik beter niks vertellen. Die zocht overal wat achter. Bijna alles was oversharen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft geen fout gemaakt, het is zijn eigen keuze om het wel/niet te vertellen en wie weet wat hij nog van plan was (om het wel te vertellen dus) Boeiend ook echt. TSquote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
Waarom is volgens vele het ene wel fout en het andere niet?
Naar mijn inziens hebben ze beide een fout gemaakt, de man om een brief achter te houden naar een andere vrouw, de vrouw omdat ze zomaar post openmaakt.
Vind beide even fout eigenlijk
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
TS lijkt me zo'n type waarbij het gewoon makkelijker is dingen niet te vertellen dan ze wel te vertellen en dan met een discussie van 2 uur opgezadeld te zitten.
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.quote:Op maandag 5 december 2011 02:19 schreef Clarke. het volgende:
Wantrouwen.. mwah, kan toch ook nieuwsgierigheid zijn?
Ik ben het met je eens dat je in een normale relatie dit soort dingen verteld, maar de reactie van TS is ronduit belachelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
Dat. Post van mij openmaken vind ik een ergere vertrouwensbreuk dan snavelen met een vreemde.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef MoggyCat het volgende:
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.
Dat klopt ook wel en daarom heb ik het goed gemaakt en TS helemaal de grond in getrapt. Doeiquote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef MoggyCat het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.
Wat is "snavelen" in deze? Babbelen? Een emotionele relatie aangaan? Zoenen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Post van mij openmaken vind ik een ergere vertrouwensbreuk dan snavelen met een vreemde.
Het gaat helemaal niet goed in je relatie, blinde kip dat je er bentquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Veder gaat het goed in onze relatie, Wie geeft me advies?
Geboortedatum: 12-09-1966quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is "snavelen" in deze? Babbelen? Een emotionele relatie aangaan? Zoenen?
Het is de eerste gast die niet gillend bij haar wegloopt, dus relatief gezien gaat 't heel goedquote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Stefan het volgende:
Het gaat helemaal niet goed in je relatie, blinde kip dat je er bent![]()
Ik kom uit '89 en ik weet ook niet wat snavelen is hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-09-1966
No kidding...
[..]
Het is de eerste gast die niet gillend bij haar wegloopt, dus relatief gezien gaat 't heel goed
No kidding... ik ging er vanuit dat "snavelen" zoenen met een ander was, maar in dat geval zou ik er een stuk minder problemen mee hebben als mijn partner een brief van mij open zou maken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-09-1966
No kidding...
Dan kun je het nog googlen volgens mij, maargoed, ik bedoel dus inderdaad zoenen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef ChicaChula het volgende:
Ik kom uit '89 en ik weet ook niet wat snavelen is hoor![]()
denk niet dat het aan haar leeftijd ligt.
Laten we het erop houden dat wij heel anders denken over relaties.quote:Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog; als hij met een ander zou zoenen dan pak ik m'n spullen in en vertrek ik.
Een brief van mij open maken kan ik me dan weer niet druk om maken.
Dat, plus dat ik per definitie geen brieven heb of zou laten rondslingeren die mijn partner niet mag zien...quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
Laten we het erop houden dat wij heel anders denken over relaties.
Snavelen is zoenen. Zal wel iets Utregs zijn dan...quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
Ik heb er geen enkele moeite mee als mijn partner mn mail leest of post openmaakt. Heb niks te verbergen. Ook niet over snavelen. Een term die ik ook voor t eerst hoor. Het is toch gewoon neuken?
Als een brief in je eigen tas rondslingeren mag heten... Ik vind dat TS hier ronduit fout zit. Ja, zo'n onbekende brief roept vragen op. Maar kennelijk is manlief meteen verdacht, en breekt TS allerlei grenzen door een brief open maken en te lezen. In dat straatje pas het aloude motto "zoekt en gij zult vinden", ze leest en vindt wat ze zoekt: hij schrijft niets over zijn gezin! Hij houdt ons verborgen! Dit kan niet goed zijn!quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, plus dat ik per definitie geen brieven heb of zou laten rondslingeren die mijn partner niet mag zien...
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?quote:Op maandag 5 december 2011 13:16 schreef Clarke. het volgende:
[..]
Hij heeft geen fout gemaakt, het is zijn eigen keuze om het wel/niet te vertellen en wie weet wat hij nog van plan was (om het wel te vertellen dus) Boeiend ook echt. TS
[..]
Dit.
je kunt alleen voor jezelf sprekenquote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
We gaan niet achter elkaars rug om op zoek naar geheime liefdes.
Je kan het uiteraard nooit 100% zeker weten van je partner, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat hij daar naar opzoek is of mee bezig is, denk als je partner iets achter je rug om doet je dat wel enigszins merkt, dan moet je relatie op dat moment ook al niet goed zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt alleen voor jezelf spreken.
Waar haal jij vandaan dat er in die brief een indicatie zou staan dat die persoon een relatie met die ander wou hebben?quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?
nee dus, legio gevallen waarbij out of the blue iemand ineens met iemand anders een relatie of avontuurtje had.quote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard nooit 100% zeker weten van je partner, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat hij daar naar opzoek is of mee bezig is, denk als je partner iets achter je rug om doet je dat wel enigszins merkt, dan moet je relatie op dat moment ook al niet goed zitten.
Ja, kennelijk is dat erger dan het feit dat de ander de boel op een of andere manier loopt te besodemieteren.quote:Op maandag 5 december 2011 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Grappig om te zien dat dergelijke topics altijd gaan over het wel of niet mogen openen/lezen/ van post/mail/sms terwijl dat nu niet echt meer belangrijk is aangezien het al gebeurd is.
Ik ben geen lesbo, sorry.quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?
Ok, ik ben vrij openminded moet ik zeggen, maar vertrouwen is een belangrijk punt in onze relatie,mist de een dus iets dan praten we daarover en zoeken we een oplossing.
We gaan niet achter elkaars rug om op zoek naar geheime liefdes.
Ja, ik vind een vriendin die brieven openmaakt of e-mail leest erger dan een vriendin die een keer met een dronken kop in een kroeg een kerel zoent. Met je "kennelijk is het erger" impliceer je dat jouw manier de enige manier is, alleen maar omdat je het kennelijk doodnormaal vindt dat je andermans post leest.quote:Op maandag 5 december 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, kennelijk is dat erger dan het feit dat de ander de boel op een of andere manier loopt te besodemieteren.
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.quote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat er in die brief een indicatie zou staan dat die persoon een relatie met die ander wou hebben?
sorry, dacht dat je een man wasquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Clarke. het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo, sorry.Hij wil helemaal geen relatie met diegene.. en die brief was nog geeneens verstuurd. Het was voor zijn werk toch? Dus ik snap niet dat TS zich hier zo druk om kan maken. Je hebt een gezin en een leuke man (de relatie is goed volgens TS) dus lijkt het vanuit mijn oogpunt meer zoeken en zoeken naar IETS. Kom op zeg. Wat wil je nog meer? Het is volgensmij gewoon onzekerheid en daar kan je van alles tegen/over zeggen maar zulke mensen doen toch wat in hun kop zit.
Ik niet eigenlijk, maar hier is alles open, mijn man mag gewoon mijn mail lezen, in mijn telefoon kijken of whatever, ik ook bij hem overigens.quote:Op maandag 5 december 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik vind een vriendin die brieven openmaakt of e-mail leest erger dan een vriendin die een keer met een dronken kop in een kroeg een kerel zoent. Met je "kennelijk is het erger" impliceer je dat jouw manier de enige manier is, alleen maar omdat je het kennelijk doodnormaal vindt dat je andermans post leest.
Hier ook. Ik lees nog wel eens wat uit nieuwsgierigheid of verveling maar dat doe ik gewoon waar ze bij is.quote:Op maandag 5 december 2011 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, maar hier is alles open, mijn man mag gewoon mijn mail lezen, in mijn telefoon kijken of whatever, ik ook bij hem overigens.
Stom genoeg doen we het beide alleen nooit.
Dat was een speculatie van TS volgens mij. Als ze harde bewijzen had gevonden dat had ze die wel genoemd en gebruikt. Ze komt potdomme niet verder dan "hij zegt niets over ons". Misschien wil 'ie zo min mogelijk kwijt over zijn privé situatie, weet jij veel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.
Moet je beter gaan lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.
Of jij...quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
idd, zeker als er al heel wat brieven aan vooraf zijn gegaan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar TS der vriend/man moet/mag vanuit het werk brieven gaan schrijven naar vrouwen in een gevangenis in Amerika, maar het is niet een keer thuis ter sprake gekomen?
lijkt me niet echt alledaags en als een dergelijke mogelijkheid op je pad komt dat je t wel ter sprake brengt onder het mom zeg maar van "he weet je wat we nu gaan doen op het werk"
Waarschijnlijk tapt hij haar internetverkeer wel af, ze zijn ooit toch op elkaar gevallen dus hebben ws veel gemeenquote:
O leukquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik doe iets met ICT product ontwikkeling
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"quote:
Nee ik zit in de consumentenelectronica en ik reageer op Statis omdat ik ook wel eens in Azie zit voor m'n werk. Mijn PM box zit niet vol, ik heb een PM banquote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef Verwerker het volgende:
[..]
O leukZit je toevallig ook in de telecom? Was benieuwd omdat je veel reageert in de topics van static en je PM-box vol zit, dus moet het zo
Ik heb geen wet nodig om een beetje logisch na te kunnen denken. Een paar posts later zei ik trouwens al dat ik het over specifiek dít soort geheimen had, hoewel me dat al duidelijk genoeg leek.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Ik zou het ook vreemd vinden, vooral van een webdeveloper. Ik snap niet hoe dat beroep een project als dit met zich mee kan dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, zeker als er al heel wat brieven aan vooraf zijn gegaan.
Ik zou het vreemd vinden als mijn man dat niet zou melden maar blijkbaar vinden de meeste hier dat heel normaal.
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef PfenisBaron het volgende:
Write a prisoner is gewoon een funproject. Als TS zo doorgaat haar bevriend te bevragen zou het me niet verbazen als ze nog tikken gaat vangen ook. Wat een vertrouwen ook zeg om de post te gaan openen..
Nee, ik heb zelfs een enorme aversie jegens drama, kijk dan ook zelden dramafilms en soaps volg ik al helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"
Googlen lukt niet knul?quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?
Ik weet niet of je zelf al op http://www.writeaprisoner.com/ hebt gekeken, maar daar wordt ook aangegeven waarom positief contact zo belangrijk is. Ik zou er echt niets achter zoeken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ja joh!
Ach ja...
Dat heeft ze eerder ook aangegeven dat ze morgen pas weer de mogenlijkheid heeft om te reageren.quote:
Ik vraag je netjes iets. En ik vraag dan specifiek om jouw inzicht, niet om dat van Google. Als je geen zin hebt om normaal te antwoorden en liever de aso uithangt, zeg dat dan gewoon. Vergeet niet dat niet niet ONZ is.quote:
Je hebt geluk dat mijn inzicht je zinsbouw overstijgt vriend.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag je netjes iets. En ik vraag dan specifiek om jouw inzicht, niet om dat van Google. Als je geen zin hebt om normaal te antwoorden en liever de aso uithangt, zeg dat dan gewoon. Vergeet niet dat niet niet ONZ is.
Kan je een PM-ban krijgen?!quote:Op maandag 5 december 2011 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik zit in de consumentenelectronica en ik reageer op Statis omdat ik ook wel eens in Azie zit voor m'n werk. Mijn PM box zit niet vol, ik heb een PM ban
Check mijn quote van voor de tijd dat ze edittequote:
schattigquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
Noem me een wijf, maar als mijn vrouw stiekem penverhalen naar een vent in het buitenland gaat sturen, doe ik ook m'n best die te lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de vrouwen vinden het post openmaken lang niet zo erg als een brief sturen naar een vrouw in Amerika, en de mannen vinden de post openmaken weer veel erger dan een brief sturen naar iemand in Verweggistan.
Dank. Maar wat me nog niet duidelijk is, is waarom een webdeveloper dit doet. Dat is dan het funproject begrijp ik maar ik zie er het nut niet van in. Als manager binnen zo'n web development-bedrijf zou dit wel het laatste zijn waar ik aan zou denken, als funproject voor m'n medewerkers.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat mijn inzicht je zinsbouw overstijgt vriend.
Maargoed een korte toelichting vanuit mijn persoontje: dit soort initiatieven zijn bedoeld om criminelen niet teveel te laten afglijden binnen de bajesmuren en hun perspectief op sociale en morele omgangsvormen op niveau te houden. Daarmee wordt ook gelijk het probleem aangetoond van het geclusterd detineren van gajes: het straft maar haalt de ingezetene niet uit zijn natuurlijke habitat, in veel gevallen komt hij of zij zelfs nog in een slechtere terecht.
Aan de ene kant een alleraardigst initiatief, maar ik gok erop dat het totaal geen effect heeft op de gasten die het juist nodig hebben. Daarbij vind ik ook dat deze brieven pas aangeboden mogen worden aan de gasten die er al 5 jaar zitten..laat ze tot die tijd maar zeepjes rapen.
dat is een aanname die TS maakt nadat ze iets deed wat niet mocht (post open maken) en totaal geen aanleiding voor was (tijdens het zoeken van een oplader in een gezonde relatie).quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alsof een relatie aangegaan wordt met een standaardcontract waar je alleen nog even je naam en krabbel op hoeft te zettenquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik denk dat het in z'n werk een beetje anders was. Óf TS en haar man checken wel vaker elkaars post, óf TS vermoedde sowieso al iets.quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef probeer het volgende:
[..]
dat is een aanname die TS maakt nadat ze iets deed wat niet mocht (post open maken) en totaal geen aanleiding voor was (tijdens het zoeken van een oplader in een gezonde relatie).
We zouden TS eigenlijk ook moeten vragen wat haar afspraken met haar man waren en daar dan verder van uitgaan. Inderdaad, elke relatie is anders.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Henno het volgende:
[..]
Alsof een relatie aangegaan wordt met een standaardcontract waar je alleen nog even je naam en krabbel op hoeft te zetten
Kijk webdevelopers zijn sowieso redelijk passieloze en serviele krachten. Om hun beroep nog enigszins draagbaar en sociaal acceptabel te maken proberen ze wel vaker om er een creatieve draai aan te geven. Naast de hippe brilletjes hoort hierbij het op de hoogte zijn van de nieuwste snufjes, onderzoeken en concepten die door mensen met hoger intellect bedacht worden.quote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank. Maar wat me nog niet duidelijk is, is waarom een webdeveloper dit doet. Dat is dan het funproject begrijp ik maar ik zie er het nut niet van in. Als manager binnen zo'n web development-bedrijf zou dit wel het laatste zijn waar ik aan zou denken, als funproject voor m'n medewerkers.
En dan ga je je (emotionele) bevrediging bij 'n inmate zoeken?? Bovendien lijken mij de communicatieve vaardigheden van TS toch nog iets beter dan die van haar man, aangezien ze van niets wist..quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef PfenisBaron het volgende:
Een andere motivatie kan uiteraard zijn dat de persoon in kwestie (emotioneel) niet geheel bevredigd wordt door zijn partner, iets wat ik me met de communicatieve vaardigheden van TS zeer goed kan voorstellen.
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.quote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef MoggyCat het volgende:
[..]
En dan ga je je (emotionele) bevrediging bij 'n inmate zoeken?? Bovendien lijken mij de communicatieve vaardigheden van TS toch nog iets beter dan die van haar man, aangezien ze van niets wist..
quote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef Clarke. het volgende:
[..]
En dan verbaas ik me over vrouwen die het raar vinden dat hun man een ander zoekt. Dat krijg je met dit soort gedrag.
Het zal eerder jouw gedachtegang zijn, van de man zelf weten we helemaal niets.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.
Meisje? Ga thuis lekker denigrerend lopen doen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.
Ik pas de bejegening volledig aan op de kwaliteit van de vraagstelling, meisje.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meisje? Ga thuis lekker denigrerend lopen doen.
Dat is, met alle respect, veel te vroeg geconcludeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef NanaVonB het volgende:
confronteren en er over praten, wilt ie dat niet of lult ie zich eruit dan staat hij niet open voor een eerlijke respectvolle relatie...ook al is hij de vader van jullie kinderen, als hij zelf doet alsof ze niet bestaan zullen zijn kinderen misschien ook beter af zijn zonder dat lulletje rozenwater
Mis jij liefde in je leven? Ik krijg sterk die indruk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik pas de bejegening volledig aan op de kwaliteit van de vraagstelling, meisje.
Laten we het aub over de inhoud hebben, als de vorm op fok ineens maatgevend is kunnen we de boel wel sluiten hier
Misschien wel, ik heb geen kinderen...maar ik zou me verraden voelen...vooral omdat ze onverwachts een brief vindt. Hij zou ook eerlijk kunnen zijn en zeggen dat hij behoeften zou hebben aan iets nieuws. Dat zou ook kwetsend zijn, maar niet respectloos...Niet alleen tegenover haar...maar tegenover zijn eigen kinderen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is, met alle respect, veel te vroeg geconcludeerd.
To be watblief?quote:
quote:Weet je ook zeker dat je alles wel goed hebt meegekregen wat er in het Engels is geschreven? Je pogingen in dit topic om engels te posten falen jammerlijk...
Gaan we deze kant weer op.....quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
want wij vrouwen moeten altijd maar rekening houden met onze mannen, dat zij moeite hebben in het uiten van hun emoties...wij passen ons constant aan ten behoeven van de goede vrede en de liefde...alleen sommigen gevallen gaan te ver...dan moet je eigenlijk nog weingeren om je als vrouw steeds als het luisterend oor en de helper op te stellen..we mogen ook rekening houden met onszelf...en onze mannen trouwens ook
quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
want wij vrouwen moeten altijd maar rekening houden met onze mannen, dat zij moeite hebben in het uiten van hun emoties...wij passen ons constant aan ten behoeven van de goede vrede en de liefde...alleen sommigen gevallen gaan te ver...dan moet je eigenlijk nog weingeren om je als vrouw steeds als het luisterend oor en de helper op te stellen..we mogen ook rekening houden met onszelf...en onze mannen trouwens ook
Dat doe je dan helemaal zelf aangezien je je niet moet aan passen, dat is een keuze.quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
Typisch vrouwelijke faal reactie. Mannen kunnen wel, mannen hoeven alleen niet altijd. Zeker niet als het op een toon gaat als in bovenstaand bericht want, constructiviteit: 0. Wat lost het dus op? Niks. Ergo: zinloos.quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |