Je draait nog wel bij.quote:
Voorlopig blijf ik van alle drugs afquote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Je draait nog wel bij.
Andere drugs moet je van afblijven, dat wel.
Wonen in het oosten des landsquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt het wel op inderdaad, grauwe zooi.
En de hele stad zat vol met Duitsers, kon nergens de auto kwijt, rotmoffen en hun kerstfetisj.
Ik vind het knap, een leven zonder alcohol lijkt mij maar kut.quote:
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.quote:
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.
Ook dat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.
En toch is Tukkerland een grotere teringzooi. Moet je nagaan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja bij jullie komen enkel kutgezinnetjes voor het Dolfinarium.
Harderwijk is het kloppend hart van ons land.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Harderwijk is gewoon nog steeds het oosten.
Is het ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch is Tukkerland een grotere teringzooi. Moet je nagaan.
quote:
Alles proberen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Je draait nog wel bij.
Andere drugs moet je van afblijven, dat wel.
Dat is nou de moeder van Koos. Ze is wat mannelijk, maargoed. Ik verander het plaatje wel in Morocco Mole.quote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef De_Nuance het volgende:
Erik, wie is dat nou van je Usericon.
Waar ken ik hem van, kom er niet op. Grrr
Neuh, maar wel leuk.quote:
Het is best aardig en het verhaal heeft een redelijke politieke setting. Helaas wel de utopie van Remlofquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Picchia het volgende:
Nog niet. Binnenkort zal ik daar wel een weekendje voor vrijmaken.
De hele tijd heb ik de neiging om het Wikipedia artikel te editen en de rol van de extremistische Moslims er in te zetten. Alsmede het racisme tegen de Koerden.quote:Het is het jaar AD 2307 wanneer fossiele brandstoffen geheel zijn uitgeput en de mensheid zich eindelijk volledig richt op zonne-energie. Tot dit doeleinde bestaat er een drietal grootschalige zonne-energiesystemen die de mensheid moeten voorzien van deze energiebron. Ieder van hen is in het bezit van één van de drie grootmachten op Aarde: de Unie (gevormd door de voormalige Verenigde Staten), de Menselijke Reformisten Alliantie (gevormd door Rusland, China en India) en tenslotte de AEU, die een toekomstige versie is van de huidige EU. Deze grootmachten gebruiken hun energiebronnen voornamelijk voor eigen belang en landen die niet aangesloten zijn bij de grootmachten kunnen over het algemeen niet de voordelen plukken van de systemen. Als gevolg hiervan bestaat er veel woede onder de Aardbevolking, hetgeen leidt tot allerlei kleinschalige conflicten en zelfs volledige oorlogen. Om deze wijdverspreide conflicten ten einde te brengen verschijnt een mysterieuze non-profitorganisatie op het toneel, genaamd Celestial Being. Dit doel pogen zij te bewerkstelligen door een viertal humanoïde wapens in te zetten, zogenaamde Gundams. Deze Gundams worden bestuurd door getalenteerde jonge piloten, aangeduid als Gundam Meisters. Dit viertal wordt gevormd door Setsuna F. Seiei, Lockon Stratos, Allelujah Haptism en Tiera Erde.
quote:Gundam Meisters.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is toch geen Anime of wel?
Figures, enkel Japanse idioten komen met zulke namen aanzetten.quote:
quote:
Dat klopt wel inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Figures, enkel Japanse idioten komen met zulke namen aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |