Bij deze:quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Mwah zolang we mogen meegenieten is het wel prima.
[ afbeelding ]
Goed idee! To be continuitquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Vandaag... het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij een brief stuurt en geen email. Sterker nog, het is zowat de enige verklaring... Als je nog twijfelt (waarom eigenlijk?) zeg je toch dat je het een topidee vind en dat je de dame zelf ook graag een brief zal sturen.
Google haar naam ook eens, van veel gedetineerden in de VS staat de gerechtelijke uitspraak online of ze staan op de contactadvertentie pagina's van write a prisoner..
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft hem nu weer in zijn bezit, ook best lastig ivm de 3 A4-tjes!
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?![]()
![]()
![]()
Als je daar intrapt vraag je er een beetje zelf om.
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaatquote:
Wat voor werk doet je man eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
webdeveloper.quote:
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaat.
Ik geloof dus van het hele verhaal geen zak wat je man dus verteldquote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Je weet dat Joran van de Sloot ook allerlei liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken etc. van vrouwen krijgt héquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
Briefgeheimquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Ludachrist het volgende:
Een dichte envelop open maken.
Ik zou het hem vertellen, zodat hij je kan vertellen over briefgeheim.
Geen idee, maar ik heb nachtdienst straks, dus ik ga zo eens uitgebreid googlen!quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Leandra het volgende:
Waar zit de dame in kwestie voor vast?
Gewoon nieuwsgierig![]()
Quilty as charged...quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.
Ja dat kan ik ook nog eens vragen, ben ik ook benieuwd naar..quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Soempie het volgende:
Ik had hem de oren van z'n hoofd gevraagd.Hoeveel brieven al, of hij meer over haar kan vertellen, waarom hij juist met haar is gaan schrijven (toegewezen of zelf gekozen?), of ik haar brieven mag lezen, etc.
Ja joh!quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef babipangang het volgende:
[..]
Je weet dat Joran van de Sloot ook allerlei liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken etc. van vrouwen krijgt hé
Idd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.
Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is namelijk een teken van vertrouwenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.
Als je mij post open maakt sta je binnen twee seconden buiten op de stoep met al je zooi.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is gewoon logisch. Deed mijn moeder vroeger ook altijd, en ik doe het nu ook maar voor de zekerheidquote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik controleer echt wel de broekzakken van de broeken van manlief voor ze in de wasmachine gaan, anders sta ik mezelf (en hem) later te vervloeken dat ik het niet gedaan heb en m'n hele was weer eens vol papiergruis zit.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik controleer echt wel de broekzakken van de broeken van manlief voor ze in de wasmachine gaan, anders sta ik mezelf (en hem) later te vervloeken dat ik het niet gedaan heb en m'n hele was weer eens vol papiergruis zit.
Nou, ik zou ook geen informatie over m'n gezin naar gedetineerden sturenquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?![]()
![]()
![]()
Als je daar intrapt vraag je er een beetje zelf om.
Waarom niet?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook geen informatie over m'n gezin naar gedetineerden sturen
Vreselijk ja wanneer dat gebeurt...quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
Zit je in het verkeerde topic, of is er een link met brieven openen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Leandra het volgende:
het kan natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nachtdienst straks, dus ik ga zo eens uitgebreid googlen!
[..]
Quilty as charged...
[..]
Ja dat kan ik ook nog eens vragen, ben ik ook benieuwd naar..
[..]
Ja joh!
Maar ik heb net nog even gevraagd waarom de brief zo geschreven is, en hij zegt dat dat moet om dat het overdreven positief moet zijn.
Bijzonder..Dus ik zei ook dat het net leek alsof hij een realatie met haar wil, maar dat was niet zo, volgens hem *haha*
Ach ja...
Offtopic, maar deed jij niet iets met ICT-recruitment?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat er waarschijnlijk toch iets niet goed zat tussen jullie. Nu makkelijk gezegd met de informatie uit die brief. Maar jouw onderbewustzijn heeft misschien toch wel gevoeld dat er iets niet klopte, en daarom heb je die brief open gemaakt. Als jij je oplader zocht en je ziet een brief, dan maak je die ook niet zomaar open. Mits je ergens stiekem toch een gevoel hebt dat er ergens een dreiging is of een ander probleem. Misschien zou ik hetzelfde doen, ik weet het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Ik zocht dus gewoon mijn Iphone oplader...
En inderdaad, waarom heeft ie niet gewoon gemaild...
Geen ideeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wat? Als mijn vriendin mijn brieven openmaakt kan ze vertrekken hoor, kom nou.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Ja, iig niet dat ik weet dat hij daar fam. heeft..
dat heb je snel gedaan dan in een kwartiertje...quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Bij deze:
Nou heb hem geconfronteerd hoor, hij zegt dat het voor een project voor zijn werk is.
Voor Write a prisoner.
Het zal wel, zal dat mens wel leuk vinden om zo'n brief te ontvangen zeker.
Er zullen dus geen spelregels zijn mbt bepaalde teksten die je wel of niet mag schrijven?
Ik vind het een vreemd verhaal, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |