Ik ben het met je eens dat je in een normale relatie dit soort dingen verteld, maar de reactie van TS is ronduit belachelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een ander uiterste. Ze had de brief niet open mogen maken vind ik, maar haar man had ook best (als het inderdaad zo'n project van 't werk is) kunnen vertellen dat hij daarmee bezig was. Dat zijn toch gewoon normale dingen om te vertellen? Kan me best voorstellen dat ze dan achterdochtig wordt als ze opeens een brief naar de VS vindt.
Dat. Post van mij openmaken vind ik een ergere vertrouwensbreuk dan snavelen met een vreemde.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef MoggyCat het volgende:
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.
Dat klopt ook wel en daarom heb ik het goed gemaakt en TS helemaal de grond in getrapt. Doeiquote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef MoggyCat het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent vraag je er gewoon naar.
Wat is "snavelen" in deze? Babbelen? Een emotionele relatie aangaan? Zoenen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Post van mij openmaken vind ik een ergere vertrouwensbreuk dan snavelen met een vreemde.
Het gaat helemaal niet goed in je relatie, blinde kip dat je er bentquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef ZsaZsa01 het volgende:
Veder gaat het goed in onze relatie, Wie geeft me advies?
Geboortedatum: 12-09-1966quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Leandra het volgende:
Wat is "snavelen" in deze? Babbelen? Een emotionele relatie aangaan? Zoenen?
Het is de eerste gast die niet gillend bij haar wegloopt, dus relatief gezien gaat 't heel goedquote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Stefan het volgende:
Het gaat helemaal niet goed in je relatie, blinde kip dat je er bent![]()
Ik kom uit '89 en ik weet ook niet wat snavelen is hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-09-1966
No kidding...
[..]
Het is de eerste gast die niet gillend bij haar wegloopt, dus relatief gezien gaat 't heel goed
No kidding... ik ging er vanuit dat "snavelen" zoenen met een ander was, maar in dat geval zou ik er een stuk minder problemen mee hebben als mijn partner een brief van mij open zou maken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-09-1966
No kidding...
Dan kun je het nog googlen volgens mij, maargoed, ik bedoel dus inderdaad zoenen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef ChicaChula het volgende:
Ik kom uit '89 en ik weet ook niet wat snavelen is hoor![]()
denk niet dat het aan haar leeftijd ligt.
Laten we het erop houden dat wij heel anders denken over relaties.quote:Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog; als hij met een ander zou zoenen dan pak ik m'n spullen in en vertrek ik.
Een brief van mij open maken kan ik me dan weer niet druk om maken.
Dat, plus dat ik per definitie geen brieven heb of zou laten rondslingeren die mijn partner niet mag zien...quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
Laten we het erop houden dat wij heel anders denken over relaties.
Snavelen is zoenen. Zal wel iets Utregs zijn dan...quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef Stefan het volgende:
Ik heb er geen enkele moeite mee als mijn partner mn mail leest of post openmaakt. Heb niks te verbergen. Ook niet over snavelen. Een term die ik ook voor t eerst hoor. Het is toch gewoon neuken?
Als een brief in je eigen tas rondslingeren mag heten... Ik vind dat TS hier ronduit fout zit. Ja, zo'n onbekende brief roept vragen op. Maar kennelijk is manlief meteen verdacht, en breekt TS allerlei grenzen door een brief open maken en te lezen. In dat straatje pas het aloude motto "zoekt en gij zult vinden", ze leest en vindt wat ze zoekt: hij schrijft niets over zijn gezin! Hij houdt ons verborgen! Dit kan niet goed zijn!quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, plus dat ik per definitie geen brieven heb of zou laten rondslingeren die mijn partner niet mag zien...
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?quote:Op maandag 5 december 2011 13:16 schreef Clarke. het volgende:
[..]
Hij heeft geen fout gemaakt, het is zijn eigen keuze om het wel/niet te vertellen en wie weet wat hij nog van plan was (om het wel te vertellen dus) Boeiend ook echt. TS
[..]
Dit.
je kunt alleen voor jezelf sprekenquote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
We gaan niet achter elkaars rug om op zoek naar geheime liefdes.
Je kan het uiteraard nooit 100% zeker weten van je partner, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat hij daar naar opzoek is of mee bezig is, denk als je partner iets achter je rug om doet je dat wel enigszins merkt, dan moet je relatie op dat moment ook al niet goed zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt alleen voor jezelf spreken.
Waar haal jij vandaan dat er in die brief een indicatie zou staan dat die persoon een relatie met die ander wou hebben?quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?
nee dus, legio gevallen waarbij out of the blue iemand ineens met iemand anders een relatie of avontuurtje had.quote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard nooit 100% zeker weten van je partner, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat hij daar naar opzoek is of mee bezig is, denk als je partner iets achter je rug om doet je dat wel enigszins merkt, dan moet je relatie op dat moment ook al niet goed zitten.
Ja, kennelijk is dat erger dan het feit dat de ander de boel op een of andere manier loopt te besodemieteren.quote:Op maandag 5 december 2011 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Grappig om te zien dat dergelijke topics altijd gaan over het wel of niet mogen openen/lezen/ van post/mail/sms terwijl dat nu niet echt meer belangrijk is aangezien het al gebeurd is.
Ik ben geen lesbo, sorry.quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jij zou het compleet ok vinden als je vriendin/vrouw zonder jouw medeweten een brief stuurt naar een ander met daarin een indicatie dat ze een relatie wil met de persoon in kwestie en voor het gemak even achterhoudt dat jij een relatie en kinderen met haar hebt?
Ok, ik ben vrij openminded moet ik zeggen, maar vertrouwen is een belangrijk punt in onze relatie,mist de een dus iets dan praten we daarover en zoeken we een oplossing.
We gaan niet achter elkaars rug om op zoek naar geheime liefdes.
Ja, ik vind een vriendin die brieven openmaakt of e-mail leest erger dan een vriendin die een keer met een dronken kop in een kroeg een kerel zoent. Met je "kennelijk is het erger" impliceer je dat jouw manier de enige manier is, alleen maar omdat je het kennelijk doodnormaal vindt dat je andermans post leest.quote:Op maandag 5 december 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, kennelijk is dat erger dan het feit dat de ander de boel op een of andere manier loopt te besodemieteren.
ehm, TS, die schrijft dat en daar heeft ze haar vriend ook ee geconfronteerd en die zegt dat het onzin is.quote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat er in die brief een indicatie zou staan dat die persoon een relatie met die ander wou hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |