Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.
EU opdoeken is gewoon het beste.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
Ja gaat toch niets weer over formule-1 coureurs en Idols beginnen heh?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dat het gewoon moet beginnen met iedereen gelijke kansen te gunnen.
Vind het flauw dat we angst voor islam moeten aanwakkeren om Henk te overtuigen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef remlof het volgende:
Laat ik het anders zeggen: als je de Islam opnieuw macht wil laten krijgen in Europa moet je de zuidelijke lidstaten laten vallen.
En daarna ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Griekenland is 1 ding, maar het volgende baart me nog veel meer zorgen:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.
quote:De donderdag na de Eurotop sprak ik een aantal handelaren en analisten en niemand vond dat het allemaal ok was:
•Vriend Sassen wees mij op het feit dat de Italianen door verschillende partijen nu op de korrel worden genomen en dat de bonds in Italië aan het verpulveren zijn.
•Mijn Amerikaanse buddies spraken vol enthousiasme, op vrijdag al, over Japan dat nu als volgende in het vizier der betere rekenaars komt. En als Japan valt, nou dan...
Lekker positief dus, maar wel realistisch. Was het voorheen zo dat je de pessimisten onder ons niet al te serieus wilde nemen met hun doemscenario’s, die eer is nu gevallen aan de optimisten die durven beweren dat het allemaal goed komt. Hoe weten ze niet, maar het is een gevoel. Uh, ja, dat is een goeie, gevoel.
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EU opdoeken is gewoon het beste.
Oh dan heb ik mazzel, ik laat m'n baard nu al staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
Griekenland heeft een relatief sterk leger, het lijkt mij sterk dat we zomaar daartegen een interventie zouden starten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de beste en snelste oplossing, een staatsgreep in Griekenland waarbij de WEU/NAVO ingrijpt en de macht overneemt. Een tijdelijke regering die (vooral economisch) orde op zaken stelt en pas dan weer vrije verkiezingen.
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan dan Duitsland en Frankrijk alles laten uitvechten ten koste van de rest van Europa, dat is pas drie keer gebeurd in de laatste 150 jaar.
Puik plan
Dus op de Veluwe verandert niet zo veel....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De islam neemt Nederland over en over pakweg 4 maanden worden de vrouwen verplicht boerka's te dragen en de mannen baarden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
Mijn natte droomquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen
Nu zijn ze afhankelijk van elkaar, dat bindt ze.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nu hebben Duitsland en Frankrijk de broek niet aan?
Neuroot.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
Imbeciel.quote:
Hoi Henk. Hoe heet je verder?quote:
Echt zo'n kortzichtig, populistisch standpunt. Ik verwacht meer van je, beste EG.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weer zijn eigen munt. En elke land weer 100% soeverein.
En wat doe jij in de volgende Europese oorlog?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je eraan helpen herinneren als je sterft van de honger in de volgende Europese oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |