Het is ook nooit goed in de politiekquote:
Saami for president.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed in de politiek.
Dat waren vrouwen toch alquote:Op donderdag 8 december 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Republikeinen zijn the root of all evil.
Je vond dat iedereen zo tof moest zijn als Koos?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook, toen wenste vP mij lintwormen toe.
Nee ik vond dat ik een lintje moest krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vond dat iedereen zo tof moest zijn als Koos?
Democratisch verkozen politici bedoel je (niet de Democraten, maar gewoon alle verkiesbare politici).quote:Op donderdag 8 december 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Republikeinen zijn the root of all evil.
De Koosjes zouden mij missenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zou de wereld toch geweldig zijn als iedereen zo'n toffe gast was als ik.
Als wij nou gewoon eens een duo-dictatorschap aangingen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zou de wereld toch geweldig zijn als iedereen zo'n toffe gast was als ik.
Hahahaa, die grap is zo goed, ik lig er alweer dubbel om.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook, toen wenste vP mij lintwormen toe.
Nee, ik bedoel echt Republikeinen. Omdat ze er idiote denkbeelden op nahouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratisch verkozen politici bedoel je (niet de Democraten, maar gewoon alle verkiesbare politici).
Een eurofiele tandem.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als wij nou gewoon eens een duo-dictatorschap aangingen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou een POL'er kunnen zijn.
Valt mee. Dan kan ik namelijk ook niet worden vastgeluld.quote:
Ja, en ik vind dat iedereen die voor democratie is er idiote denkbeelden op blijft nahouden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt Republikeinen. Omdat ze er idiote denkbeelden op nahouden.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |