Is vanmorgen al gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit een beetje in de lappenmand he Bet.
Ik had het trouwens over wanneer dat gebeuren met de tandarts plaats gaat vinden.
Wie niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij bent een kindman die een hevig verlangen heeft naar bemoedering
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, wat is discrimineren uberhaupt.
Dat is het probleem met grondrechten: welke waarde hang je eraan, en welke dient te prevaleren. Wat mij betreft kijk je naar het uiteindelijke resultaat en dan zie je, zoals jij aangeeft, dat in dit geval dat toch echt de vrijheid van de opdrachtgever is.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Discriminatie is het ongelijk behandelen van gelijke gevallen, maar zoiets moet denk ik alleen in relatie van burgers tot de overheid gedacht worden. Als bij twee privaatrechtelijke partijen (vereniging/bedrijf en individu) de een de ander discrimineert zie ik dat eerder als een vorm van vrijheid dan vrijheisbeperking. Grondrechten moeten niet teveel horizontaal (tussen burgers zelf) worden uitgedacht, denk ik.
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Maar een stelling plaatsen zonder die te onderbouwen is veel te makkelijk.
Een dijk gebouwd van suiker.....quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zitten midden in die lachwekkende kermis. Neem dat als dijk van onderbouwing.
Terecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:31 schreef De_Nuance het volgende:
Het ontkennen of herdefiniëren van discriminatie is van deze tijd
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.quote:
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!quote:
Papandreou kan dat vast beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Die Stapel heeft er wel een potje van gemaakt zeg.
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.quote:
Die van mij lijkt op Mr Burns van The Simpsons.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een vriendelijke baas.
Met Porsche uiteraard. Typische tandartsenbak.
Extra geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren controle niets aan de hand. Gisteravond pleurt een stuk kies eruit... ik zie een complot!
Het feit dat bepaalde mensen ondanks hun kwaliteiten niet aan een baan kunnen komen is iets wat de overheid dient te bestrijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht.
Het in de stress schieten van verschillen tussen mensen is wel erg 1970 tot 2000.
der weiße Engel?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn opa was tandarts. Er staan nog allemaal hele oude tandartsspullen en een oude stoel opgeslagen ergens. The stuff of nightmares.
Daar hebben we er ook zoveel van in Europaquote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef eriksd het volgende:
Hey, boze haatbaarden die niet tegen een prent kunnen.
Ja, daar hebben we wat aan. Allemaal verrijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |