Dat zou ik kunnen begrijpen, maar is er niet eerder de beweging uit de (binnen)stad naar grote winkelcentra toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg zonde. Maar gezien de hoge huren die gevraagd worden helaas ook wel verklaarbaar.
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, al die grote wereldorganisaties moeten iets bedenken.
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.
Mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Overschot van Griekse bedrijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.
Een terugbetaling in Ouzo is een van de alternatieven die zij aan het volk zullen voorleggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overschot van Griekse bedrijven.
Zoiets beschermt je inderdaad wel wel tegen de ambtelijke willekeur.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Niet betast door Mariko Peters?quote:
Vooral tijdens katers.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:03 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo kindmannen met een diepe wens om bemoederd te worden
Of wellicht Fleur Agema in latex?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet betast door Mariko Peters?
Tuurlijk, die moeten ook hun brood verdienen. Het is geen filantropische instelling.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef De_Nuance het volgende:
Driekwart van de uitzendbureau's discrimineert
http://t.co/ovmgrtLk
Liever dat dan die Halloweenkop van Mariko als een soort uitgerekte E.T. boven je snuffert bij het opstaan.quote:
Ik heb eigenlijk nooit zo begrepen wat daar mis mee was.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef De_Nuance het volgende:
Driekwart van de uitzendbureau's discrimineert
http://t.co/ovmgrtLk
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef eriksd het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom die uitzendbureau's discrimineren. De opdrachtgevers wellicht, en dat zal dan op basis van ervaringen uit het verleden zijn.
Ach, wat is discrimineren uberhaupt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Discrimineren is dom, maar ik hoef zij die het doen niet met opgeheven vingertje te gaan verheffen tot mijn niveau.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
De_nuance gelooft nog in een soort geforceerd gebeuren waarin iedereen elkaar huilend in de armen valt.
spatie discriminatie daar en tegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Positieve spatiediscriminatie.
Wanneer mag je aan de slag?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef betyar het volgende:
Kut tandarts, kut wortelkanaalbehandeling, kut verdoving, bijna alles is kut. Behalve lachgas.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
Stelling: De EU toont dat ze geen bestaansrecht hebben
Als je de stelling onderbouwt kan er fatsoenlijk antwoord gegeven worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
Stelling: De EU toont dat ze geen bestaansrecht hebben
Je zit een beetje in de lappenmand he Bet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Als mijn been normaal functioneert.
Jij bent een kindman die een hevig verlangen heeft naar bemoederingquote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
De_nuance gelooft nog in een soort geforceerd gebeuren waarin iedereen elkaar huilend in de armen valt.
Heb je dat echt nog nodig?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Als je de stelling onderbouwt kan er fatsoenlijk antwoord gegeven worden.
Is vanmorgen al gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit een beetje in de lappenmand he Bet.
Ik had het trouwens over wanneer dat gebeuren met de tandarts plaats gaat vinden.
Wie niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent een kindman die een hevig verlangen heeft naar bemoedering
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, wat is discrimineren uberhaupt.
Dat is het probleem met grondrechten: welke waarde hang je eraan, en welke dient te prevaleren. Wat mij betreft kijk je naar het uiteindelijke resultaat en dan zie je, zoals jij aangeeft, dat in dit geval dat toch echt de vrijheid van de opdrachtgever is.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Maar een stelling plaatsen zonder die te onderbouwen is veel te makkelijk.
Een dijk gebouwd van suiker.....quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.
Terecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:31 schreef De_Nuance het volgende:
Het ontkennen of herdefiniëren van discriminatie is van deze tijd
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.quote:
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!quote:
Papandreou kan dat vast beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Die Stapel heeft er wel een potje van gemaakt zeg.
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.quote:
Die van mij lijkt op Mr Burns van The Simpsons.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.
Met Porsche uiteraard. Typische tandartsenbak.
Extra geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!
Het feit dat bepaalde mensen ondanks hun kwaliteiten niet aan een baan kunnen komen is iets wat de overheid dient te bestrijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht.
Het in de stress schieten van verschillen tussen mensen is wel erg 1970 tot 2000.
der weiße Engel?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.
Daar hebben we er ook zoveel van in Europaquote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef eriksd het volgende:
Hey, boze haatbaarden die niet tegen een prent kunnen.
Ja, daar hebben we wat aan. Allemaal verrijking.
Dat zijn idioten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef eriksd het volgende:
Hey, boze haatbaarden die niet tegen een prent kunnen.
Ja, daar hebben we wat aan. Allemaal verrijking.
Deze?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Die Stapel heeft er wel een potje van gemaakt zeg.
Kennelijk toch teveel.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook zoveel van in Europa
Die ja.quote:
Ach het scoort in de media.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook zoveel van in Europa
Dezequote:Op woensdag 2 november 2011 10:44 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat het over Huub ging inderdaad
Ach dat is weer eens wat anders dan een Grieks referendum.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach het scoort in de media.
De komende dagen zullen in het teken steen van een paar Franse moslimfanatici.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef De_Nuance het volgende:
Een bedrijf mag ook niet iemand als slaaf behandelen of uitbuiten of martelen, ook al stemmen ze er beide mee in.
Ik vind dat bevolkingsgroepen falen als zij niet aan een baan kunnen komen.quote:Overigens als bepaalde bevolkingsgroepen niet aan een baan kunnen komen faalt de staat ook naar mijn opinie.
Griekenland , Frankrijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach dat is weer eens wat anders dan een Grieks referendum.
Sorry hoor, maar wat voor liberaal ben jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat bevolkingsgroepen falen als zij niet aan een baan kunnen komen.
quote:RIVM daagt huisarts om griepuitspraken
(Novum) - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu en RIVM-directeur Roel Coutinho dagen huisarts Hans van der Linde voor de rechter. Met zijn sceptische uitlatingen over het griepvaccin in de media stelt de huisarts de integriteit en de onafhankelijkheid van het RIVM en Coutinho ten onrechte ter discussie, stelt het instituut woensdag.
Van der Linde zou 'ongegrond en welbewust' het vertrouwen van de bevolking in het RIVM schaden. Dat zou ernstige gevolgen kunnen hebben voor het rijksvaccinatieprogramma. Ook vreest het RIVM door zijn uitspraken tegenwerking bij een milieuramp of bij de bestrijding van een uitbraak van een infectieziekte.
Van der Linde zet al jaren vraagtekens bij het nut van het griepvaccin. Toen onderzoekers in het Geneesmiddelenbulletin concludeerden dat er geen bewijs is dat de prik werkt, riep hij op met de prik te stoppen. Het RIVM vroeg hem vorige week zijn uitspraken terug te nemen, omdat hij dat niet heeft gedaan, spant het nu een zaak aan."Hiertoe is besloten in overeenstemming met het ministerie van VWS."
Haha. Succes ermee.quote:
Liever iets dan niets.quote:
Dan wil jou aanspreken op Mark Dutroux en Volkert van der G en Sander Vquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel voorstander van het aanspreken van de hele groep eigenlijk.
Als een hele bevolkingsgroep niet aan een baan komt, dan ligt dat toch aan de leden van die groep zelf? Als jij niet uniek genoeg bent om de vooroordelen bij potentiele werkgevers weg te nemen, als je blijft solliciteren bij racistische of anderszins discriminerende bazen, dan kan je het wel op de beeldvorming van de groep gooien, maar dat is een zwaktebod en duidelijk een manier om niet te hoeven accepteren dat jijzelf blijkbaar niet uniek genoeg bent om die baan waard te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor liberaal ben jij eigenlijk ?
Hoe kan een bevolkingsgroep collectief falen ? Of wil jij daden van individuen of beeldvorming in media toerekenen aan hele (fictieve) groepen ?
Dat mag, ik zie het nut in dit geval niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan wil jou aanspreken op Mark Dutroux en Volkert van der G en Sander V
Sowieso bezopen dat de overheid weer iemand in de mangel gaat nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Bezopen dat een persoon geen twijfels mag hebben bij de werking van de griepprik.
morgen,quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef GSbrder het volgende:
Een bedrijf hoort open te zijn over de wijze waarop zij zaken doen met hun medewerkers, maar van uitbuiting wordt tegenwoordig al gesproken als iemand een lager loon accepteert dan de vakbond graag ziet.
Die jongen heeft zoveel talenten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
morgen,
Met die stelling krijg je me weer mee op de kast. Je weet mijn dag goed te verpesten
Ligt eraan.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso bezopen dat de overheid weer iemand in de mangel gaat nemen.
Breek me de bek niet open.quote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
morgen,
Met die stelling krijg je me weer mee op de kast. Je weet mijn dag goed te verpesten
Dat is zo'n ongelijke strijd, kom nou.quote:
Het kapitalisme is failliet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:59 schreef De_Nuance het volgende:
De overheid zorgt er voor dat mensen in gelijke gevallen gelijke kansen moeten krijgen.
Dat je door een bepaalde etnische achtergrond 100x harder je best moet doen is gewoon ongewenst en ook gewoonweg gevaarlijk. We zien de gevolgen nu al. Het houdt een keer op als iemand iedere keer tegen een muur aanloopt.
Zat jij niet altijd te schermen met eigen volk eerst in discussies met Mutant? Want dan is jouw ideale samenleving een complete chaos.quote:
Lou Reed een popicoon?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
What the fuck?
Lou Reed: Metallicafans dreigen me neer te schieten
Sommige "dingen" dienen te worden ingedamd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelijke strijd, kom nou.
Kritiek op de overheid nooit, mijns inziens.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Sommige "dingen" dienen te worden ingedamd.
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:59 schreef De_Nuance het volgende:
De overheid zorgt er voor dat mensen in gelijke gevallen gelijke kansen moeten krijgen.
Dat je door een bepaalde etnische achtergrond 100x harder je best moet doen is gewoon ongewenst en ook gewoonweg gevaarlijk. We zien de gevolgen nu al. Het houdt een keer op als iemand iedere keer tegen een muur aanloopt.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kritiek op de overheid nooit, mijns inziens.
Dan heb jij weinig van Marcouch begrepen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag, ik zie het nut in dit geval niet.
Wel als je het hebt over een grote groep die eruit springt ten opzichte van het gemiddelde in bijv. ciminaliteitscijfers. Wat dat betreft deel ik het standpunt van Marcouch.
Positieve discrimitatie is net zo ongewenst als negatieve.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.
Als jij je aangesproken voelt doordat iemand begint te lullen over alle Turken terug naar Marokko doe jij iets fout. Je bent beter dan dat en hoeft je nergens druk over te maken, want wat een andere Turk doet is jouw probleem niet.
Een baantje vangen vanwege positieve discriminatie is nog veel slechter voor de beeldvorming van een groep. Jij kan dan wel denken dat je er bij hoort, maar zelfs als positief lid van een groep had jij de overheid nodig een job te vangen. Hoe kan je jezelf dan nog bewijzen?
Niet geaccepteerd willen worden is totaal iets anders dan niet worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.
Als jij je aangesproken voelt doordat iemand begint te lullen over alle Turken terug naar Marokko doe jij iets fout. Je bent beter dan dat en hoeft je nergens druk over te maken, want wat een andere Turk doet is jouw probleem niet.
Een baantje vangen vanwege positieve discriminatie is nog veel slechter voor de beeldvorming van een groep. Jij kan dan wel denken dat je er bij hoort, maar zelfs als positief lid van een groep had jij de overheid nodig een job te vangen. Hoe kan je jezelf dan nog bewijzen?
Dat lijkt mij logisch. Er zijn tenslotte ook veel meer autochtone Nederlanders.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan heb jij weinig van Marcouch begrepen.
Hij is er niet voor om bij sollicitaties mensen te confronteren met dat soort dingen.
Autochtone Nederlanders zitten veel en veel vaker voor ernstige delicten in de gevangenis zoals verkrachting en buitensporig geweld terwijl Marokkanen vooral voor vermogensdelicten vastzitten. Tevens is er bewijs dat ze voor dezelfde delicten harder worden gestraft , binnenkort komen de uitslagen van een onderzoek daarnaar
Terug naar het punt, is het nu logisch dat ik jou bij een sollicitatie confronteer met de verkrachtingen van 'jouw groep' ? Nee
Mensen met de Nederlandse nationaliteit, of ze nu van Turkse, Marokaanse of Nederlandse wortels hebben moeten dezelfde kansen hebben op een baan. Dat is dus eigen volk.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat jij niet altijd te schermen met eigen volk eerst in discussies met Mutant? Want dan is jouw ideale samenleving een complete chaos.
Het is in beide gevallen maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet geaccepteerd willen worden is totaal iets anders dan niet worden geaccepteerd.
Daar kan ik me wel in vinden. je moet degene aannemen waarvan je denkt dat hij iets voor je kan betekenen. Dan moet je mij zeker niet nemen want ik ben een zaaier. Niet erg gunstig binnen je organisatie.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Positieve discrimitatie is net zo ongewenst als negatieve.
Nee, het een doe je jezelf aan en het andere doet een ander jou aan. Totaal verschillend.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is in beide gevallen maar hoe je het bekijkt.
Jouw omgeving is boos vanwege vooroordelen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef De_Nuance het volgende:
Dit gaat overigens niet over mij persoonlijk , ik heb een goede perspectief op een baan voorlopig.
Het gaat erom wat ik mijn omgeving zie gebeuren
Een ander doet jou niets aan, want een ander is jou niets verschuldigd. Als iemand een hekel heeft aan Brabanders, is hij jou geen onrecht aan het aandoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, het een doe je jezelf aan en het andere doet een ander jou aan. Totaal verschillend.
Ik zie dat mensen niet of heel moeilijk aan een stage of baan komen en dat vind ik ongewenst.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw omgeving is boos vanwege vooroordelen?
Dat kan. Maar daar hoeft niemand zich iets van aan te trekken.
Als eruit voort was gevloeid dat jij vrouwen geen hand had gegeven, snap ik best dat de werkgever dat wil weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens ik kan het ook wel persoonlijk trekken.
Bij mijn eerste sollicitatie (16 jaar bij een AH) werd mij gevraagd of wij strenge moslims waren. En ben daar niet aangenomen.
Een maand later werd ik bij een andere Albert Heijn meteen aangenomen.
Als ik er later op terugkijk is het iets wat niet hoort. Zijn jullie het daarmee eens?
Was in ieder geval een impertinente vraag en voor de functie totaal niet relevant.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Bij mijn eerste sollicitatie (16 jaar bij een AH) werd mij gevraagd of wij strenge moslims waren. En ben daar niet aangenomen.
Als ik er later op terugkijk is het iets wat niet hoort. Zijn jullie het daarmee eens?
Nee. Suffe vraag van de Albert Heijn, maar geen mensenrechtenschending.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Je werd niet aangenomen omdat je geen strenge moslim bent? Wat is dat voor een Al Qaeda AH?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef De_Nuance het volgende:
Het is niet de vraag die je aan een 16 jarige vakkenvuller sollicitant steltquote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als eruit voort was gevloeid dat jij vrouwen geen hand had gegeven, snap ik best dat de werkgever dat wil weten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je werd niet aangenomen omdat je geen strenge moslim bent? Wat is dat voor een Al Qaeda AH?
Ik niet. Een baan is geen bezit, dat moet je verdienen. Heb je eigenschappen die weerstand oproepen bij werkgevers, moet je meer je best doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen niet of heel moeilijk aan een stage of baan komen en dat vind ik ongewenst.
Dat maakt niet uit, het zou kunnen. En dan heb je bij ontslag helemaal de poppen aan het dansen wegens al die krampachtige reflexen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is niet de vraag die je aan een 16 jarige vakkenvuller sollicitant stelt
Alsof het niet een hand geven aan vrouwen weidverspreid is in Nederland bij 16 jarige ventjes.
Je kan ook gewoon vragen of ze bereid zijn te werken op zondagquote:Op woensdag 2 november 2011 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel vragen of ze SGP aanhanger zijn.
Aha , je gooit het op een groep. Als een ander iemand in elkaar slaat omdat hij een Turk/Marokkaan of hondenliefhebber kan me niet schelen wat doet hij die ander onrecht aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een ander doet jou niets aan, want een ander is jou niets verschuldigd. Als iemand een hekel heeft aan Brabanders, is hij jou geen onrecht aan het aandoen.
Wat een gestereotiep weer Erikquote:Op woensdag 2 november 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het zou kunnen. En dan heb je bij ontslag helemaal de poppen aan het dansen wegens al die krampachtige reflexen.
Waar heb je het over ?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het zou kunnen. En dan heb je bij ontslag helemaal de poppen aan het dansen wegens al die krampachtige reflexen.
Het was ook eigenlijk een typische, niet directe SGP vraag.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ze bereid zijn te werken op zondag
Maul halten, mof.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Nou zitten als die moslims wel te zeuren over discriminatie, maar wij Duitsers worden in Nederland pas echt gedicrimineerd! Ik word bij een sollicitatie altijd gevraagd of ik wel betrouwbaar ben in de omgang met fietsen, Joodse klanten, verzetsmensen en of ik wel op zonder moordneigingen op de Waalsdorper Vlakte kan rondlopen.....nodeloos te zeggen dat dat ook altijd de reden is waarom ik word afgewezen.
Iemand in elkaar slaan is geweld.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Aha , je gooit het op een groep. Als een ander iemand in elkaar slaat omdat hij een Turk/Marokkaan of hondenliefhebber kan me niet schelen wat doet hij die ander onrecht aan.
Als die Turk/Marokkaan of hondenliefhebber zichzelf in een hoekje duwt doet hij zichzelf onrecht aan.
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was in ieder geval een impertinente vraag en voor de functie totaal niet relevant.
Duitsers mogen pas iets zeggen als alle fietsen terug zijn gebracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Nou zitten als die moslims wel te zeuren over discriminatie, maar wij Duitsers worden in Nederland pas echt gedicrimineerd! Ik word bij een sollicitatie altijd gevraagd of ik wel betrouwbaar ben in de omgang met fietsen, Joodse klanten, verzetsmensen en of ik wel op zonder moordneigingen op de Waalsdorper Vlakte kan rondlopen.....nodeloos te zeggen dat dat ook altijd de reden is waarom ik word afgewezen.
En minimaal cup Cquote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je minimaal HBO moet vragen voor vakkenvullers. Voor kassajufrouw uni uiteraard.
Ik zeg alleen maar dat de werkgever ook belangen heeft. Het is niet zo alsof de sollicitatieprocedure van iemand een heiligdom op zich is.quote:
Hij neemt je dan vast direct aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.
En dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Duitsers mogen pas iets zeggen als alle fietsen terug zijn gebracht.
Dank voor het bevestigen van mijn stelling.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
Duitsers hebben geen recht van spreken
Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand in elkaar slaan is geweld.
Een baan weigeren is dat niet.
Nee maar om iemand een baan te weigeren omdat je bang bent dat je problemen krijgt bij ontslag omdat ie uit een bepaalde bevolkingsgroep komt is ook weer zo iets.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat de werkgever ook belangen heeft. Het is niet zo alsof de sollicitatieprocedure van iemand een heiligdom op zich is.
Reken maar hoe uiterlijk de doorslag geeft. BH maat staat nog net niet in het functie profiel .quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn stelling.
Dat zal hem leren!quote:
Whatever, het hoort niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Kom op zeg, wat een moeite om het ongelijk van een discriminerende baas te bewijzen. Het zit blijkbaar diep.
Och ze houden de moed erin. Ze zijn nooit van hun stuk te brengenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
Wel blij dat we het unaniem eens zijn wat Duitsers betreft
Het is natuurlijk wel ontzettend belachelijk of te vragen of iemand streng moslim is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Kom op zeg, wat een moeite om het ongelijk van een discriminerende baas te bewijzen. Het zit blijkbaar diep.
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert? Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.
Ik weet niet wat voor beeld jij van buitenlanders hebt...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zou in mijn bedrijf ook geen buitenlanders willen hebben, dat geeft zo'n slecht en onbetrouwbaar beeld naar klanten toe.
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.quote:
Maar ik weet wel wat voor beeld klanten van buitenlanders hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij van buitenlanders hebt...
In Nederland niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert?
Dat kan alleen natuurlijk als er genoeg aanbod isquote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert? Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.
Een bekende van de familie heeft een betere stelregel: geen vrouwen van onder de 40 aannemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik weet wel wat voor beeld klanten van buitenlanders hebben.
Dan hou je geen klant meer over.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.
Ook al is er een schreeuwend tekort hoeft hij nog niet elke mismaakte religieuze gek aan te nemen. Hij lost het maar op een andere manier op.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan alleen natuurlijk als er genoeg aanbod is
Dat is al iets relevanter.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.
Op basis van die argumenten niet nee. Zoiets heet discriminatie.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert?
Onzin natuurlijk, vanaf de eerste zin.quote:Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.
Geeft aan hoe bedorven de maatschappij dan is...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hou je geen klant meer over.
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geeft aan hoe bedorven de maatschappij dan is...
En dan mag de vrouw gewoon liegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb maar al te vaak gezien hoe onbetrouwbaar Nederlanders zijn hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.
Een slimme meid doet dat ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:26 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan mag de vrouw gewoon liegen.
Iemand moet toch jouw uitkering betalen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.
Vertel eens, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.
Metallica is kut. Godsgruwelijk kut zelfs.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
What the fuck?
Lou Reed: Metallicafans dreigen me neer te schieten
Of men emigreert.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
Annieway uiteindelijk zorgt discriminatie over dat die mensen problemen krijgen en afhankelijk worden van een uitkering.
Heel goed voor de economie en sociale cohesie
Doen ze niet, jammer voor je.quote:
Dat zegt al genoeg over de wilskracht dan hé.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doen ze niet, jammer voor je.
Mag jij de uitkeringen ophoesten.
Wilskracht houdt op een gegeven moment op.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over de wilskracht dan hé.
Nouja, jouw ene afwijzing heeft er kennelijk voor gezorgd dat je een masterdiploma hebt gehaald. Tenminste, dat maak ik op uit het feit dat je dat onder zijn neus wil duwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wilskracht houdt op een gegeven moment op.
Ook bij jou, maar je hebt er geen ervaring mee dus weet niet waar je over spreekt
In New York zoeken ze nog Nederlandse fiscalisten, hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Als Erik geen baan kan krijgen emigreert hij gewoon even.
Zal mij wat boeien. Ik denk als werkgever aan mezelf en mijn bedrijf, niet aan sollicitanten.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.
Als je zoals de_nuance schetst keer op keer op keer op keer geen baan krijgt, decennia lang, dan zou ik mijn geluk wel ergens anders beproeven.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Hij bedoelde het goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, jouw ene afwijzing heeft er kennelijk voor gezorgd dat je een masterdiploma hebt gehaald. Tenminste, dat maak ik op uit het feit dat je dat onder zijn neus wil duwen.
Het heeft je dus gevormd.
Mensen met een instelling als jij moeten ze net als Mauro eruit knikkeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doen ze niet, jammer voor je.
Mag jij de uitkeringen ophoesten.
Pfff, en dan zeur je over mijn sport.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef eriksd het volgende:
Of het vreemdelingenlegioen.
Bestaat dat nog?
Ik zeur over je essay. Is het nou al af?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Pfff, en dan zeur je over mijn sport.
Ah daar komt meneer, ik ben eenzaam en mijn leven is gefaald dus ik kraak iedereen af op internet ook meedoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen met een instelling als jij moeten ze net als Mauro eruit knikkeren.
Bijna. Alleen nog de puntjes op de i zetten. En vol rode strepen terugkrijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeur over je essay. Is het nou al af?
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef De_Nuance het volgende:
Maar v_P vertel eens hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn?
Jij bent geen v_Pquote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.
Wel meer verzuim.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet onbetrouwbaarder dan binnenlanders gok ik zo.
Je bent te opvallend een antwoord aan het uitlokken. Uit op een ban/notevoor die persoon?quote:
Zodra van liefdadigheid een plicht wordt gemaakt is het geen liefdadigheid meer. Je kunt niet vanuit de overheid regels gaan opstellen die het voor burgers onmogelijk maakt om elkaar te discrimineren. De gedwongen gezelligheid zal er uiteindelijk toe leiden dat er juist minder sociale cohesie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef De_Nuance het volgende:
Annieway uiteindelijk zorgt discriminatie over dat die mensen problemen krijgen en afhankelijk worden van een uitkering.
Heel goed voor de economie en sociale cohesie
Geen idee. Ik heb collegas uit alle windstreken en als je gewoon als werkgever een lijn stelt die voor iedereen geldt, heb je geen gedonder. Gaat allemaal prima.quote:
Ja hoor. Je kunt naar Parijs gaan en je aanmelden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef eriksd het volgende:
Of het vreemdelingenlegioen.
Bestaat dat nog?
Waarom zou ik uit zijn op een ban of notequote:Op woensdag 2 november 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent te opvallend een antwoord aan het uitlokken. Uit op een ban/notevoor die persoon?
Omdat te opvallend.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom zou ik uit zijn op een ban of notevoor iemand
Nog succes gehad bij het CWI? Blijkbaar niet anders stond je groenten en fruit te sorteren bij de lokale supermarkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal mij wat boeien. Ik denk als werkgever aan mezelf en mijn bedrijf, niet aan sollicitanten.
Wat bereik ik daarmee ?quote:
Ik zie nu in de statistieken van het CBS dat het maar 1% scheelt. Mijn pa klaagt er wel vaak over, als werkgever.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb collegas uit alle windstreken en als je gewoon als werkgever een lijn stelt die voor iedereen geldt, heb je geen gedonder. Gaat allemaal prima.
Doen alsof je neus bloed werkt niet meer.quote:
Decennia lang is natuurlijk wat anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zoals de_nuance schetst keer op keer op keer op keer geen baan krijgt, decennia lang, dan zou ik mijn geluk wel ergens anders beproeven.
Voorlopig zie ik daar geen aanleiding toe, maar wie weet.
Je niveau ontgaat me even...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog succes gehad bij het CWI? Blijkbaar niet anders stond je groenten en fruit te sorteren bij de lokale supermarkt.
A , oké niks te zeggen dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doen alsof je neus bloed werkt niet meer.
Daar ben je zelf de veroorzaker van.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga ook maar weer de pH graad wordt me iets te zuur hier.
Ik snap er soms ook niets van.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Picchia het volgende:
Ik maakte gewoon een slowchat over Nazi's en dat is nu helemaal verpest met racistische prietpraat.
Ik snap nooit waarom blonde personen zich oranje zonnen.quote:
Das nou het nadeel van een vrije samenleving.quote:
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet. En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Hij kon geen argumenten meer vinden en zocht zijn heil in een feit te misbruiken als grapje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet. En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Is het mijn taak om het beeld van allochtonen te bevorderen of de waarheid te spreken ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet.
Je herhaalt je vorige argumenten.quote:En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Dagelijks. Als een bedrijf b.v. een vrouwelijke secretaresse zoekt is het logisch dat mannen bij de 1ste selectie de deur gewezen worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Zolang je binnen de EU blijft is dat kinderlijk eenvoudig, heb het al 4 keer gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef De_Nuance het volgende:
Maar v_P vertel eens hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn?
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Daar gaat het nu even niet om. Het gaat erom dat je er weinig aan kunt doen als je zo'n afkomst hebt en daarom wordt geweigerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm okéquote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.
Jup daar ging het over.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm oké
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.quote:
33 stuks waarvan 12 in Griekenland, nu is het nog even wachten op de volgende storting uit Brussel en dan kunnen die banken daar ook failliet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.
Op RTLZ zeggen ze nu dat het steeds waarschijnlijker wordt dat Griekenland ongecontroleerd failliet gaat en dat leidt uiteindelijk dat alleen de noordelijke landen plus Frankrijk in de euro blijven. Baart mij een beetje zorgen. Wat denk jij ?
Dat denk ik zeker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.
EU opdoeken is gewoon het beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
Ja gaat toch niets weer over formule-1 coureurs en Idols beginnen heh?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.
Vind het flauw dat we angst voor islam moeten aanwakkeren om Henk te overtuigen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
Laat ik het anders zeggen: als je de Islam opnieuw macht wil laten krijgen in Europa moet je de zuidelijke lidstaten laten vallen.
En daarna ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Griekenland is 1 ding, maar het volgende baart me nog veel meer zorgen:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
quote:De donderdag na de Eurotop sprak ik een aantal handelaren en analisten en niemand vond dat het allemaal ok was:
•Vriend Sassen wees mij op het feit dat de Italianen door verschillende partijen nu op de korrel worden genomen en dat de bonds in Italië aan het verpulveren zijn.
•Mijn Amerikaanse buddies spraken vol enthousiasme, op vrijdag al, over Japan dat nu als volgende in het vizier der betere rekenaars komt. En als Japan valt, nou dan...
Lekker positief dus, maar wel realistisch. Was het voorheen zo dat je de pessimisten onder ons niet al te serieus wilde nemen met hun doemscenario’s, die eer is nu gevallen aan de optimisten die durven beweren dat het allemaal goed komt. Hoe weten ze niet, maar het is een gevoel. Uh, ja, dat is een goeie, gevoel.
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Oh dan heb ik mazzel, ik laat m'n baard nu al staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
Griekenland heeft een relatief sterk leger, het lijkt mij sterk dat we zomaar daartegen een interventie zouden starten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.
Puik plan
Dus op de Veluwe verandert niet zo veel....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
Mijn natte droomquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen
Nu zijn ze afhankelijk van elkaar, dat bindt ze.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?
Neuroot.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
Imbeciel.quote:
Hoi Henk. Hoe heet je verder?quote:
Echt zo'n kortzichtig, populistisch standpunt. Ik verwacht meer van je, beste EG.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
En wat doe jij in de volgende Europese oorlog?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |