Dat kan jij horen, d/t-fouten.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die werkwoorden niet kunnen vervoegen,
We zien hem ongetwijfeld wel eens terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef De_Nuance het volgende:
Wie zei dat de PvdA alleen domme mensen aantrekt? Ben wel benieuwd naar zijn agenda met 3 studies op verschillende plaatsen en ook nog gemeenteraadslid
Ik ook. Dat wijf is te veel GL-achtig.quote:
Ik vind haar ook niet zo geschikt (te dromerig, vindt zichzelf te lief), maar Menno is gewoon een creep.quote:
Het is gewoon dom.quote:
Welnee, gewoon een soort Maxime Verhagen. Daar heb je veel meer aan dan zo'n meisje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo geschikt (te dromerig, vindt zichzelf te lief), maar Menno is gewoon een creep.
Exactquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo geschikt (te dromerig, vindt zichzelf te lief), maar Menno is gewoon een creep.
Dat klopt.quote:
Opeens moet ik aan een sales manager denken, die had op z'n CV staan dat hij aan Nyenrode gestudeerd had. Een telefoontje van een andere collega, die een vriendin had die bij Nyenrode werkzaam was, bleek echter dat ie slechts een cursus van 2 dagen aldaar had gevolgd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, drie studies is natuurlijk niet mis.
Misschien heb jij iets aan Maxime, maar ik nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een soort Maxime Verhagen. Daar heb je veel meer aan dan zo'n meisje.
Zoveel vervuilingquote:
Voel je niets van tijdens de seks.quote:
Hij werkt ook voor jou heur.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb jij iets aan Maxime, maar ik niet
Gewoon aftuigen, wat denkt ze wel niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
Komt vrouwlief terug van bazuinblazen kaapt ze de tv.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon aftuigen, wat denkt ze wel niet.
Wil de echte Zienswijze-robot opstaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het is een soort aanknop bij die Menno. Insert stelling = handgebaren + retoriek.
Ik grinnikte op de bank.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het is een soort aanknop bij die Menno. Insert stelling = handgebaren + retoriek.
Je had toch een luchtbuks aangeschaft?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
Nope, niks geholpen....... tijd voor het keukenmes?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had toch een luchtbuks aangeschaft?
Die is gedrogeerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Nogmaals; blondje links onder de oksel van Brunskoek.
Nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Op zich ja, maar nee, gezien het teckelkapsel wat ze heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Een frisse plek..........quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Ingehuurd.quote:
Inderdaad. Het is een spelletje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Menno moet meer lachen. Veel te serieus. Beetje zelfspot.
Alsof dat kapsel in jouw ledikant in Ordnung bleibt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich ja, maar nee, gezien het teckelkapsel wat ze heeft.
Hoe, wat, waar, wie?quote:
Premier gezocht, Nederland 3. Je kan de winnaar nog net meepakkenquote:
Programma op 3. Bijna afgelopen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Menno Buch?
Met die vreemde programma's van hem?
Op zich weer een punt, ware het niet dat jij mijn wildheidsfactor overschat. Ik ga gewoon onderop liggen en lees het Financieel Dagblad door terwijl de dame in kwestie haar gang maar gaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof dat kapsel in jouw ledikant in Ordnung bleibt.
Financieel dagblad kan beter op haar derriere liggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich weer een punt, ware het niet dat jij mijn wildheidsfactor overschat. Ik ga gewoon onderop liggen en lees het Financieel Dagblad door terwijl de dame in kwestie haar gang maar gaat.
Hoho, zo zie ik er ook uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |