Precies. Vreemd verhaal hoor, om een dichte brief open te maken. Je kunt toch gewoon vragen waar die brief voor is?quote:Op maandag 5 december 2011 03:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga er namelijk niet vanuit dat je elke dichte brief die niet voor jou bestemd is loopt open te maken. Voordat je hem er mee confronteert moet je denk ik even nadenken over hoe het komt dat jij die brief ging open maken.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Offtopic, maar deed jij niet iets met ICT-recruitment?
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
Ga's naar ONZ of zo, in R&P wordt trollen niet gewaardeerd.
Briefgeheim.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat nergens in de wet of wat dan ook dat je geen geheimen voor elkaar mag hebben, dus dat hij stelt dat je reactie onzin is, is gewoon terecht.
Ik denk dat ook, en het is ook niet handig om een amerikaanse prisoner alles over je priveleven en je vrouw en kinderen die je lief hebt te vertellen. Misschien is ze wel een moordenaar weet jij veel.quote:Op maandag 5 december 2011 09:23 schreef eleusis het volgende:
Misschien hebben we daar ook wel zijn gedachtengang om dit "project" niet te melden bij het gezag: een wantrouwige vrouw die er mogelijk een groot punt van gaat maken.
Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.quote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Clarke. het volgende:
Waar ben je ooit bang voor? Dan mens woont in Amerika en is een gevangene, mocht ze ooit vrij komen zal ze niet meer dan 4 dollar per uur verdienen (iedereen weet wat ze daar denken over ex-cons) Jullie opzoeken zal niet gebeuren, tenzij ze 30 jaar gaat sparen.
Natuurlijk wel, iedereen heeft wel eens geheimen, en dat is ook niet erg, dat hoort erbij.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
En dan verbaas ik me over vrouwen die het raar vinden dat hun man een ander zoekt. Dat krijg je met dit soort gedrag.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Schaapje09 het volgende:
[..]
Dat je fysiek geen contact kan hebben, wil niet zeggen dat hij niet emotioneel vreemd zou kunnen gaan. Dat is (vind ik) zo mogelijk nog erger.
Wat een onzin?! Dat verteld je partner je niet hoor. Het komt zo onzeker over als je geen geheimen hebt of mag hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, simpel zat!
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
TS, ik zou mijn handjes dichtknijpen met zo'n tolerante man. Dat je hem zo weinig vertrouwd dat je zijn (gesloten) brieven gaat lezen zegt meer over jouw dan over hem. Walgelijk gewoon
True, maar in mijn vorige relatie kon ik beter niks vertellen. Die zocht overal wat achter. Bijna alles was oversharen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat kan gewoon hoor. Hoort zo zelfs.
Hij heeft geen fout gemaakt, het is zijn eigen keuze om het wel/niet te vertellen en wie weet wat hij nog van plan was (om het wel te vertellen dus) Boeiend ook echt. TSquote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef snakelady het volgende:
Waarom is volgens vele het ene wel fout en het andere niet?
Naar mijn inziens hebben ze beide een fout gemaakt, de man om een brief achter te houden naar een andere vrouw, de vrouw omdat ze zomaar post openmaakt.
Vind beide even fout eigenlijk
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
TS lijkt me zo'n type waarbij het gewoon makkelijker is dingen niet te vertellen dan ze wel te vertellen en dan met een discussie van 2 uur opgezadeld te zitten.
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.quote:Op maandag 5 december 2011 02:19 schreef Clarke. het volgende:
Wantrouwen.. mwah, kan toch ook nieuwsgierigheid zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |