Ze moeten gewoon een homo naast Jeroen zetten, jammer dat Ronald voor een politieke carriere bij de verkeerde partij heeft gekozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef waht het volgende:
Verdomme, waarom laten ze nog steeds vrouwen toe bij P&W. Jeroen, doe er wat aan.
het was een verschrikking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef waht het volgende:
Verdomme, waarom laten ze nog steeds vrouwen toe bij P&W. Jeroen, doe er wat aan.
Laat je baard staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was ik maar een wijze oude man als Dumbeldore.
Dumbledore is gay.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was ik maar een wijze oude man als Dumbeldore.
Dumbeldore heeft geen seksualiteit , hij is een schooldirecteurquote:
Omdat november de saaiste kutmaand is en omdat het hip is om in die maand je gezichtsbeharing te laten staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? geen zin om de kachel al aan te zetten?
Je laat je baard ook in andere maanden staan, ik heb iig nog nooit een meet meegemaakt waarbij je er geschoren uitzag.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat november de saaiste kutmaand is en omdat het hip is om in die maand je gezichtsbeharing te laten staan.
In februari wordt het weer steeds iets beter en is het steeds wat langer licht. In november is dat het omgekeerdequote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef De_Nuance het volgende:
November en februari zijn de saaiste kutmaanden. Inderdaad.
Waarschijnlijk is hij ook pedofiel.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dumbeldore heeft geen seksualiteit , hij is een schooldirecteur
JK Rowling praat poep
Mijn jeugdheld wat doe jequote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij ook pedofiel.
Dan moet je bij Cerbie wezen.quote:
Als je de naam niet eens weet ben je net zo stom.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef De_Nuance het volgende:
Die andere gouden robot is ook stom
Ik zag je wel glimmen naar die Padawans.quote:
C3P0quote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef De_Nuance het volgende:
Die andere gouden robot is ook stom
Ik weet niet om wat voor soort bedrijf het gaat, maar het meest zichtbaar (treurig) vind ik het beeld wat je in veel binnensteden ziet, de middenstand met veel verschillende type's van winkels verdwijnt en terug komt een eenheidsbeeld zoals je dat in elke stad kan zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:04 schreef betyar het volgende:
Mijn zwager heeft te horen gekregen dat er ontslag is aangevraagd voor de afdeling waar hij werkt.![]()
Er wordt wel verwacht dat ze daar blijven werken tot de laatste dag.![]()
Fijn al die overnames. Kleine bedrijven worden opgekocht om vervolgens te sluiten.![]()
Een bouwbedrijf, heel de "vestiging" zoals dat mooi heet staat binnenkort op straat.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet om wat voor soort bedrijf het gaat, maar het meest zichtbaar (treurig) vind ik het beeld wat je in veel binnensteden ziet, de middenstand met veel verschillende type's van winkels verdwijnt en terug komt een eenheidsbeeld zoals je dat in elke stad kan zien.
Dan bouw je toch gewoon een nieuwe?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Een bouwbedrijf, heel de "vestiging" zoals dat mooi heet staat binnenkort op straat.
Ben jij een zienswijze kloon?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dan bouw je toch gewoon een nieuwe?
Dat is inderdaad wel erg zonde. Maar gezien de hoge huren die gevraagd worden helaas ook wel verklaarbaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet om wat voor soort bedrijf het gaat, maar het meest zichtbaar (treurig) vind ik het beeld wat je in veel binnensteden ziet, de middenstand met veel verschillende type's van winkels verdwijnt en terug komt een eenheidsbeeld zoals je dat in elke stad kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |