Gewoon aftuigen, wat denkt ze wel niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
Komt vrouwlief terug van bazuinblazen kaapt ze de tv.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon aftuigen, wat denkt ze wel niet.
Wil de echte Zienswijze-robot opstaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het is een soort aanknop bij die Menno. Insert stelling = handgebaren + retoriek.
Ik grinnikte op de bank.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het is een soort aanknop bij die Menno. Insert stelling = handgebaren + retoriek.
Je had toch een luchtbuks aangeschaft?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
Nope, niks geholpen....... tijd voor het keukenmes?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had toch een luchtbuks aangeschaft?
Die is gedrogeerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Nogmaals; blondje links onder de oksel van Brunskoek.
Nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Op zich ja, maar nee, gezien het teckelkapsel wat ze heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Een frisse plek..........quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Ingehuurd.quote:
Inderdaad. Het is een spelletje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Menno moet meer lachen. Veel te serieus. Beetje zelfspot.
Alsof dat kapsel in jouw ledikant in Ordnung bleibt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich ja, maar nee, gezien het teckelkapsel wat ze heeft.
Hoe, wat, waar, wie?quote:
Premier gezocht, Nederland 3. Je kan de winnaar nog net meepakkenquote:
Programma op 3. Bijna afgelopen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Menno Buch?
Met die vreemde programma's van hem?
Op zich weer een punt, ware het niet dat jij mijn wildheidsfactor overschat. Ik ga gewoon onderop liggen en lees het Financieel Dagblad door terwijl de dame in kwestie haar gang maar gaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof dat kapsel in jouw ledikant in Ordnung bleibt.
Financieel dagblad kan beter op haar derriere liggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich weer een punt, ware het niet dat jij mijn wildheidsfactor overschat. Ik ga gewoon onderop liggen en lees het Financieel Dagblad door terwijl de dame in kwestie haar gang maar gaat.
Hoho, zo zie ik er ook uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |