Wat een gestereotiep weer Erikquote:Op woensdag 2 november 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het zou kunnen. En dan heb je bij ontslag helemaal de poppen aan het dansen wegens al die krampachtige reflexen.
Waar heb je het over ?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het zou kunnen. En dan heb je bij ontslag helemaal de poppen aan het dansen wegens al die krampachtige reflexen.
Het was ook eigenlijk een typische, niet directe SGP vraag.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ze bereid zijn te werken op zondag
Maul halten, mof.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Nou zitten als die moslims wel te zeuren over discriminatie, maar wij Duitsers worden in Nederland pas echt gedicrimineerd! Ik word bij een sollicitatie altijd gevraagd of ik wel betrouwbaar ben in de omgang met fietsen, Joodse klanten, verzetsmensen en of ik wel op zonder moordneigingen op de Waalsdorper Vlakte kan rondlopen.....nodeloos te zeggen dat dat ook altijd de reden is waarom ik word afgewezen.
Iemand in elkaar slaan is geweld.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Aha , je gooit het op een groep. Als een ander iemand in elkaar slaat omdat hij een Turk/Marokkaan of hondenliefhebber kan me niet schelen wat doet hij die ander onrecht aan.
Als die Turk/Marokkaan of hondenliefhebber zichzelf in een hoekje duwt doet hij zichzelf onrecht aan.
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was in ieder geval een impertinente vraag en voor de functie totaal niet relevant.
Duitsers mogen pas iets zeggen als alle fietsen terug zijn gebracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
Nou zitten als die moslims wel te zeuren over discriminatie, maar wij Duitsers worden in Nederland pas echt gedicrimineerd! Ik word bij een sollicitatie altijd gevraagd of ik wel betrouwbaar ben in de omgang met fietsen, Joodse klanten, verzetsmensen en of ik wel op zonder moordneigingen op de Waalsdorper Vlakte kan rondlopen.....nodeloos te zeggen dat dat ook altijd de reden is waarom ik word afgewezen.
En minimaal cup Cquote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je minimaal HBO moet vragen voor vakkenvullers. Voor kassajufrouw uni uiteraard.
Ik zeg alleen maar dat de werkgever ook belangen heeft. Het is niet zo alsof de sollicitatieprocedure van iemand een heiligdom op zich is.quote:
Hij neemt je dan vast direct aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.
En dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies , ik ga nog wel een keer langs bij die vent om hem mijn Masterdiploma te laten zien.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Duitsers mogen pas iets zeggen als alle fietsen terug zijn gebracht.
Dank voor het bevestigen van mijn stelling.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
Duitsers hebben geen recht van spreken
Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand in elkaar slaan is geweld.
Een baan weigeren is dat niet.
Nee maar om iemand een baan te weigeren omdat je bang bent dat je problemen krijgt bij ontslag omdat ie uit een bepaalde bevolkingsgroep komt is ook weer zo iets.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat de werkgever ook belangen heeft. Het is niet zo alsof de sollicitatieprocedure van iemand een heiligdom op zich is.
Reken maar hoe uiterlijk de doorslag geeft. BH maat staat nog net niet in het functie profiel .quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn stelling.
Dat zal hem leren!quote:
Whatever, het hoort niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Kom op zeg, wat een moeite om het ongelijk van een discriminerende baas te bewijzen. Het zit blijkbaar diep.
Och ze houden de moed erin. Ze zijn nooit van hun stuk te brengenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
Wel blij dat we het unaniem eens zijn wat Duitsers betreft
Het is natuurlijk wel ontzettend belachelijk of te vragen of iemand streng moslim is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
Kom op zeg, wat een moeite om het ongelijk van een discriminerende baas te bewijzen. Het zit blijkbaar diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |