Slecht voor de algemene ontwikkeling van Koosklonistan.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt mee. Dan kan ik namelijk ook niet worden vastgeluld.
Waarom kijkt iedereen de andere kant op?quote:
Dat magquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat iedereen die voor democratie is er idiote denkbeelden op blijft nahouden.
Er bestaan gradaties van idioot.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat iedereen die voor democratie is er idiote denkbeelden op blijft nahouden.
Double breasted = Opstelten failquote:
Oei, en drugs.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En natuurlijk ministerraden met veeel bier, whiskey en lekkere wijven
Point taken.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaan gradaties van idioot.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En natuurlijk ministerraden met veeel bier, whiskey en lekkere wijven
Mischien als we soldaten drogeren kunnen we er supersoldaten van maken die geen angst en pijn meer voelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, en drugs.
Zei ik dat hardop?
Conclusie: Brioni/Corneliani-Verhagen wint.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Double breasted = Opstelten fail
Crackhoofd = Dikke Mel fail
Veel te lange broek = Leers fail
Stom staan te staren = Rutte fail
Als ik de aan de macht ben wordt het leger per direct opgeheven. Gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 8 december 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien als we soldaten drogeren kunnen we er supersoldaten van maken die geen angst en pijn meer voelen.
Bovendien lossen wij die eurocrisis zo op. We zeggen tegen de financiele jongens gewoon: "Doe ff relaxed, neem een lekker jointje van ons en dan bedenken we gewoon al chillend een oplossing"quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, en drugs.
Zei ik dat hardop?
Nee, dan had ik wel gesteld dat ik over je lijk zou gaan pissen en in je schedel zou schijten.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de aan de macht ben wordt het leger per direct opgeheven. Gewoon, omdat het kan
Gaat het er bij jullie in de raad ook zo aan toe?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien lossen wij die eurocrisis zo op. We zeggen tegen de financiele jongens gewoon: "Doe ff relaxed, neem een lekker jointje van ons en dan bedenken we gewoon al chillend een oplossing"
Hihi.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien lossen wij die eurocrisis zo op. We zeggen tegen de financiele jongens gewoon: "Doe ff relaxed, neem een lekker jointje van ons en dan bedenken we gewoon al chillend een oplossing"
Nounounouquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gesteld dat ik over je lijk zou gaan pissen en in je schedel zou schijten.
Dat deed ik echter niet, conclusie, aandacht is niet nodig.
Helaas, ik heb te dealen met 44 andere karakters.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat het er bij jullie in de raad ook zo aan toe?
Boh boh boh, allemaal legerspeeltjes voor een habbekrats op marktplaats, dat zou mijn droom van een privé-militie naar model van Ramzan Kadyrov alleen maar dichterbij brengen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat ik jou wil zien huilen, v_P.
Swa!
Ik ben trouwens wel echt voorstander van de vorming van een Europees Leger.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik stem voor. Maar als vP aan de macht komt stem ik voor hem.
Allemaal van die grijsaards natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helaas, ik heb te dealen met 44 andere karakters.
Net zoals in veel zaken ben ik een voorstander van decentralisatie, dus het leger opdelen in territoriale commando's met elk eigen milities die de politici in Den Haag in het gareel houden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel echt voorstander van de vorming van een Europees Leger.
Check hoeveel doekoe we besparen!
Prima. Nederland schaft de lucht- en landmacht af en richt zich alleen nog maar op het bouwen van bootjes. Synergievoordelen ftw!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel echt voorstander van de vorming van een Europees Leger.
Check hoeveel doekoe we besparen!
Idd, en dan als hoogtepunt de bevrijding met bijltjesdag. Lekker de mensen die verzaakt hebben om de wapens tegen de bezetter op te nemen uit hun huizen halen en publiekelijk boete laten doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had jou wel een bestaan tijdens WOII gegund, v_P. Beetje de partizaan uithangen.
Ik ook, dan hadden ik en mijn tijdgenoten er geen last van.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had jou wel een bestaan tijdens WOII gegund, v_P. Beetje de partizaan uithangen.
Exact. Zie ik wel zitten. Zo'n uitzending naar Afghanistan kost bakken met geld, om over de kosten voor upkeep nog maar te zwijgen. Gewoon een Europese strijdmacht. Stuur je een paar duizend man naar Afghanistan. Moet je kijken hoeveel we daarmee besparen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima. Nederland schaft de lucht- en landmacht af en richt zich alleen nog maar op het bouwen van bootjes. Synergievoordelen ftw!
Waarom haal je daar voldoening uit ?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en dan als hoogtepunt de bevrijding met bijltjesdag. Lekker de mensen die verzaakt hebben om de wapens tegen de bezetter op te nemen uit hun huizen halen en publiekelijk boete laten doen.
Valt mee 5 man zijn beneden de 30 en ook nog een stuk of 7 begin 30ersquote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal van die grijsaards natuurlijk.
Dat vind ik zo suf. Sommige mensen zijn niet gemaakt voor het verzet.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en dan als hoogtepunt de bevrijding met bijltjesdag. Lekker de mensen die verzaakt hebben om de wapens tegen de bezetter op te nemen uit hun huizen halen en publiekelijk boete laten doen.
Waarom haal jij voldoening uit andere mensen helpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom haal je daar voldoening uit ?
Is natuurlijk ook een stad met veel jongeren. Overigens heb ik altijd wel respect voor die oude baasjes. Hier zo'n vent die al sinds 1974 in de raad zit. Die gek.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Valt mee 5 man zijn beneden de 30 en ook nog een stuk of 7 begin 30ers
Hoeft ook niet elke haffel klei zijn eigen supersoakerstraaljager te kopen. Gewoon, hatseflats, 1000 JSFs met zijn allen. En maar vrolijk rondvliegen met die dingen, joepieeehieeequote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Zie ik wel zitten. Zo'n uitzending naar Afghanistan kost bakken met geld, om over de kosten voor upkeep nog maar te zwijgen. Gewoon een Europese strijdmacht. Stuur je een paar duizend man naar Afghanistan. Moet je kijken hoeveel we daarmee besparen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Zie ik wel zitten. Zo'n uitzending naar Afghanistan kost bakken met geld, om over de kosten voor upkeep nog maar te zwijgen. Gewoon een Europese strijdmacht. Stuur je een paar duizend man naar Afghanistan. Moet je kijken hoeveel we daarmee besparen.
Eindhoven is kut man. Bohboh. Hexagon is niet in touch met zijn kiezers.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een stad met veel jongeren. Overigens heb ik altijd wel respect voor die oude baasjes. Hier zo'n vent die al sinds 1974 in de raad zit. Die gek.
Een stuk efficienter in ieder geval. En waarom heeft elk land een apart leger nodig? Mocht de shit echt losgaan, dan hebben we toch niks aan onze strijdmacht.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeft ook niet elke haffel klei zijn eigen supersoakerstraaljager te kopen. Gewoon, hatseflats, 1000 JSFs met zijn allen. En maar vrolijk rondvliegen met die dingen, joepieeehieee
Je hebt karakter of je hebt het niet, karakterlozen moeten zich gewoon daarvoor verantwoorden. Dan hou je vanzelf een maatschappij met sterke karakters over, hadden ze dat in 1945 niet verzaakt dan hadden we nu in een waarlijk paradijs geleefd en had de VOC over de wereldzeeen geheerst.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik zo suf. Sommige mensen zijn niet gemaakt voor het verzet.
Geen idee, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom haal jij voldoening uit andere mensen helpen?
Overgenomen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt karakter of je hebt het niet, karakterlozen moeten zich gewoon daarvoor verantwoorden. Dan hou je vanzelf een maatschappij met sterke karakters over, hadden ze dat in 1945 niet verzaakt dan hadden we nu in een waarlijk paradijs geleefd en had de VOC over de wereldzeeen geheerst.
Maar nee, Nederland is overgenomen door karakterloze non-valeurs.
Ja precies, die foto van het kabinet op deze pagina bewijst weer eens treffend het tegendeel.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overgenomen?
Nederland bestaat al sinds jaar en dag uit handelaars, uit raseconomen, uit pragmatici.
Die gaan niet de dappere Asterix en Obelix spelen, daar zijn we veel te rationeel voor.
Als we nu hetzelfde grapje invoeren m.b.t. Marokkanen, moet je eens zien hoe vlijtig Henk en Ingrid ineens werken en van hun witgeschilderde bankje af komen. De mens is helemaal niet anders dan 1940-1945. We dachten dat we dat wel konden indoctrineren en een EU konden oprichten onder het motto: “dit nooit meer!” Maar die propaganda verzwakt met elke generatie en over honderd jaar staat het gewoon in het rijtje met de andere oorlogen, niets bijzonders.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja precies, die foto van het kabinet op deze pagina bewijst weer eens treffend het tegendeel.
Hoewel je m.b.t. het handelen gelijk hebt, geen land heeft zo succesvol gehandeld in Joden, die voor 25 florijnen per stuk bij de SD werden aangegeven.
En waarom is de EU dan zo succesvol?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn alleen dapper als iets ons geld dreigt te kosten. Daarom was de VOC ook zo succesvol.
Of als onze orka's gedeporteerd worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn alleen dapper als iets ons geld dreigt te kosten. Daarom was de VOC ook zo succesvol.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waarom is de EU dan zo succesvol?
En zo is het maar net!quote:„Wer je auf Preußens Fahne schwört, hat nichts mehr, was ihm selbst gehört.“
We knokken toch niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waarom is de EU dan zo succesvol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |