abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 09:21:55 #101
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105199103
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 03:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga er namelijk niet vanuit dat je elke dichte brief die niet voor jou bestemd is loopt open te maken. Voordat je hem er mee confronteert moet je denk ik even nadenken over hoe het komt dat jij die brief ging open maken.
Precies. Vreemd verhaal hoor, om een dichte brief open te maken. Je kunt toch gewoon vragen waar die brief voor is?

Ik vind het redelijk onzeker gedrag, om in zo'n lange relatie nog een brief open te maken. Bel je kerel effe, als je meteen antwoord wilt.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  maandag 5 december 2011 @ 09:23:48 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105199146
Misschien hebben we daar ook wel zijn gedachtengang om dit "project" niet te melden bij het gezag: een wantrouwige vrouw die er mogelijk een groot punt van gaat maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2011 @ 09:49:33 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105199652
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Verwerker het volgende:

[..]

Offtopic, maar deed jij niet iets met ICT-recruitment? :P
Nee.
  maandag 5 december 2011 @ 09:51:22 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105199689
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
Ga's naar ONZ of zo, in R&P wordt trollen niet gewaardeerd.
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105199741
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Briefgeheim.
  maandag 5 december 2011 @ 11:37:34 #106
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105202522
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 09:23 schreef eleusis het volgende:
Misschien hebben we daar ook wel zijn gedachtengang om dit "project" niet te melden bij het gezag: een wantrouwige vrouw die er mogelijk een groot punt van gaat maken.
Ik denk dat ook, en het is ook niet handig om een amerikaanse prisoner alles over je priveleven en je vrouw en kinderen die je lief hebt te vertellen. Misschien is ze wel een moordenaar weet jij veel.
Ik vraag me wel af of TS dan niet op de envelop een adres van een gevangenis zag staan ofzo?

Ts je hebt toch internet en googlemaps etc, dan ben je er toch zo achter of het waar is of niet. Aangezien de envelop klaar was om te versturen neem ik aan dat je wel gezien hebt wat er op stond.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105203615
Wat maakt iedereen er een drama van! Hij zei waar het voor was en jij zou hem moeten vertrouwen daarin TS. Klaar. Punt.
Al dit gezeik om nog verder te zoeken slaat nergens op. Dan heb je totaal geen respect voor je man.
Waar ben je ooit bang voor? Dan mens woont in Amerika en is een gevangene, mocht ze ooit vrij komen zal ze niet meer dan 4 dollar per uur verdienen (iedereen weet wat ze daar denken over ex-cons) Jullie opzoeken zal niet gebeuren, tenzij ze 30 jaar gaat sparen.
Maak het niet meer dan dat het is en houd op het zeurende wijf uit te hangen, bah. :r
pi_105203665
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Clarke. het volgende:
Waar ben je ooit bang voor? Dan mens woont in Amerika en is een gevangene, mocht ze ooit vrij komen zal ze niet meer dan 4 dollar per uur verdienen (iedereen weet wat ze daar denken over ex-cons) Jullie opzoeken zal niet gebeuren, tenzij ze 30 jaar gaat sparen.
Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.
pi_105203692
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee.
O :@ Wat dan?
  maandag 5 december 2011 @ 12:24:42 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_105203957
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:

[..]

In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Natuurlijk wel, iedereen heeft wel eens geheimen, en dat is ook niet erg, dat hoort erbij.
Maar in TSers haar geval zou ik me ook wel een beetje zorgen maken, ik zie hem niet zo snel zijn spullen pakken en naar Amerika vliegen , waarschijnlijk is het gewoon voor de spanning als het niet echt voor zijn werk is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_105204010
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Schaapje09 het volgende:

[..]

Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.
En dan verbaas ik me over vrouwen die het raar vinden dat hun man een ander zoekt. Dat krijg je met dit soort gedrag.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2011 @ 12:33:13 #112
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105204239
quote:
9s.gif Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Verwerker het volgende:

[..]

O :@ Wat dan?
Ik doe iets met ICT product ontwikkeling :)
pi_105204595
TS, ik zou mijn handjes dichtknijpen met zo'n tolerante man. Dat je hem zo weinig vertrouwd dat je zijn (gesloten) brieven gaat lezen zegt meer over jouw dan over hem. Walgelijk gewoon :r
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_105204709
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:

[..]

In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Wat een onzin?! Dat verteld je partner je niet hoor. Het komt zo onzeker over als je geen geheimen hebt of mag hebben.
pi_105204734
@TS, ik zou hem ermee confronteren. Hoe oud was die foto?
Je moet hem de mogelijkheid geven om te kunnen reageren. Sterkte en succes
pi_105204864
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
TS, ik zou mijn handjes dichtknijpen met zo'n tolerante man. Dat je hem zo weinig vertrouwd dat je zijn (gesloten) brieven gaat lezen zegt meer over jouw dan over hem. Walgelijk gewoon :r
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
pi_105204917
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Ms.Wiggles het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
True, maar in mijn vorige relatie kon ik beter niks vertellen. Die zocht overal wat achter. Bijna alles was oversharen.
pi_105205160
Of die man wist dat als hij er ook maar iets over zou zeggen, zijn vrouw helemaal crazy psycho zou worden en er een topic op FOK! over zou openen. En een stel randdebielen haar "advies" zouden geven. Shit waar je niet op zit te wachten..
pi_105205179
wacht tot ze terug stuurt en onderschep die brief :)
pi_105205376
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.
Ik hoop dat je dit niet meent...

Ze had ook gewoon tegen haar man kunnen zeggen: Schat k zocht mn oplader in je tas en zag een brief gericht aan een vrouw in de USA.. Ben best nieuwsgierig wie dat is..?

Om nou zomaar die brief open te gaan maken..... :N
  Official ESF Kreviewer maandag 5 december 2011 @ 13:10:18 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105205536
Jezus, wat ben jij een achterdochtig wijf. :r. Ik had je echt vol op je bek geslagen als je mijn gesloten post opende.
  maandag 5 december 2011 @ 13:14:03 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_105205666
Waarom is volgens vele het ene wel fout en het andere niet?
Naar mijn inziens hebben ze beide een fout gemaakt, de man om een brief achter te houden naar een andere vrouw, de vrouw omdat ze zomaar post openmaakt.

Vind beide even fout eigenlijk
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 5 december 2011 @ 13:15:57 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105205729
TS lijkt me zo'n type waarbij het gewoon makkelijker is dingen niet te vertellen dan ze wel te vertellen en dan met een discussie van 2 uur opgezadeld te zitten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105205764
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
Waarom is volgens vele het ene wel fout en het andere niet?
Naar mijn inziens hebben ze beide een fout gemaakt, de man om een brief achter te houden naar een andere vrouw, de vrouw omdat ze zomaar post openmaakt.

Vind beide even fout eigenlijk
Hij heeft geen fout gemaakt, het is zijn eigen keuze om het wel/niet te vertellen en wie weet wat hij nog van plan was (om het wel te vertellen dus) Boeiend ook echt. TS :r
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
TS lijkt me zo'n type waarbij het gewoon makkelijker is dingen niet te vertellen dan ze wel te vertellen en dan met een discussie van 2 uur opgezadeld te zitten.
Dit.
  maandag 5 december 2011 @ 13:18:53 #125
362059 MoggyCat
Heb er wel 2
pi_105205869
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 02:19 schreef Clarke. het volgende:
Wantrouwen.. mwah, kan toch ook nieuwsgierigheid zijn?
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')