Ze moeten gewoon een homo naast Jeroen zetten, jammer dat Ronald voor een politieke carriere bij de verkeerde partij heeft gekozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef waht het volgende:
Verdomme, waarom laten ze nog steeds vrouwen toe bij P&W. Jeroen, doe er wat aan.
het was een verschrikking.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef waht het volgende:
Verdomme, waarom laten ze nog steeds vrouwen toe bij P&W. Jeroen, doe er wat aan.
Laat je baard staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was ik maar een wijze oude man als Dumbeldore.
Dumbledore is gay.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef De_Nuance het volgende:
Was ik maar een wijze oude man als Dumbeldore.
Dumbeldore heeft geen seksualiteit , hij is een schooldirecteurquote:
Omdat november de saaiste kutmaand is en omdat het hip is om in die maand je gezichtsbeharing te laten staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? geen zin om de kachel al aan te zetten?
Je laat je baard ook in andere maanden staan, ik heb iig nog nooit een meet meegemaakt waarbij je er geschoren uitzag.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat november de saaiste kutmaand is en omdat het hip is om in die maand je gezichtsbeharing te laten staan.
In februari wordt het weer steeds iets beter en is het steeds wat langer licht. In november is dat het omgekeerdequote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef De_Nuance het volgende:
November en februari zijn de saaiste kutmaanden. Inderdaad.
Waarschijnlijk is hij ook pedofiel.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dumbeldore heeft geen seksualiteit , hij is een schooldirecteur
JK Rowling praat poep
Mijn jeugdheld wat doe jequote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij ook pedofiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |