Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert? Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Iemand weigeren op grond van bovengenoemde is die persoon benadelen.
Ik weet niet wat voor beeld jij van buitenlanders hebt...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zou in mijn bedrijf ook geen buitenlanders willen hebben, dat geeft zo'n slecht en onbetrouwbaar beeld naar klanten toe.
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.quote:
Maar ik weet wel wat voor beeld klanten van buitenlanders hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij van buitenlanders hebt...
In Nederland niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert?
Dat kan alleen natuurlijk als er genoeg aanbod isquote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert? Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.
Een bekende van de familie heeft een betere stelregel: geen vrouwen van onder de 40 aannemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik weet wel wat voor beeld klanten van buitenlanders hebben.
Dan hou je geen klant meer over.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.
Ook al is er een schreeuwend tekort hoeft hij nog niet elke mismaakte religieuze gek aan te nemen. Hij lost het maar op een andere manier op.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan alleen natuurlijk als er genoeg aanbod is
Dat is al iets relevanter.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vragen of een vrouw denkt aan gezinsuitbreiding ook niet. Toch komt dat voor. Waarom? De werkgever vind het blijkbaar belangrijk.
Op basis van die argumenten niet nee. Zoiets heet discriminatie.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Benadelen? Mag de baas aub zelf bepalen op wat voor maffe gronden hij iemand weigert?
Onzin natuurlijk, vanaf de eerste zin.quote:Als iemand mij weigert vanwege mijn schoenmaat, mag hij het bos inlopen, maar dan vind ik wel een betere werkgever. Je wilt niet eens werken voor iemand die je eigenlijk niet aan zou willen nemen.
Geeft aan hoe bedorven de maatschappij dan is...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hou je geen klant meer over.
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geeft aan hoe bedorven de maatschappij dan is...
En dan mag de vrouw gewoon liegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb maar al te vaak gezien hoe onbetrouwbaar Nederlanders zijn hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.
Een slimme meid doet dat ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:26 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan mag de vrouw gewoon liegen.
Iemand moet toch jouw uitkering betalen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan die lui zou je niet moeten willen verkopen.
Vertel eens, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe onbetrouwbaar buitenlanders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |