Bumboyquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef eriksd het volgende:
Waarom doen ze nou een shot van zijn kont?
Saami. Hem vind ik het meest authentiek.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou denk ik op die gast die net tegenover Pechtold zat stemmen. Dit is een type die me niet aanstaat.
Vrienden zijn totaal overbodig als je dictator wilt worden. Alleen maar lastg als je ze later uit de weg moet ruimen.quote:
Dat begrijp ik, maar waar komt Zienswijze dan om de hoek kijken?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle vier hebben ze politieke aspiraties, maar wie is de beste.
We verdenken een van de deelnemers ervan Zienswijze te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waar komt Zienswijze dan om de hoek kijken?
Dat was een grapje, de afgevallen kandidaat voldeed aan het beeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waar komt Zienswijze dan om de hoek kijken?
Nederland 3.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef GSbrder het volgende:
welk neukende programma kijkt POL SC?
Op basis waarvan zijn die verdenkingen er dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
We verdenken een van de deelnemers ervan Zienswijze te zijn.
Bagger is het. Geen rechtsen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef GSbrder het volgende:
welk neukende programma kijkt POL SC?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een grapje, de afgevallen kandidaat voldeed aan het beeld.
Uiteraard niet. Die willen wél wat bereiken in het leven.quote:
Uiterlijk, strak pak, strak en fier vooruitkijken.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zijn die verdenkingen er dan?
Neehee, dit gaat over Menno. Zienswijze is gekickt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan is het Zienswijze inderdaad.
Nou ja, ik weet niet of je Topmanager Gezocht hebt gekeken, maar daar zaten dus wel wat lieden tussen die waarschijnlijk op een rechtse partij stemmen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Die willen wél wat bereiken in het leven.
Ik dacht dat jij meer van de Antillianen was?quote:
Die Menno heeft een hekel aan links hoor. Staat in de gids.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of je Topmanager Gezocht hebt gekeken, maar daar zaten dus wel wat lieden tussen die waarschijnlijk op een rechtse partij stemmen.
Ken er maar een paar. Veel Surinaamse collega's, heerlijke mensen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Antilianen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |