Het is aan de sollicitant om aan te tonen dat hij gekwalificeerd is. Als hij daarvoor een stap extra moet doen, dan is dat aan hem.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Hij kon geen argumenten meer vinden en zocht zijn heil in een feit te misbruiken als grapje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet. En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Is het mijn taak om het beeld van allochtonen te bevorderen of de waarheid te spreken ?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom De_Nuance nu met de economische chantage van een uitkering komt, want dat bevordert het beeld van allochtonen niet.
Je herhaalt je vorige argumenten.quote:En keer op keer worden afgewezen is geen argument om dan maar de discriminatie te verdrijven alsof het een soort collectieve klopgeest is bij bedrijven. Iemand die afgewezen wordt heeft onvoldoende kenbaar gemaakt waarom hij van waarde zou kunnen zijn voor een bedrijf. Als daar een hele trits aan discriminerende werving & selectiebureaus tussen zaten, neemt dat niet weg dat hij het persoonlijk heeft laten afweten.
Dagelijks. Als een bedrijf b.v. een vrouwelijke secretaresse zoekt is het logisch dat mannen bij de 1ste selectie de deur gewezen worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel eens van vooroordelen van bedrijven gehoord?
Zolang je binnen de EU blijft is dat kinderlijk eenvoudig, heb het al 4 keer gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 11:33 schreef betyar het volgende:
Als Erik geen baan kan krijgen emigreert hij gewoon even.
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef De_Nuance het volgende:
Maar v_P vertel eens hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn?
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Daar gaat het nu even niet om. Het gaat erom dat je er weinig aan kunt doen als je zo'n afkomst hebt en daarom wordt geweigerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Nee zeggen tegen de klant? Dat gaat niet gebeuren.
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm okéquote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tel de talloze vreemde geldbeurzen op je kamer eens, dan weet je hoe betrouwbaar buitenlanders zijn.
Jup daar ging het over.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, maar ik geloof best dat de ene afwijzing na de andere niet per definitie aan de sollicitant hoeft te liggen. Aan een kleurtje of een achtergrond valt niet zoveel te doen, om maar iets te noemen.
Ik hoorde hier vanochtend iets over op de radio, onderzoek heeft uitgewezen dat uitzendbureau's in een meerderheid van de gevallen gehoor geven aan de werkgever als die geen Antillianen, Turken en Marokkanen wil hebben.
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Buitenlanders stelen dus portemonnees ? Hm oké
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of wil jij zeggen dat jij nog nooit iets hebt gestolen?
Wij Joden pakken het slim aan, wij richten gewoon een investmentbank op en plunderen de economie op grote schaal.
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.quote:
33 stuks waarvan 12 in Griekenland, nu is het nog even wachten op de volgende storting uit Brussel en dan kunnen die banken daar ook failliet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoeveel investmentbanks heb je al opgericht?
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik meen het, het is één van de redenen dat ik zo vol overtuiging voor een Verenigd Europa ben.
Dat baart mij ook enorme zorgen, want het zal voor een nieuwe tweedeling in Europa zorgen en we hadden de EU nu net om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Weet ik , maar grappig dat jij ineens weer over de EU begon.
Op RTLZ zeggen ze nu dat het steeds waarschijnlijker wordt dat Griekenland ongecontroleerd failliet gaat en dat leidt uiteindelijk dat alleen de noordelijke landen plus Frankrijk in de euro blijven. Baart mij een beetje zorgen. Wat denk jij ?
Dat denk ik zeker.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
Zou er een EU interventie komen als kolonels de macht grijpen in Griekenland ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |