Nee natuurlijk is het geen Westers land, kom op zeg, je kent de definitie van Westers toch wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Libië zul je wel geen westers land vinden. Da's maar goed ook, anders zou je argument geen hout snijden. Daar pakten namelijk mensen uit alle lagen van de bevolking de wapens op.
Een oscar winnen en in een film als LA Confidential spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?
Ligt volkomen aan de vijand, de enige grootschalige oorlog die wij ooit gehad hebben was onder Nazi bewind en het is nou eenmaal geen groot geheim dat het Nazisme nou eenmaal veel aanhang kende binnen Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat wil ik zo niet stellen, een deel van de Nederlanders pakt de wapens wel op, alleen gaat vervolgens met de vijand collaboreren.
Precies.quote:
De koninklijke familie, ook uitkeringstrekkers, vluchtten het land uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de vijand, de enige grootschalige oorlog die wij ooit gehad hebben was onder Nazi bewind en het is nou eenmaal geen groot geheim dat het Nazisme nou eenmaal veel aanhang kende binnen Nederland.
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het geen Westers land, kom op zeg, je kent de definitie van Westers toch wel?
Gefeliciteerd, deze historische quote is het waard om in mijn sig te zetten, hulde voor de_Nuance.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het enge aan v_P is dat hij het meent.
Dank voor dit compliment.quote:
Stupide is niet dapper.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.
Eindelijk geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deze historische quote is het waard om in mijn sig te zetten, hulde voor de_Nuance.
Heb enkele stukken gelezen over het koningshuis gedurende oorlog, bleken de Oranje's een aparte eenheid van de marechaussee die er maandelijks op oefende hoe ze het koningshuis in geval van oorlog zo snel mogelijk het land uit kon brengen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De koninklijke familie, ook uitkeringstrekkers, vluchtten het land uit.
Herkenbaar trekje.
Het gaat om dapperheid. Er is geen enkele garantie dat degenen die nu brallen ook daadwerkelijk zullen durven vechten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stupide is niet dapper.
De enige reden dat die idioten niet massaal zijn afgeslacht is omdat de NAVO 26.000 vluchten heeft uitgevoerd boven dat land om iedere tank, artillerie en munitiebasis plat te gooien, evenals konvooien en vliegvelden.
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad een stuk dapperder dan wij destijds. Laat onverlet dat je op de brallers van nu niet per definitie kunt rekenen als het echt nodig mocht worden.
Ja, want brallers laten zich gemakkelijk imponeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.
De makkelijkste weg is naar het buitenland vluchten, mijn beste defaitist.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de grootste brallers de makkelijkste weg kiezen en gaan collaboreren.
Ik heb dat dan ook nooit beweerd, heldquote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het zover is zal er voor jou als eerste een graf gegraven moeten worden. Je gaat het echt niet redden met een zelf aangemeten forum imago.
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om dapperheid. Er is geen enkele garantie dat degenen die nu brallen ook daadwerkelijk zullen durven vechten.
Zowel Poolse als Sovjetische cavalerie-eenheden te paard hebben zich in WOII tegen de Duitse tankeenheden in de strijd gegooid, zeker heldhaftig, maar gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?
Hier heb je uiteraard gewoon gelijk.quote:Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan de brallers hier die beweren dat zij wel stoer zullen doen en anderen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze als er geen machtige NAVO helpt met tienduizenden vluchten om al het zware geschut voor je uit de weg te ruimen. Je gaat toch ook niet met een paard en een buks een tankbataljon tegemoet of wel?
Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
En ik voel mij moreel superieur , zo hebben we beide wat.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt het met deze uitspraak ook verdiend, mijn ego is echt gestreeld.
Ja maar dat was het leger, die hadden de plicht om zichzelf zo voor de wolven te gooien, hoe stupide het ook was. Een simpele burger heeft niet die plicht en kan dus verstand laten prevaleren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zowel Poolse als Sovjetische cavalerie-eenheden te paard hebben zich in WOII tegen de Duitse tankeenheden in de strijd gegooid, zeker heldhaftig, maar gedoemd om te mislukken.
Je hebt een beetje last van achtervolgingswaanzin, niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat dan ook nooit beweerd, held
Maar jij bent dan ook gewoon een Turkse heerser.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En ik voel mij moreel superieur , zo hebben we beide wat.
Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simple fact is gewoon dat burgers niet de slagkracht hebben van een leger en het dus nutteloos is je te verzetten door jezelf voor de linies te gooien.
Laat ze lekker, Darwin knows best.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan de brallers hier die beweren dat zij wel stoer zullen doen en anderen niet.
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van achtervolgingswaanzin, niet?
Nee nee zo streel je mijn ego niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een Turkse heerser.
quote:
Ik schijt in je muil?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee nee zo streel je mijn ego niet.
Nopquote:
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.quote:
Nee hoor, samenwerken met de vijand is veel makkelijker.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De makkelijkste weg is naar het buitenland vluchten, mijn beste defaitist.
Neuh. Om de oren vliegen is langszij. Dus mis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen
Ligt aan de situatie, welke vijand, welke schaal, welke voorbereidingstijd, welke overwinningskans. Maar een algehele mobilisatie zal ik niet uit de weg gaan denk ik, voor zover ik dat kan inschatten van te voren. Ben redelijk vaderlandsgezind dus een invasiemacht zal ik niet vriendelijk tegenover staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging ook niet zozeer om wapens oppakken, maar het land ontvluchten.
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Helaas kan ik maar 1 uitspraak in mijn sig verwerken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een teringdom gesprek wordt hier weer gevoerd. Mensen, jullie zouden allemaal je broek volschijten als de bommen om jullie oren vliegen, met uitzondering van V_P omdat hij een geflipte mafketel is.
Geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou je graag intellectueel willen noemen, maar dat ben je niet, dus kan ik dat niet naar voren brengen. Lastig, lastig, lastig.
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die gaat dan buiten naakt rondrennen met z'n armen zwaaiend en een erectie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukt
Het feit dat jij mij geen intellectueel vindt geeft 100% zekerheid dat ik het wel ben.
Bedankt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rare homoseksuele fantasieen heb jij zeg.
Geobsedeerd door homo's m'n beste?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Okéquote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij klinkt nu net een homo die in de kast zit en maar niet kan accepteren dat ie geen hetero is.
Zo geheim is hij niet meer he.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een geheime beton-loden schuilkelder, vol met blikvoer en water en natuurlijk mogen de gasmaksers, batterijen, knijpkat, radio niet ontbreken.
Enorm, vooral als ze zwart / wit zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Geobsedeerd door homo's m'n beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |