De details werden gisteren pas bekend gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stage zoeken is eigen verantwoordelijkheid maar je weet nog niks en je moet volgende week beginnen?
Ben je er snel bij haha.
Je hebt gelijk. Er zit een dame in het zelfde studie jaar als mij (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.quote:
In Afrika valt vast wel een rechtertje om te kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel een nadeel dat je geen lawsuits kan starten om te hete koffie dan.
Haha, blij dat ik niet op een ROC zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De details werden gisteren pas bekend gemaakt![]()
Ik kon dus niet mailen, want daar misde ik essentiële informatie voor. Bijvoorbeeld het aantal te maken uren, en of je een stagebegeleider nodig hebt.
Geen dank.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit een dame in hetzelfde studiejaar als mij ik (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.
Afrikaanse rechters, bestaan die?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef waht het volgende:
[..]
In Afrika valt vast wel een rechtertje om te kopen.
Jawel, want dan kunnen ze de hele dag grappen maken over mannen in nette pakken die hun leven wél op orde hebben en zichelf daarom heel casual and laid-back vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de enige dagtaak van IT'ers uitbesteden aan een stagiaire, dan doen ze helemaal niks meer.
Nou dat is wel heel triest. Tja het hbo van nu is zo ongeveer het lbo van vroeger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit een dame in het zelfde studie jaar als mij (HBO studie). Die wist het verschil tussen oneven en even getallen niet.
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, want dan kunnen ze de hele dag grappen maken over mannen in nette pakken die hun leven wél op orde hebben en zichelf daarom heel casual and laid-back vinden.
Hopelijk is dat op het HBO wel andersquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, blij dat ik niet op een ROC zit.
Een week van te voren vertellen dat je volgende week een stage moet hebben.
Ja toch? Iemand moet Zuma toch vrijspreken van verkrachting?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afrikaanse rechters, bestaan die?
HBO is ook ruk, WO is al beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk is dat op het HBO wel anders
Nee, dat is de statistiekafdeling.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.
Uni is beter, Robin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk is dat op het HBO wel anders
Zulke mensen zijn dan ook echt kansloosquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n afdeling met mannen in korte broeken, croqs en uitgezakte Spekman truien die grinniken als de CEO voorbij loopt omdat hij zo'n lozer is met stropdas.
Oh die zwervers in toga's, ja die zijn er wel idd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja toch? Iemand moet Zuma toch vrijspreken van verkrachting?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HBO is ook ruk, WO is al beter.
Twee handen op een buik inderdaad.quote:
WO zitten ook veel klapjosti's hoor, vergis je daar niet in. Enkel dat je met de docenten c.q. professoren wél leuke, diepgaande, intellectuele discussie's kan hebben, iets wat bij HBO-meesters en juffen ontbreekt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HBO is ook ruk, WO is al beter.
Op het MBO dan. Ze zouden hier makkelijk een sociale werkplaats van kunnen maken, niemand die het merkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:06 schreef Picchia het volgende:
Het verschil van niveau tussen HBO en WO vind ik niet zo groot, maar het verschil in mensen wel. Op het HBO zitten soms personen met een niveau om te huilen.
Idd, en dan gaan ze op Fok posten hoe geweldig ze wel niet zijn in hun casual outfit en wat voor een josti's die mensen in pak zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroeger keken ze ook tegen leraren van een school op, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Tegen een academicus moet men eigenlijk opkijken. Net zoals tegen die arts of advocaat van vroeger.
De diploma's devalueren ook als een gekquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat me wel opvalt is dat steeds meer WO-ers niet meer als een academicus overkomen. Ik mis gewoon eruditie , eloquentie, niveau en nuance.
Ik maak me steeds meer zorgen wat dat betreft.
Tegen een academicus moet men eigenlijk opkijken. Net zoals tegen die arts of advocaat van vroeger.
Klopt, die hebben ook geen status meer wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeger keken ze ook tegen leraren van een school op, dus dat zegt niet zoveel.
Binnen het WO zijn dan ook grote verschillen. Zowel tussen studies als tussen personen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat me wel opvalt is dat steeds meer WO-ers niet meer als een academicus overkomen. Ik mis gewoon eruditie , eloquentie, niveau en nuance.
Ik maak me steeds meer zorgen wat dat betreft.
De spijker op zijn kop. Ik hecht er dan ook geen waarde meer aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De diploma's devalueren ook als een gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |