Jaja.. Eigenbelang eerstquote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prijs-kwaliteit wint het makkelijk op. Ook een stuk voedzamer dan die rommel uit de supermarkt. En de lokale economie dient gestimuleerd te worden.
Lekker brood smaakt altijd.quote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik moet noodgedwongen een tijd naar de AH i.p.v. mijn Jumbo, maar ik vind dat Les Pains van hun huisbakkerij prima te eten: smeuïg, smakelijk en lang vers. Niets mis mee dus, maar je moet me niet vragen hoeveel het kost.
Oh? Voedzamer brood, en kleinschalige stimulering van de lokale economie. Welk eigenbelang zit daar inquote:
Deze?quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Voor al jullie geldgeile narcisten is Exam een goede en vooral leerzame film.
Maar in de Jumbo zit een zelfstandige bakkerij met eigen broodsoorten. Bij de Jumbo hier hebben ze bijvoorbeeld Waddenbrood, ik denk niet dat dat uit een fabriek komt.quote:Op maandag 7 november 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
Dat vers bakken moet je wel met een korreltje zout nemen hoor. geen supermarkt die meer doet dan fabrieksbrood afbakken
Nee het begint met het feit dat jij zo kieskeurig bent.quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Voedzamer brood, en kleinschalige stimulering van de lokale economie. Welk eigenbelang zit daar in?
Ik vind smakelijk brood ook wel belangrijk. Had de eerste keer dat ik bij die AH kwam een klef brood dat heel laf smaakte - dat hoeft voor mij dus niet.quote:Op maandag 7 november 2011 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee het begint met het feit dat jij zo kieskeurig bent.
Tja, brood mag ook best lekker smaken.quote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind smakelijk brood ook wel belangrijk. Had de eerste keer dat ik bij die AH kwam een klef brood dat heel laf smaakte - dat hoeft voor mij dus niet.
Ziet er goed uit. Even downloaden.quote:
Ben niet zo'n fan van Cage maar tot nu toe is 'ie wel oke.quote:
Quichequote:
Wat eet jij eigenlijk? Boutjes en smeerolie?quote:
Je denkt dat ze er zelf met meel en water aan het kneden gaan? Reken daar toch maar niet op hoorquote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar in de Jumbo zit een zelfstandige bakkerij met eigen broodsoorten. Bij de Jumbo hier hebben ze bijvoorbeeld Waddenbrood, ik denk niet dat dat uit een fabriek komt.
Als je het zo zegt...quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt dat ze er zelf met meel en water aan het kneden gaan? Reken daar toch maar niet op hoor.
De Jumbo zal een serie 'ambachtelijk streekbrood' hebben. In Groningen en Friesland Waddenbrood, Hier Hunebeddenbrood, bij Koos Veluwebrood etc. De samenstelling zal misschien een beetje verschillen maar niet serieus. Dat wordt per serie gebakken, ingevroren en verscheept naar de vestigingen waar men het afbakt naar behoefte.
Big Americans diepvriespizzaquote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat eet jij eigenlijk? Boutjes en smeerolie?
Morgen ga ik aan een salade.quote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Big Americans diepvriespizzaGeen zin om te koken. Morgen lasagne
Daarom zal het een nummer 1 worden. Jammer genoeg.quote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Dat liedje 'hoeren neuken, nooit meer werken!' zit al heel de dag in m'n hoofd
Hier ook, voor ovenschotels en vlees.quote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Cerbie het volgende:
Als ik zo nadenk over het gemiddelde avondeten in huize Cerbie is het maar goed dat we een oven hebben![]()
Ding wordt 3-4x per week gebruikt.
Ovenschotelsquote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier ook, voor ovenschotels en vlees.
Net een witlofschotel opquote:Op maandag 7 november 2011 18:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ovenschotels
Ovenschotels zonder vaatwasser is een rotcombinatie trouwensKoekt lekker vast.
Stiekem is die wel heel grappigquote:
Die hype is een kanker op ons land, laat Bea dat tyfus programma hoogstpersoonlijk maar verbieden.quote:
Ik stuur Teeven wel even een mailtje, deze neo-con is het niet eens met dergelijke verloedering.quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem is die wel heel grappig
Die clipjes en die film kan ik wel om lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hype is een kanker op ons land, laat Bea dat tyfus programma hoogstpersoonlijk maar verbieden.
Smakeloze teringtroep.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die clipjes en die film kan ik wel om lachen.
quote:betyar
De boerenlul van Fok!Pol
Hou je muil bolle, Bea is veel waardevoller dan die New Kinds debielen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:51 schreef eriksd het volgende:
Nee, dat koninghuis is een lichtend voorbeeld van smaak.
Hahaha.
De dag dat de monarchie verdwijnt en de paleizen musea worden, moet een nationale feestdag worden.
Deze is in dit genre beterquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Dat liedje 'hoeren neuken, nooit meer werken!' zit al heel de dag in m'n hoofd
Dat is dan ook drie keer niets. Maar komop, het koningshuisquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou je muil bolle, Bea is veel waardevoller dan die New Kinds debielen.
Ik wil VP als dictator.quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou je muil bolle, Bea is veel waardevoller dan die New Kinds debielen.
Die ken ik alquote:
Ja deze discussie is toch zinloos, ben een onverbeterlijke Monarchist.quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dan ook drie keer niets. Maar komop, het koningshuisWanstaltige vertoning zonder enige klasse.
Ik wil veel horloges.quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil VP als dictator.![]()
Of de rechtse kliek van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |