Dat zou ik kunnen begrijpen, maar is er niet eerder de beweging uit de (binnen)stad naar grote winkelcentra toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg zonde. Maar gezien de hoge huren die gevraagd worden helaas ook wel verklaarbaar.
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, al die grote wereldorganisaties moeten iets bedenken.
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.
Mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Overschot van Griekse bedrijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.
Een terugbetaling in Ouzo is een van de alternatieven die zij aan het volk zullen voorleggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overschot van Griekse bedrijven.
Zoiets beschermt je inderdaad wel wel tegen de ambtelijke willekeur.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Niet betast door Mariko Peters?quote:
Vooral tijdens katers.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:03 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo kindmannen met een diepe wens om bemoederd te worden
Of wellicht Fleur Agema in latex?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet betast door Mariko Peters?
Tuurlijk, die moeten ook hun brood verdienen. Het is geen filantropische instelling.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef De_Nuance het volgende:
Driekwart van de uitzendbureau's discrimineert
http://t.co/ovmgrtLk
Liever dat dan die Halloweenkop van Mariko als een soort uitgerekte E.T. boven je snuffert bij het opstaan.quote:
Ik heb eigenlijk nooit zo begrepen wat daar mis mee was.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef De_Nuance het volgende:
Driekwart van de uitzendbureau's discrimineert
http://t.co/ovmgrtLk
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef eriksd het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom die uitzendbureau's discrimineren. De opdrachtgevers wellicht, en dat zal dan op basis van ervaringen uit het verleden zijn.
Ach, wat is discrimineren uberhaupt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Discrimineren is dom, maar ik hoef zij die het doen niet met opgeheven vingertje te gaan verheffen tot mijn niveau.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
De_nuance gelooft nog in een soort geforceerd gebeuren waarin iedereen elkaar huilend in de armen valt.
spatie discriminatie daar en tegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Positieve spatiediscriminatie.
Wanneer mag je aan de slag?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef betyar het volgende:
Kut tandarts, kut wortelkanaalbehandeling, kut verdoving, bijna alles is kut. Behalve lachgas.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
Stelling: De EU toont dat ze geen bestaansrecht hebben
Als je de stelling onderbouwt kan er fatsoenlijk antwoord gegeven worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:26 schreef 3-voud het volgende:
Stelling: De EU toont dat ze geen bestaansrecht hebben
Je zit een beetje in de lappenmand he Bet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Als mijn been normaal functioneert.
Jij bent een kindman die een hevig verlangen heeft naar bemoederingquote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
De_nuance gelooft nog in een soort geforceerd gebeuren waarin iedereen elkaar huilend in de armen valt.
Heb je dat echt nog nodig?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Als je de stelling onderbouwt kan er fatsoenlijk antwoord gegeven worden.
Is vanmorgen al gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit een beetje in de lappenmand he Bet.
Ik had het trouwens over wanneer dat gebeuren met de tandarts plaats gaat vinden.
Wie niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent een kindman die een hevig verlangen heeft naar bemoedering
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, wat is discrimineren uberhaupt.
Dat is het probleem met grondrechten: welke waarde hang je eraan, en welke dient te prevaleren. Wat mij betreft kijk je naar het uiteindelijke resultaat en dan zie je, zoals jij aangeeft, dat in dit geval dat toch echt de vrijheid van de opdrachtgever is.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Maar een stelling plaatsen zonder die te onderbouwen is veel te makkelijk.
Een dijk gebouwd van suiker.....quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.
Terecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:31 schreef De_Nuance het volgende:
Het ontkennen of herdefiniëren van discriminatie is van deze tijd
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.quote:
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!quote:
Papandreou kan dat vast beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Die Stapel heeft er wel een potje van gemaakt zeg.
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.quote:
Die van mij lijkt op Mr Burns van The Simpsons.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.
Met Porsche uiteraard. Typische tandartsenbak.
Extra geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!
Het feit dat bepaalde mensen ondanks hun kwaliteiten niet aan een baan kunnen komen is iets wat de overheid dient te bestrijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht.
Het in de stress schieten van verschillen tussen mensen is wel erg 1970 tot 2000.
der weiße Engel?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.
Daar hebben we er ook zoveel van in Europaquote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef eriksd het volgende:
Hey, boze haatbaarden die niet tegen een prent kunnen.
Ja, daar hebben we wat aan. Allemaal verrijking.
Dat zijn idioten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef eriksd het volgende:
Hey, boze haatbaarden die niet tegen een prent kunnen.
Ja, daar hebben we wat aan. Allemaal verrijking.
Deze?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Die Stapel heeft er wel een potje van gemaakt zeg.
Kennelijk toch teveel.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook zoveel van in Europa
Die ja.quote:
Ach het scoort in de media.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook zoveel van in Europa
Dezequote:Op woensdag 2 november 2011 10:44 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat het over Huub ging inderdaad
Ach dat is weer eens wat anders dan een Grieks referendum.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach het scoort in de media.
De komende dagen zullen in het teken steen van een paar Franse moslimfanatici.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef De_Nuance het volgende:
Een bedrijf mag ook niet iemand als slaaf behandelen of uitbuiten of martelen, ook al stemmen ze er beide mee in.
Ik vind dat bevolkingsgroepen falen als zij niet aan een baan kunnen komen.quote:Overigens als bepaalde bevolkingsgroepen niet aan een baan kunnen komen faalt de staat ook naar mijn opinie.
Griekenland , Frankrijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach dat is weer eens wat anders dan een Grieks referendum.
Sorry hoor, maar wat voor liberaal ben jij eigenlijk ?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat bevolkingsgroepen falen als zij niet aan een baan kunnen komen.
quote:RIVM daagt huisarts om griepuitspraken
(Novum) - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu en RIVM-directeur Roel Coutinho dagen huisarts Hans van der Linde voor de rechter. Met zijn sceptische uitlatingen over het griepvaccin in de media stelt de huisarts de integriteit en de onafhankelijkheid van het RIVM en Coutinho ten onrechte ter discussie, stelt het instituut woensdag.
Van der Linde zou 'ongegrond en welbewust' het vertrouwen van de bevolking in het RIVM schaden. Dat zou ernstige gevolgen kunnen hebben voor het rijksvaccinatieprogramma. Ook vreest het RIVM door zijn uitspraken tegenwerking bij een milieuramp of bij de bestrijding van een uitbraak van een infectieziekte.
Van der Linde zet al jaren vraagtekens bij het nut van het griepvaccin. Toen onderzoekers in het Geneesmiddelenbulletin concludeerden dat er geen bewijs is dat de prik werkt, riep hij op met de prik te stoppen. Het RIVM vroeg hem vorige week zijn uitspraken terug te nemen, omdat hij dat niet heeft gedaan, spant het nu een zaak aan."Hiertoe is besloten in overeenstemming met het ministerie van VWS."
Haha. Succes ermee.quote:
Liever iets dan niets.quote:
Dan wil jou aanspreken op Mark Dutroux en Volkert van der G en Sander Vquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben wel voorstander van het aanspreken van de hele groep eigenlijk.
Als een hele bevolkingsgroep niet aan een baan komt, dan ligt dat toch aan de leden van die groep zelf? Als jij niet uniek genoeg bent om de vooroordelen bij potentiele werkgevers weg te nemen, als je blijft solliciteren bij racistische of anderszins discriminerende bazen, dan kan je het wel op de beeldvorming van de groep gooien, maar dat is een zwaktebod en duidelijk een manier om niet te hoeven accepteren dat jijzelf blijkbaar niet uniek genoeg bent om die baan waard te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor liberaal ben jij eigenlijk ?
Hoe kan een bevolkingsgroep collectief falen ? Of wil jij daden van individuen of beeldvorming in media toerekenen aan hele (fictieve) groepen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |