SPOILER: Lees verder...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben net even harde regen gehad hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Againzender het volgende:
Valt een beetje tegen in Amsterdam, regen, geen wind.... misschien komt het zo nog
Dat staat er ook jaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
Amsterdam heeft zijn portie weer al gehad ja. De buienlijn is zo dun dat het maar 5-10 min duurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
ik had wat meer verwacht vooral van de wind. Wind is nu gewoon wegquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat er ook ja
Maar verder niet echt spectaculair.
Nou,als je net zoals ik op de fiets zit is het lijntje niet zo dunquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef zoem het volgende:
Zo regent het als een malle en zo is het weer windstil en druppelt het wat. Dun lijntje met buien dus.
Ja oke, maar toch valt het nog best mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef WeerServies het volgende:
@ Drass, check even mijn website, ik heb daar de radar gezet in DbZ en dat oogt voor onze streken spectaculair
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreemquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
Benieuwd of Breda nog wat krijgt, zou bijna wat aan moeten komen.
Op de europese radar ziet de lijn er een stuk scherper uit dan de Nederlandse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |