De afloop afwachten als vluchteling in Australië denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat doe jij in de volgende Europese oorlog?
Ben je er zo eentje...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De afloop afwachten als vluchteling in Australië denk ik.
Ik probeer nu tenminste al het mogelijke te doen om die oorlog te voorkomen. Dat kan ik van types zoals jij niet zeggen.quote:
Heeft Australië dan zo'n ruimhartig asielbeleid? Ik denk dat als miljoenen Europeanen voor de deur staan die de deuren keihard gesloten houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Terecht , je hoeft niet mee te doen als iedereen ineens beslist zich al beesten te gedragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik ben zowel pro- als anti-EU. Heb het genoegen om bezig te zijn met een project inzake de positieve kant van de EU (verbeteren van spoorwegveiligheid) dus ik ben niet zo'n doemdenker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
Pro/anti EU is erg verdeeld over links en rechts
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer nu tenminste al het mogelijke te doen om die oorlog te voorkomen. Dat kan ik van types zoals jij niet zeggen.
Sla jezelf nog meer op de borst anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een kerel zoals ik loopt niet weg van de problemen.
Nee, jij veroorzaakt ze juist, Henk.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.
Maar als de poep de ventilator raakt, maak je je uit de voeten.
Echte vent inderdaad.
Ik denk soms ook dat ie er een stijf plassertje van krijgt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
V_P, droom jij 's nachts over oorlog en andersoortige ellende?
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
V_P, droom jij 's nachts over oorlog en andersoortige ellende?
Als blijkt dat het uiteindelijk slechter is met dan zonder dan hoeft het inderdaad niet in stand te blijven van mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het werkt niet dus we doen het niet?
Man, je bent in de 40. Kijk uit dat je niet door je rug gaat als je een geweer vast moet houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je probeert jouw standaard vangnetje in stand te houden met enkel een grote mond. En dat probeer je te verbloemen door je heel humaan op te stellen.
Maar als de poep de ventilator raakt, maak je je uit de voeten.
Echte vent inderdaad.
En dan word je wakker met een kleverige onderbroek?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan word je wakker met een kleverige onderbroek?
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leukquote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik droom wel regelmatig dat ik met tanks door Den Haag naar het Binnenhof optrekt, vervolgens een toespraak op TV hou en dan gaat meestal de wekker.
Hm, dan wordt remlof gedumpt samen met ik weet niet hoeveel anderen op christmas island.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Australië dan zo'n ruimhartig asielbeleid? Ik denk dat als miljoenen Europeanen voor de deur staan die de deuren keihard gesloten houden.
Kan ik beter van jou zeggen... iemand die als een vrouw begint te gillen van een pistooltje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, je bent in de 40. Kijk uit dat je niet door je rug gaat als je een geweer vast moet houden.
Rammstein helpt daarbij:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat serieus zou kunnen dromen lijkt me dat zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |