Dat zou ik kunnen begrijpen, maar is er niet eerder de beweging uit de (binnen)stad naar grote winkelcentra toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg zonde. Maar gezien de hoge huren die gevraagd worden helaas ook wel verklaarbaar.
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, al die grote wereldorganisaties moeten iets bedenken.
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eigenlijk bedacht ik me dat zojuist.
Mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is allang besloten, volgens mij nog door jouw partij ook nog.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan?
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Overschot van Griekse bedrijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis te verkrijgen bij de voedselbank.
Een terugbetaling in Ouzo is een van de alternatieven die zij aan het volk zullen voorleggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overschot van Griekse bedrijven.
Zoiets beschermt je inderdaad wel wel tegen de ambtelijke willekeur.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Reya het volgende:
Anijslikeur is een grondrecht. Ik bedacht het me zojuist.
Niet betast door Mariko Peters?quote:
Vooral tijdens katers.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:03 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo kindmannen met een diepe wens om bemoederd te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |