quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
En betyar, al cadeautjes voor de kinders gekocht?
Zo kan je ook onderbouwen dat de EU op hetzelfde punt staat als de USSR in 1989 / 1990, alleen dan sla jij op tilt omdat je de realiteit niet onder ogen wilt zien.quote:
Ik zie geen enkele overeenkomst tussen de USSR, die met dwang bij elkaar werd gehouden en de EU waarvan elke lidstaat vrijwillig is toegetreden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo kan je ook onderbouwen dat de EU op hetzelfde punt staat als de USSR in 1989 / 1990, alleen dan sla jij op tilt omdat je de realiteit niet onder ogen wilt zien.
Dat werkt prima, net als tering, pleuris en andere ziektes.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens: kanker gebruiken om je woorden kracht bij te zetten
Triest.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb het al weer achter de rugquote:
Echt netjes is het niet, maar de paniek als het woordje valt vind ik overdreven.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
Neequote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt prima, net als tering, pleuris en andere ziektes.
Welke paniek?quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt netjes is het niet, maar de paniek als het woordje valt vind ik overdreven.
Jij wilt geen overeenkomst zien vanwege ideologische motieven, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele overeenkomst tussen de USSR, die met dwang bij elkaar werd gehouden en de EU waarvan elke lidstaat vrijwillig is toegetreden.
JIJ ZEI KANKER OMG!!!quote:
Ideale schoonzoon ben je tochquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgenavond, ik heb zelfs een cadeau voor schoonmoeders.
Held ben je, geweldige uitspraak, die gaat in de verzameling!quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
V_P wanneer ga je naar de TBS kliniek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |