Hm, dan wordt remlof gedumpt samen met ik weet niet hoeveel anderen op christmas island.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Australië dan zo'n ruimhartig asielbeleid? Ik denk dat als miljoenen Europeanen voor de deur staan die de deuren keihard gesloten houden.
Kan ik beter van jou zeggen... iemand die als een vrouw begint te gillen van een pistooltje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, je bent in de 40. Kijk uit dat je niet door je rug gaat als je een geweer vast moet houden.
Rammstein helpt daarbij:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leuk
Oogkleppen op met het idee dat enkel jij het juiste doet. Ik vergeef het je. Je bent toch van weinig betekenis in onze samenleving.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij veroorzaakt ze juist, Henk.
Zo'n opmerking is alleen leuk als je iemand ook daadwerkelijk kent, maar goed. Overigens ben ik ook niet degene met grote praat over zijn mannetje staan in een of ander schijtconflict. Dat ga ik niet op voorhand roepen, dat is iets voor kinderen, pubers en mensen die last hebben van een midlifecrisis.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ik beter van jou zeggen... iemand die als een vrouw begint te gillen van een pistooltje.
Moskou de hoer van......quote:
Als het zover is zal er voor jou als eerste een graf gegraven moeten worden. Je gaat het echt niet redden met een zelf aangemeten forum imago.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n opmerking is alleen leuk als je iemand ook daadwerkelijk kent, maar goed. Overigens ben ik ook niet degene met grote praat over zijn mannetje staan in een of ander schijtconflict. Dat ga ik niet op voorhand roepen, dat is iets voor kinderen, pubers en mensen die last hebben van een midlifecrisis.
Ik zou niet zo willen dromen, Robin.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leuk
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou niet zo willen dromen, Robin.
Helden sterven als eerst.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Je kunt onmogelijk voorspellen hoe mensen zich tijdens een oorlog gaan gedragen. Een stoere braller doet het misschien wel in zijn broek van angst, en een spichtig studentje kan een kei in wapens blijken.
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Je kunt onmogelijk voorspellen hoe mensen zich tijdens een oorlog gaan gedragen. Een stoere braller doet het misschien wel in zijn broek van angst, en een spichtig studentje kan een kei in wapens blijken.
Ik moest hier aan denken:quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Libië zul je wel geen westers land vinden. Da's maar goed ook, anders zou je argument geen hout snijden. Daar pakten namelijk mensen uit alle lagen van de bevolking de wapens op.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.
Dat wil ik zo niet stellen, een deel van de Nederlanders pakt de wapens wel op, alleen gaat vervolgens met de vijand collaboreren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso onzin want burgers pakken over het algemeen toch de wapens niet op, zeker in Westerse landen niet. De rare aanblikken van huisvrouwen en kinderen met AK's in de woestijn is niet van ons op toepassing. Buiten wat verzetsmensen gebeurt er toch niks.
Even kijken.quote:
Dat heet beschaving.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat is een goeie. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt niet? Hoe zou jouw ideale droom er uit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |