Metallica is kut. Godsgruwelijk kut zelfs.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
What the fuck?
Lou Reed: Metallicafans dreigen me neer te schieten
Of men emigreert.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
Annieway uiteindelijk zorgt discriminatie over dat die mensen problemen krijgen en afhankelijk worden van een uitkering.
Heel goed voor de economie en sociale cohesie
Doen ze niet, jammer voor je.quote:
Dat zegt al genoeg over de wilskracht dan hé.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doen ze niet, jammer voor je.
Mag jij de uitkeringen ophoesten.
Wilskracht houdt op een gegeven moment op.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over de wilskracht dan hé.
Nouja, jouw ene afwijzing heeft er kennelijk voor gezorgd dat je een masterdiploma hebt gehaald. Tenminste, dat maak ik op uit het feit dat je dat onder zijn neus wil duwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wilskracht houdt op een gegeven moment op.
Ook bij jou, maar je hebt er geen ervaring mee dus weet niet waar je over spreekt
In New York zoeken ze nog Nederlandse fiscalisten, hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Als Erik geen baan kan krijgen emigreert hij gewoon even.
Zal mij wat boeien. Ik denk als werkgever aan mezelf en mijn bedrijf, niet aan sollicitanten.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.
Als je zoals de_nuance schetst keer op keer op keer op keer geen baan krijgt, decennia lang, dan zou ik mijn geluk wel ergens anders beproeven.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Hij bedoelde het goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, jouw ene afwijzing heeft er kennelijk voor gezorgd dat je een masterdiploma hebt gehaald. Tenminste, dat maak ik op uit het feit dat je dat onder zijn neus wil duwen.
Het heeft je dus gevormd.
Mensen met een instelling als jij moeten ze net als Mauro eruit knikkeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doen ze niet, jammer voor je.
Mag jij de uitkeringen ophoesten.
Pfff, en dan zeur je over mijn sport.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef eriksd het volgende:
Of het vreemdelingenlegioen.
Bestaat dat nog?
Ik zeur over je essay. Is het nou al af?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Pfff, en dan zeur je over mijn sport.
Ah daar komt meneer, ik ben eenzaam en mijn leven is gefaald dus ik kraak iedereen af op internet ook meedoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen met een instelling als jij moeten ze net als Mauro eruit knikkeren.
Bijna. Alleen nog de puntjes op de i zetten. En vol rode strepen terugkrijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeur over je essay. Is het nou al af?
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef De_Nuance het volgende:
Maar v_P vertel eens hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn?
Jij bent geen v_Pquote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.
Wel meer verzuim.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.
Je bent te opvallend een antwoord aan het uitlokken. Uit op een ban/notevoor die persoon?quote:
Zodra van liefdadigheid een plicht wordt gemaakt is het geen liefdadigheid meer. Je kunt niet vanuit de overheid regels gaan opstellen die het voor burgers onmogelijk maakt om elkaar te discrimineren. De gedwongen gezelligheid zal er uiteindelijk toe leiden dat er juist minder sociale cohesie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
Annieway uiteindelijk zorgt discriminatie over dat die mensen problemen krijgen en afhankelijk worden van een uitkering.
Heel goed voor de economie en sociale cohesie
Geen idee. Ik heb collegas uit alle windstreken en als je gewoon als werkgever een lijn stelt die voor iedereen geldt, heb je geen gedonder. Gaat allemaal prima.quote:
Ja hoor. Je kunt naar Parijs gaan en je aanmelden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef eriksd het volgende:
Of het vreemdelingenlegioen.
Bestaat dat nog?
Waarom zou ik uit zijn op een ban of notequote:Op woensdag 2 november 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent te opvallend een antwoord aan het uitlokken. Uit op een ban/notevoor die persoon?
Omdat te opvallend.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou ik uit zijn op een ban of notevoor iemand
Nog succes gehad bij het CWI? Blijkbaar niet anders stond je groenten en fruit te sorteren bij de lokale supermarkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal mij wat boeien. Ik denk als werkgever aan mezelf en mijn bedrijf, niet aan sollicitanten.
Wat bereik ik daarmee ?quote:
Ik zie nu in de statistieken van het CBS dat het maar 1% scheelt. Mijn pa klaagt er wel vaak over, als werkgever.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb collegas uit alle windstreken en als je gewoon als werkgever een lijn stelt die voor iedereen geldt, heb je geen gedonder. Gaat allemaal prima.
Doen alsof je neus bloed werkt niet meer.quote:
Decennia lang is natuurlijk wat anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zoals de_nuance schetst keer op keer op keer op keer geen baan krijgt, decennia lang, dan zou ik mijn geluk wel ergens anders beproeven.
Voorlopig zie ik daar geen aanleiding toe, maar wie weet.
Je niveau ontgaat me even...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog succes gehad bij het CWI? Blijkbaar niet anders stond je groenten en fruit te sorteren bij de lokale supermarkt.
A , oké niks te zeggen dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doen alsof je neus bloed werkt niet meer.
Daar ben je zelf de veroorzaker van.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga ook maar weer de pH graad wordt me iets te zuur hier.
Ik snap er soms ook niets van.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Picchia het volgende:
Ik maakte gewoon een slowchat over Nazi's en dat is nu helemaal verpest met racistische prietpraat.
Ik snap nooit waarom blonde personen zich oranje zonnen.quote:
Das nou het nadeel van een vrije samenleving.quote:
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet. En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Hij kon geen argumenten meer vinden en zocht zijn heil in een feit te misbruiken als grapje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet. En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Is het mijn taak om het beeld van allochtonen te bevorderen of de waarheid te spreken ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet.
Je herhaalt je vorige argumenten.quote:En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Dagelijks. Als een bedrijf b.v. een vrouwelijke secretaresse zoekt is het logisch dat mannen bij de 1ste selectie de deur gewezen worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Zolang je binnen de EU blijft is dat kinderlijk eenvoudig, heb het al 4 keer gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef De_Nuance het volgende:
Maar v_P vertel eens hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn?
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Daar gaat het nu even niet om. Het gaat erom dat je er weinig aan kunt doen als je zo'n afkomst hebt en daarom wordt geweigerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm okéquote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.
Jup daar ging het over.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm oké
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.quote:
33 stuks waarvan 12 in Griekenland, nu is het nog even wachten op de volgende storting uit Brussel en dan kunnen die banken daar ook failliet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.
Op RTLZ zeggen ze nu dat het steeds waarschijnlijker wordt dat Griekenland ongecontroleerd failliet gaat en dat leidt uiteindelijk dat alleen de noordelijke landen plus Frankrijk in de euro blijven. Baart mij een beetje zorgen. Wat denk jij ?
Dat denk ik zeker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.
EU opdoeken is gewoon het beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
Ja gaat toch niets weer over formule-1 coureurs en Idols beginnen heh?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.
Vind het flauw dat we angst voor islam moeten aanwakkeren om Henk te overtuigen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
Laat ik het anders zeggen: als je de Islam opnieuw macht wil laten krijgen in Europa moet je de zuidelijke lidstaten laten vallen.
En daarna ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Griekenland is 1 ding, maar het volgende baart me nog veel meer zorgen:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
quote:De donderdag na de Eurotop sprak ik een aantal handelaren en analisten en niemand vond dat het allemaal ok was:
•Vriend Sassen wees mij op het feit dat de Italianen door verschillende partijen nu op de korrel worden genomen en dat de bonds in Italië aan het verpulveren zijn.
•Mijn Amerikaanse buddies spraken vol enthousiasme, op vrijdag al, over Japan dat nu als volgende in het vizier der betere rekenaars komt. En als Japan valt, nou dan...
Lekker positief dus, maar wel realistisch. Was het voorheen zo dat je de pessimisten onder ons niet al te serieus wilde nemen met hun doemscenario’s, die eer is nu gevallen aan de optimisten die durven beweren dat het allemaal goed komt. Hoe weten ze niet, maar het is een gevoel. Uh, ja, dat is een goeie, gevoel.
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Oh dan heb ik mazzel, ik laat m'n baard nu al staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
Griekenland heeft een relatief sterk leger, het lijkt mij sterk dat we zomaar daartegen een interventie zouden starten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.
Puik plan
Dus op de Veluwe verandert niet zo veel....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
Mijn natte droomquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen
Nu zijn ze afhankelijk van elkaar, dat bindt ze.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?
Neuroot.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
Imbeciel.quote:
Hoi Henk. Hoe heet je verder?quote:
Echt zo'n kortzichtig, populistisch standpunt. Ik verwacht meer van je, beste EG.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
En wat doe jij in de volgende Europese oorlog?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |