Waarschijnlijk tapt hij haar internetverkeer wel af, ze zijn ooit toch op elkaar gevallen dus hebben ws veel gemeenquote:
O leukquote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik doe iets met ICT product ontwikkeling
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"quote:
Nee ik zit in de consumentenelectronica en ik reageer op Statis omdat ik ook wel eens in Azie zit voor m'n werk. Mijn PM box zit niet vol, ik heb een PM banquote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef Verwerker het volgende:
[..]
O leukZit je toevallig ook in de telecom? Was benieuwd omdat je veel reageert in de topics van static en je PM-box vol zit, dus moet het zo
Ik heb geen wet nodig om een beetje logisch na te kunnen denken. Een paar posts later zei ik trouwens al dat ik het over specifiek dít soort geheimen had, hoewel me dat al duidelijk genoeg leek.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Ik zou het ook vreemd vinden, vooral van een webdeveloper. Ik snap niet hoe dat beroep een project als dit met zich mee kan dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, zeker als er al heel wat brieven aan vooraf zijn gegaan.
Ik zou het vreemd vinden als mijn man dat niet zou melden maar blijkbaar vinden de meeste hier dat heel normaal.
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef PfenisBaron het volgende:
Write a prisoner is gewoon een funproject. Als TS zo doorgaat haar bevriend te bevragen zou het me niet verbazen als ze nog tikken gaat vangen ook. Wat een vertrouwen ook zeg om de post te gaan openen..
Nee, ik heb zelfs een enorme aversie jegens drama, kijk dan ook zelden dramafilms en soaps volg ik al helemaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, jij geilt gewoon op drama en leest zo'n reactie natuurlijk als "Hij zegt dat het niks is maar ik weet zeker dat 'ie vreemdgaat buhuhuhu"
Googlen lukt niet knul?quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Funproject..kun je daar meer over uitleggen aan de niet-kantoormedewerkers onder ons?
Ik weet niet of je zelf al op http://www.writeaprisoner.com/ hebt gekeken, maar daar wordt ook aangegeven waarom positief contact zo belangrijk is. Ik zou er echt niets achter zoeken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
Dat heeft ze eerder ook aangegeven dat ze morgen pas weer de mogenlijkheid heeft om te reageren.quote:
Ik vraag je netjes iets. En ik vraag dan specifiek om jouw inzicht, niet om dat van Google. Als je geen zin hebt om normaal te antwoorden en liever de aso uithangt, zeg dat dan gewoon. Vergeet niet dat niet niet ONZ is.quote:
Je hebt geluk dat mijn inzicht je zinsbouw overstijgt vriend.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag je netjes iets. En ik vraag dan specifiek om jouw inzicht, niet om dat van Google. Als je geen zin hebt om normaal te antwoorden en liever de aso uithangt, zeg dat dan gewoon. Vergeet niet dat niet niet ONZ is.
Kan je een PM-ban krijgen?!quote:Op maandag 5 december 2011 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik zit in de consumentenelectronica en ik reageer op Statis omdat ik ook wel eens in Azie zit voor m'n werk. Mijn PM box zit niet vol, ik heb een PM ban
Check mijn quote van voor de tijd dat ze edittequote:
schattigquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Noem me een wijf, maar als mijn vrouw stiekem penverhalen naar een vent in het buitenland gaat sturen, doe ik ook m'n best die te lezen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de vrouwen vinden het post openmaken lang niet zo erg als een brief sturen naar een vrouw in Amerika, en de mannen vinden de post openmaken weer veel erger dan een brief sturen naar iemand in Verweggistan.
Dank. Maar wat me nog niet duidelijk is, is waarom een webdeveloper dit doet. Dat is dan het funproject begrijp ik maar ik zie er het nut niet van in. Als manager binnen zo'n web development-bedrijf zou dit wel het laatste zijn waar ik aan zou denken, als funproject voor m'n medewerkers.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat mijn inzicht je zinsbouw overstijgt vriend.
Maargoed een korte toelichting vanuit mijn persoontje: dit soort initiatieven zijn bedoeld om criminelen niet teveel te laten afglijden binnen de bajesmuren en hun perspectief op sociale en morele omgangsvormen op niveau te houden. Daarmee wordt ook gelijk het probleem aangetoond van het geclusterd detineren van gajes: het straft maar haalt de ingezetene niet uit zijn natuurlijke habitat, in veel gevallen komt hij of zij zelfs nog in een slechtere terecht.
Aan de ene kant een alleraardigst initiatief, maar ik gok erop dat het totaal geen effect heeft op de gasten die het juist nodig hebben. Daarbij vind ik ook dat deze brieven pas aangeboden mogen worden aan de gasten die er al 5 jaar zitten..laat ze tot die tijd maar zeepjes rapen.
dat is een aanname die TS maakt nadat ze iets deed wat niet mocht (post open maken) en totaal geen aanleiding voor was (tijdens het zoeken van een oplader in een gezonde relatie).quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.
Alsof een relatie aangegaan wordt met een standaardcontract waar je alleen nog even je naam en krabbel op hoeft te zettenquote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Ik denk dat het in z'n werk een beetje anders was. Óf TS en haar man checken wel vaker elkaars post, óf TS vermoedde sowieso al iets.quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef probeer het volgende:
[..]
dat is een aanname die TS maakt nadat ze iets deed wat niet mocht (post open maken) en totaal geen aanleiding voor was (tijdens het zoeken van een oplader in een gezonde relatie).
We zouden TS eigenlijk ook moeten vragen wat haar afspraken met haar man waren en daar dan verder van uitgaan. Inderdaad, elke relatie is anders.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Henno het volgende:
[..]
Alsof een relatie aangegaan wordt met een standaardcontract waar je alleen nog even je naam en krabbel op hoeft te zetten
Kijk webdevelopers zijn sowieso redelijk passieloze en serviele krachten. Om hun beroep nog enigszins draagbaar en sociaal acceptabel te maken proberen ze wel vaker om er een creatieve draai aan te geven. Naast de hippe brilletjes hoort hierbij het op de hoogte zijn van de nieuwste snufjes, onderzoeken en concepten die door mensen met hoger intellect bedacht worden.quote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank. Maar wat me nog niet duidelijk is, is waarom een webdeveloper dit doet. Dat is dan het funproject begrijp ik maar ik zie er het nut niet van in. Als manager binnen zo'n web development-bedrijf zou dit wel het laatste zijn waar ik aan zou denken, als funproject voor m'n medewerkers.
En dan ga je je (emotionele) bevrediging bij 'n inmate zoeken?? Bovendien lijken mij de communicatieve vaardigheden van TS toch nog iets beter dan die van haar man, aangezien ze van niets wist..quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef PfenisBaron het volgende:
Een andere motivatie kan uiteraard zijn dat de persoon in kwestie (emotioneel) niet geheel bevredigd wordt door zijn partner, iets wat ik me met de communicatieve vaardigheden van TS zeer goed kan voorstellen.
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.quote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef MoggyCat het volgende:
[..]
En dan ga je je (emotionele) bevrediging bij 'n inmate zoeken?? Bovendien lijken mij de communicatieve vaardigheden van TS toch nog iets beter dan die van haar man, aangezien ze van niets wist..
quote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef Clarke. het volgende:
[..]
En dan verbaas ik me over vrouwen die het raar vinden dat hun man een ander zoekt. Dat krijg je met dit soort gedrag.
Het zal eerder jouw gedachtegang zijn, van de man zelf weten we helemaal niets.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.
Meisje? Ga thuis lekker denigrerend lopen doen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat ik een webdeveloper ga verdedigen meisje? Ik geef alleen een mogelijke motivatie vanuit zijn gedachtegang aan.
Ik pas de bejegening volledig aan op de kwaliteit van de vraagstelling, meisje.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meisje? Ga thuis lekker denigrerend lopen doen.
Dat is, met alle respect, veel te vroeg geconcludeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef NanaVonB het volgende:
confronteren en er over praten, wilt ie dat niet of lult ie zich eruit dan staat hij niet open voor een eerlijke respectvolle relatie...ook al is hij de vader van jullie kinderen, als hij zelf doet alsof ze niet bestaan zullen zijn kinderen misschien ook beter af zijn zonder dat lulletje rozenwater
Mis jij liefde in je leven? Ik krijg sterk die indruk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik pas de bejegening volledig aan op de kwaliteit van de vraagstelling, meisje.
Laten we het aub over de inhoud hebben, als de vorm op fok ineens maatgevend is kunnen we de boel wel sluiten hier
Misschien wel, ik heb geen kinderen...maar ik zou me verraden voelen...vooral omdat ze onverwachts een brief vindt. Hij zou ook eerlijk kunnen zijn en zeggen dat hij behoeften zou hebben aan iets nieuws. Dat zou ook kwetsend zijn, maar niet respectloos...Niet alleen tegenover haar...maar tegenover zijn eigen kinderen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is, met alle respect, veel te vroeg geconcludeerd.
To be watblief?quote:
quote:Weet je ook zeker dat je alles wel goed hebt meegekregen wat er in het Engels is geschreven? Je pogingen in dit topic om engels te posten falen jammerlijk...
Gaan we deze kant weer op.....quote:Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
want wij vrouwen moeten altijd maar rekening houden met onze mannen, dat zij moeite hebben in het uiten van hun emoties...wij passen ons constant aan ten behoeven van de goede vrede en de liefde...alleen sommigen gevallen gaan te ver...dan moet je eigenlijk nog weingeren om je als vrouw steeds als het luisterend oor en de helper op te stellen..we mogen ook rekening houden met onszelf...en onze mannen trouwens ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |