Dat mag, ik zie het nut in dit geval niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan wil jou aanspreken op Mark Dutroux en Volkert van der G en Sander V
Sowieso bezopen dat de overheid weer iemand in de mangel gaat nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Bezopen dat een persoon geen twijfels mag hebben bij de werking van de griepprik.
morgen,quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef GSbrder het volgende:
Een bedrijf hoort open te zijn over de wijze waarop zij zaken doen met hun medewerkers, maar van uitbuiting wordt tegenwoordig al gesproken als iemand een lager loon accepteert dan de vakbond graag ziet.
Die jongen heeft zoveel talenten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
morgen,
Met die stelling krijg je me weer mee op de kast. Je weet mijn dag goed te verpesten
Ligt eraan.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso bezopen dat de overheid weer iemand in de mangel gaat nemen.
Breek me de bek niet open.quote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
morgen,
Met die stelling krijg je me weer mee op de kast. Je weet mijn dag goed te verpesten
Dat is zo'n ongelijke strijd, kom nou.quote:
Het kapitalisme is failliet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:59 schreef De_Nuance het volgende:
De overheid zorgt er voor dat mensen in gelijke gevallen gelijke kansen moeten krijgen.
Dat je door een bepaalde etnische achtergrond 100x harder je best moet doen is gewoon ongewenst en ook gewoonweg gevaarlijk. We zien de gevolgen nu al. Het houdt een keer op als iemand iedere keer tegen een muur aanloopt.
Zat jij niet altijd te schermen met eigen volk eerst in discussies met Mutant? Want dan is jouw ideale samenleving een complete chaos.quote:
Lou Reed een popicoon?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
What the fuck?
Lou Reed: Metallicafans dreigen me neer te schieten
Sommige "dingen" dienen te worden ingedamd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelijke strijd, kom nou.
Kritiek op de overheid nooit, mijns inziens.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Sommige "dingen" dienen te worden ingedamd.
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:59 schreef De_Nuance het volgende:
De overheid zorgt er voor dat mensen in gelijke gevallen gelijke kansen moeten krijgen.
Dat je door een bepaalde etnische achtergrond 100x harder je best moet doen is gewoon ongewenst en ook gewoonweg gevaarlijk. We zien de gevolgen nu al. Het houdt een keer op als iemand iedere keer tegen een muur aanloopt.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kritiek op de overheid nooit, mijns inziens.
Dan heb jij weinig van Marcouch begrepen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag, ik zie het nut in dit geval niet.
Wel als je het hebt over een grote groep die eruit springt ten opzichte van het gemiddelde in bijv. ciminaliteitscijfers. Wat dat betreft deel ik het standpunt van Marcouch.
Positieve discrimitatie is net zo ongewenst als negatieve.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.
Als jij je aangesproken voelt doordat iemand begint te lullen over alle Turken terug naar Marokko doe jij iets fout. Je bent beter dan dat en hoeft je nergens druk over te maken, want wat een andere Turk doet is jouw probleem niet.
Een baantje vangen vanwege positieve discriminatie is nog veel slechter voor de beeldvorming van een groep. Jij kan dan wel denken dat je er bij hoort, maar zelfs als positief lid van een groep had jij de overheid nodig een job te vangen. Hoe kan je jezelf dan nog bewijzen?
Niet geaccepteerd willen worden is totaal iets anders dan niet worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel, boohoo, je mag mij ten alle tijden aanspreken op de wandaden van mijn "bevolkingsgroep", voor zover ik die heb en me aangesproken voel.
Als jij je aangesproken voelt doordat iemand begint te lullen over alle Turken terug naar Marokko doe jij iets fout. Je bent beter dan dat en hoeft je nergens druk over te maken, want wat een andere Turk doet is jouw probleem niet.
Een baantje vangen vanwege positieve discriminatie is nog veel slechter voor de beeldvorming van een groep. Jij kan dan wel denken dat je er bij hoort, maar zelfs als positief lid van een groep had jij de overheid nodig een job te vangen. Hoe kan je jezelf dan nog bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |