sorry, dacht dat je een man wasquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Clarke. het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo, sorry.Hij wil helemaal geen relatie met diegene.. en die brief was nog geeneens verstuurd. Het was voor zijn werk toch? Dus ik snap niet dat TS zich hier zo druk om kan maken. Je hebt een gezin en een leuke man (de relatie is goed volgens TS) dus lijkt het vanuit mijn oogpunt meer zoeken en zoeken naar IETS. Kom op zeg. Wat wil je nog meer? Het is volgensmij gewoon onzekerheid en daar kan je van alles tegen/over zeggen maar zulke mensen doen toch wat in hun kop zit.
Ik niet eigenlijk, maar hier is alles open, mijn man mag gewoon mijn mail lezen, in mijn telefoon kijken of whatever, ik ook bij hem overigens.quote:Op maandag 5 december 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik vind een vriendin die brieven openmaakt of e-mail leest erger dan een vriendin die een keer met een dronken kop in een kroeg een kerel zoent. Met je "kennelijk is het erger" impliceer je dat jouw manier de enige manier is, alleen maar omdat je het kennelijk doodnormaal vindt dat je andermans post leest.
Hier ook. Ik lees nog wel eens wat uit nieuwsgierigheid of verveling maar dat doe ik gewoon waar ze bij is.quote:Op maandag 5 december 2011 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, maar hier is alles open, mijn man mag gewoon mijn mail lezen, in mijn telefoon kijken of whatever, ik ook bij hem overigens.
Stom genoeg doen we het beide alleen nooit.
Dat was een speculatie van TS volgens mij. Als ze harde bewijzen had gevonden dat had ze die wel genoemd en gebruikt. Ze komt potdomme niet verder dan "hij zegt niets over ons". Misschien wil 'ie zo min mogelijk kwijt over zijn privé situatie, weet jij veel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.
Moet je beter gaan lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.
Of jij...quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
idd, zeker als er al heel wat brieven aan vooraf zijn gegaan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar TS der vriend/man moet/mag vanuit het werk brieven gaan schrijven naar vrouwen in een gevangenis in Amerika, maar het is niet een keer thuis ter sprake gekomen?
lijkt me niet echt alledaags en als een dergelijke mogelijkheid op je pad komt dat je t wel ter sprake brengt onder het mom zeg maar van "he weet je wat we nu gaan doen op het werk"
Waarschijnlijk tapt hij haar internetverkeer wel af, ze zijn ooit toch op elkaar gevallen dus hebben ws veel gemeenquote:
O leukquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik doe iets met ICT product ontwikkeling
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"quote:
Nee ik zit in de consumentenelectronica en ik reageer op Statis omdat ik ook wel eens in Azie zit voor m'n werk. Mijn PM box zit niet vol, ik heb een PM banquote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef Verwerker het volgende:
[..]
O leukZit je toevallig ook in de telecom? Was benieuwd omdat je veel reageert in de topics van static en je PM-box vol zit, dus moet het zo
Ik heb geen wet nodig om een beetje logisch na te kunnen denken. Een paar posts later zei ik trouwens al dat ik het over specifiek dít soort geheimen had, hoewel me dat al duidelijk genoeg leek.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Ik zou het ook vreemd vinden, vooral van een webdeveloper. Ik snap niet hoe dat beroep een project als dit met zich mee kan dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, zeker als er al heel wat brieven aan vooraf zijn gegaan.
Ik zou het vreemd vinden als mijn man dat niet zou melden maar blijkbaar vinden de meeste hier dat heel normaal.
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef PfenisBaron het volgende:
Write a prisoner is gewoon een funproject. Als TS zo doorgaat haar bevriend te bevragen zou het me niet verbazen als ze nog tikken gaat vangen ook. Wat een vertrouwen ook zeg om de post te gaan openen..
Nee, ik heb zelfs een enorme aversie jegens drama, kijk dan ook zelden dramafilms en soaps volg ik al helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"
Googlen lukt niet knul?quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?
Ik weet niet of je zelf al op http://www.writeaprisoner.com/ hebt gekeken, maar daar wordt ook aangegeven waarom positief contact zo belangrijk is. Ik zou er echt niets achter zoeken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
Dat heeft ze eerder ook aangegeven dat ze morgen pas weer de mogenlijkheid heeft om te reageren.quote:
Ik vraag je netjes iets. En ik vraag dan specifiek om jouw inzicht, niet om dat van Google. Als je geen zin hebt om normaal te antwoorden en liever de aso uithangt, zeg dat dan gewoon. Vergeet niet dat niet niet ONZ is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |