quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Neen, mijn haar is te lang voor deze rechtse balletjes.
quote:
Roemer is te links. Dan liever Lucassen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou Roemer wel als mijn buurman willen
En nu in normale mensjes taalquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Wat is Java toch echt een kut-programmeertaal.
Perse moeten kunnen draaien in een virtual-machine en anders een buggy JIT-compiler gebruiken
Nerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Wat is Java toch echt een kut-programmeertaal.
Perse moeten kunnen draaien in een virtual-machine en anders een buggy JIT-compiler gebruiken
Hebben echte rechtse ballen hun haar niet ook minimaal tot schouderlengte?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Neen, mijn haar is te lang voor deze rechtse balletjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Javaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En nu in normale mensjes taal
Dan moet je gauw naar de ING Bank, een spaarplan makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb geld gespaard om met vrienden op vakantie te gaan, maar ik wil niet op vakantie, en die vrienden zijn eigenlijk geen vrienden meer.
Nee, trouwfeestquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef robin007bond het volgende:
DutchNative, kom morgen ook naar de meet
Dan heb je extra veel geld om morgen op de meet te verzuipen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb geld gespaard om met vrienden op vakantie te gaan, maar ik wil niet op vakantie, en die vrienden zijn eigenlijk geen vrienden meer.
Nog niet echt een boeiend programma...gelijk weer over Hells Angelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
Waar is De_Nuance. De makers van De Speld zijn op Ned2.
Ik zap er net naartoe. Het is nieuw volgens mij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog niet echt een boeiend programma...gelijk weer over Hells Angels
Astrid Joosten (blech) had dit volgens mij ook kunnen doen. Daar vergooi je Clairy Polak toch niet aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:17 schreef Tem het volgende:
Yup, beetje dat programma van Felix Meurders in een nieuw jasje
Hier? Ja hoor, ik zit maar wat te lummelen voor de computerquote:
Volgens mij is v_P een beetje een Stifler.quote:
mooie film vanavond op Ned2.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
Er is voetbal, dus andere tv boeit niet.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef robin007bond het volgende:
Omdat er een tekort is aan docenten geld krijgen we geen Engels
Ik zou het wel spannend vinden als EG komt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Disana het volgende:
Heb jij je al bedacht en ga je alsnog naar de meet? Volgens mij vindt iedereen het spannend.
Natuurlijk.quote:
Blijkt het een boom van een vent te zijn van twee meter breed, en een nooduitgang is er niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou het wel spannend vinden als EG komt.
En dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkt het een boom van een vent te zijn van twee meter breed, en een nooduitgang is er niet.
Kom jij wel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkt het een boom van een vent te zijn van twee meter breed, en een nooduitgang is er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |