Ik hou van nasi’s.quote:
Godwin in de OP.quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Drugshond het volgende:
Hup Godwin in de OP... omdat het zondag is.
Een soort stamboom?quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef betyar het volgende:
Ik heb een document van opa gekregen om te laten zien wat onze "afkomst" is. Gewoon omdat hij bang was dat er nog zo'n mafkees op zou staan.
Knappe meid hoor!quote:
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik meng gewoon met een van jullie. Gemengde huwelijken zijn de sleutel tot eenwording en langdurige vrede.
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, een of ander gek bijna niet meer leesbaar handgeschreven documentje uit Oostenrijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien deel je wel dezelfde genen met die andere Oostenrijker.
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk inquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Over mijn schoolresultaten GS, die zijn hetzelfde gebleven. Ik loop nu stage bij een groot IT-bedrijf en er is al gevraagd of ik er wil komen werken na mijn "studie". Misschien kan ik dan nog deeltijd HBO doen.
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Knappe meid hoor!
[..]
Gezien het aantal echtscheidingen en familiedrama's lijkt mij een huwelijk (gemend of ongemend) nou niet bepaakld een sleutel tot eenwording danwel langdurige vrede te zijn.
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso relaties, waarom geloof ik er eigenlijk in?
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan jou zo lijken, toch is het zo.
Dan ga ik denk ik toch voor informaticaquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Fijn dat ze zo enthousiast zijn en dat je boven de grauwe massa uitsteekt.
HBO informatica of dan toch iets bedrijfskundigs/economisch?
En het is handig!quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat men bang is ooit eenzaam te worden en men daarom zoekt naar de genegen- en geborgenheid die een relatie wél kan bieden, maar vluchtige seksuele contacten niet?
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Dat is inderdaad de regel.quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, trouw je als niet-moslim met een moslimitisch meisje, schiet de broer je vrouw overhoop omdat ze de eer van de familie zou bezoedelen.
Raar idee van vrede heb jij.
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is handig!
De samenleving blijft ingericht op relaties.
Mwah, ik had het eerder over sociale wetten en verplichtingen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien dat eriksd er meer over kan vertellen, maar je krijgt als echtpaar toch ook belastingvoordelen?
In dat geval wil ik trouwens met mijn geweer, gelijke rechten voor allen!
Dat klopt. Maar ze doen wel alle kutklusjes.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrouwen kosten ook wel veel geld, tenzij je ze verhuurd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |