Ik had 't ook niet zozeer over de studenten of over de meesters en leraren, ik had 't over de competentie van de instanties. Bij een ROC zitten mensen die leiding geven en zorgen voor de bedrijfsprocessen die zelf nooit enig kaas hebben gegeten van hoe het wel of niet zou moeten, en niemand met verstand wil er aan de slag want het loon, prestige etc, is gewoon om om te janken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
WO zitten ook veel klapjosti's hoor, vergis je daar niet in. Enkel dat je met de docenten c.q. professoren wél leuke, diepgaande, intellectuele discussie's kan hebben, iets wat bij HBO-meesters en juffen ontbreekt.
Hoe heet dat ook alweer, persoonlijkheidscult, is het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wou ik dat alle tokkies zo liberaal en ruimdenkend waren als ik ben.
Je begint op 3-voud te lijken. En dat is geen complimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een veel bredere invalshoek heb dan jij, dus je kan je stereotypering lekker inpakken remlof, want het gaat helemaal nergens over.
Je merkt gewoon dat je terrein verliest en probeert het met ad hominems te bedekken, goed bezig jongeman!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je begint op 3-voud te lijken. En dat is geen compliment
Jij begon met ad-hominems. Faalpruis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je merkt gewoon dat je terrein verliest en probeert het met ad hominems te bedekken, goed bezig jongeman!
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand zegt dat democratie ideaal is.
Het is wel beter dan Chinese doofpot en martelingen en censuur.
Als V_P ,zoals hij hier veelvuldig doet kritiek op het systeem zou hebben in China zou hij in een kelder verdwijnen en zagen we hem niet meer terug.
VP hoe kom je erbij dat jij tot de bovenlaag hoort trouwens ? Heb je dat zwart op wit ergens ?
De bijbel?quote:
Ja klopt want alles wat ik zeg is geen visie natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft een visie, denkt ergens over na. Dat onderscheidt iemand al van het gros van de mensen.
Nederland kent net zoveel doofpotten en censuur, dus in zoverre is daar geen verschil in. Alleen martelt men hier niet zoveel, dat klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef De_Nuance het volgende:
Niemand zegt dat democratie ideaal is.
Het is wel beter dan Chinese doofpot en martelingen en censuur.
Dan lees ook wat ik zeg, niet iedereen behoort politieke macht te hebben, nergens heb ik de vrijheid van meningsuiting ter sprake gebracht. Maar goed, als iemand te opruiend is moet ie idd wel in een kelder verdwijnen, daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Als V_P ,zoals hij hier veelvuldig doet kritiek op het systeem zou hebben in China zou hij in een kelder verdwijnen en zagen we hem niet meer terug.
Uiteraard krijgt iedereen uit de bovenlaag bij geboorte een certificaat wat in het bevolkingsregister is opgeslagen. Tevens heb je een gele ster met de "b" van bovenlaag op je kleding.quote:VP hoe kom je erbij dat jij tot de bovenlaag hoort trouwens ? Heb je dat zwart op wit ergens ?
Junta liefhebbers krijgen daar een harde plasser van.quote:
Jij begint met termen als "Führer" en "provinciaal" rond te gooien. Faalmod.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij begon met ad-hominems. Faalpruis.
Werken, wat is dat?quote:
Je wegcijferen voor een meerdere tegen hongerloon.quote:
Iets met zweet? Klinkt als een no-go.quote:
Ik ken ook weinig mensen die in een kelder zijn verdwenen of veroordeeld voor kritiek op het systeem. En mooi dat je inziet dat martelen fout is. Tijd om op te houden met het ophemelen van totalitarisme en junta's denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederland kent net zoveel doofpotten en censuur, dus in zoverre is daar geen verschil in. Alleen martelt men hier niet zoveel, dat klopt.
Als jij iemands poltieke mening beperkt, beperk je niet zijn vrijheid van meningsuiting ?quote:Dan lees ook wat ik zeg, niet iedereen behoort politieke macht te hebben, nergens heb ik de vrijheid van meningsuiting ter sprake gebracht. Maar goed, als iemand te opruiend is moet ie idd wel in een kelder verdwijnen, daar ben ik het helemaal met je eens.
Ja en daar hoor jij dus niet bij. Jammer. Sta je daar dan. Met je junta. Toch niet zo leuk als gedacht.quote:Uiteraard krijgt iedereen uit de bovenlaag bij geboorte een certificaat wat in het bevolkingsregister is opgeslagen. Tevens heb je een gele ster met de "b" van bovenlaag op je kleding.
Leuke seks zal je dan hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iets met zweet? Klinkt als een no-go.
Ja en die opmerkingen zijn puur gebaseerd op je posts in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij begint met termen als "Führer" en "provinciaal" rond te gooien. Faalmod.
Ik wist gewoon dat deze zou komen.quote:
Daar zijn toch robots voorquote:
Ik heb geen ambities in die richting, sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
Zowel Remlof als V_P mogen van mij dictator worden. Ik maak mij toch wel onzichtbaar.
Waar stel ik precies dat martelen fout is? Quote dat stukje eens?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken ook weinig mensen die in een kelder zijn verdwenen of veroordeeld voor kritiek op het systeem. En mooi dat je inziet dat martelen fout is. Tijd om op te houden met het ophemelen van totalitarisme en junta's denk ik zo.
Daar hebben we in Nederland gewoon wetgeving voor, als jouw mening opruiend is word je ook tegenwoordig als een soort van moderne kelder in gemikt.quote:Als jij iemands poltieke mening beperkt, beperk je niet zijn vrijheid van meningsuiting ?
En wanneer ben je opruiend genoeg om in de kelder te worden gegooid ?
Jouw teksten kunnen al als behoorlijk opruiend worden ervaren door sommigen.
Hihi, nee hoor, dat gaat naar loyaliteit. En mensen die loyaal zijn aan een ander systeem moeten zich daar dan gewoon voor verantwoorden.quote:Ja en daar hoor jij dus niet bij. Jammer. Sta je daar dan. Met je junta. Toch niet zo leuk als gedacht.
Jouw constante geroep om een totalitair EU-bewind zou echter anders doen vermoeden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen ambities in die richting, sorry
Feit dat je hier rondhangt zegt inderdaad al wat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat niemand van de vaste posters hier tot de onderlaag van de samenleving behoort. Als je kijkt in KLB of ONZ daarentegen..
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw constante geroep om een totalitair EU-bewind zou echter anders doen vermoeden.
En als de EU-bewoners dat democratisch niet willen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.
Europa kan per definitie niet democratisch zijn, daar is het systeem veel te groot voor en wordt met de diversiteit binnen Europa te weinig rekening gehouden (of je krijgt een bureaucratische tijger die zo traag is dat het de ontwikkeling juist remt).quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil een democratische Europese politieke unie. Ik heb nooit iets anders beweerd, lees mijn posts erover maar terug.
Zo'n hele rij met van die illustere medailles inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |