Het zou er weleens van moeten komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij komt ook gewoon even langs, je woont toch in de buurt.
B_A compenseert.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Neen, mijn haar is te lang voor deze rechtse balletjes.
Kom op, zelfs ik kan ze aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt de loterij gewonnen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Hmz, Utrecht is wel een fijne stad, en ik heb nu veel geld. Dus wie weet.
Je hebt je moeder verkocht?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef Nautilus. het volgende:
Hmz, Utrecht is wel een fijne stad, en ik heb nu veel geld. Dus wie weet.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:
Roemer is te links. Dan liever Lucassen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou Roemer wel als mijn buurman willen
En nu in normale mensjes taalquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Wat is Java toch echt een kut-programmeertaal.
Perse moeten kunnen draaien in een virtual-machine en anders een buggy JIT-compiler gebruiken
Nerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
Wat is Java toch echt een kut-programmeertaal.
Perse moeten kunnen draaien in een virtual-machine en anders een buggy JIT-compiler gebruiken
Hebben echte rechtse ballen hun haar niet ook minimaal tot schouderlengte?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Javaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En nu in normale mensjes taal
Dan moet je gauw naar de ING Bank, een spaarplan makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb geld gespaard om met vrienden op vakantie te gaan, maar ik wil niet op vakantie, en die vrienden zijn eigenlijk geen vrienden meer.
Nee, trouwfeestquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef robin007bond het volgende:
DutchNative, kom morgen ook naar de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |