Bij deze:quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Mwah zolang we mogen meegenieten is het wel prima.
[ afbeelding ]
Goed idee! To be continuitquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Vandaag... het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij een brief stuurt en geen email. Sterker nog, het is zowat de enige verklaring... Als je nog twijfelt (waarom eigenlijk?) zeg je toch dat je het een topidee vind en dat je de dame zelf ook graag een brief zal sturen.
Google haar naam ook eens, van veel gedetineerden in de VS staat de gerechtelijke uitspraak online of ze staan op de contactadvertentie pagina's van write a prisoner..
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft hem nu weer in zijn bezit, ook best lastig ivm de 3 A4-tjes!
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
3 A4-tjes naar een vreemde gedetineerden en het gaat niet over jullie gezin?![]()
![]()
![]()
Als je daar intrapt vraag je er een beetje zelf om.
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaatquote:
Wat voor werk doet je man eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
webdeveloper.quote:
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Shit, het werd net leuk. Maar tof dat je man niet vreemdgaat.
Ik geloof dus van het hele verhaal geen zak wat je man dus verteldquote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Net zo toegewijd als zijn vrouw die zonder aanwijsbare reden dichtgeplakte enveloppes gaat open scheuren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef ZsaZsa01 het volgende:
[..]
webdeveloper.
[..]
Ja dank je, maar die 3 A4tjes blijven bijzonder, evenals dat hij hget me niet verteld heeft.
Wel een toegewijde man blijkbaar?!
Je weet dat Joran van de Sloot ook allerlei liefdesbrieven en huwelijksaanzoeken etc. van vrouwen krijgt héquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Nou, heb even gegoogled, en ja hoor...Daar stond de naam van die prisoner.
Blijft bijzonder en ik een domme koe?
[..]
Hij zegt dat hij dat in eerdere brieven al heeft gedaan.
Case closed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |