SPOILER: Lees verder...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben net even harde regen gehad hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Againzender het volgende:
Valt een beetje tegen in Amsterdam, regen, geen wind.... misschien komt het zo nog
Dat staat er ook jaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
Amsterdam heeft zijn portie weer al gehad ja. De buienlijn is zo dun dat het maar 5-10 min duurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
ik had wat meer verwacht vooral van de wind. Wind is nu gewoon wegquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat er ook ja
Maar verder niet echt spectaculair.
Nou,als je net zoals ik op de fiets zit is het lijntje niet zo dunquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef zoem het volgende:
Zo regent het als een malle en zo is het weer windstil en druppelt het wat. Dun lijntje met buien dus.
Ja oke, maar toch valt het nog best mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef WeerServies het volgende:
@ Drass, check even mijn website, ik heb daar de radar gezet in DbZ en dat oogt voor onze streken spectaculair
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreemquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
Benieuwd of Breda nog wat krijgt, zou bijna wat aan moeten komen.
Op de europese radar ziet de lijn er een stuk scherper uit dan de Nederlandse.
In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hierquote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreem
Leuke muziekquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef plankie het volgende:
Niet veel wind, wel een mooi licht. Twee dagen geleden geschoten, wilde het toch met jullie delen
Forcefield is weer presentquote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hier.
Jep, hier ook 25km no van Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.
Doodsbang was ik toen ik met 4 versleten banden aan het rondrijden was. Boven de 120 was bijna een sollicitatie voor de vangrail.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezel
Ik was doodsbang
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Na vrijdag is het niet afgelopen.......
Er is nog een groter systeem in aantocht.
Vrijdag 960 mbar (bij Denemarken)..... next one 950 mbar (die ook deze kant op schuift) .
De hardste wind in de regio Breda. Dat móet een hoax zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Best gave foto. Windmolens boven Schotland die toast gaan.
eensch, daar staat een schildquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De hardste wind in de regio Breda. Dat móet een hoax zijn.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
eensch, daar staat een schild
daarom hebben wij nooit mooi weer
dromen zijn bedrog hequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je ik vind het echt heeeeeel erg meevallen met die paar druppels die er gevallen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
Jep, flinke regenbui dat over ging in hagel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef zoem het volgende:
Het wordt steeds gekker met die wind
In het zuiden des lands ook al wat hagel gehad vanavond.
eindelijk ook temperaturen onder 0 (op de lange termijn)quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:34 schreef aloa het volgende:
Die pluim... de oper gaat voor windkracht 7 in de bilt voor vrijdag met windstoten tot bijna 110 km/uur.
[ afbeelding ]
Groundhog day!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:18 schreef Drugshond het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
Nope...hij gaat weer naar dinsdag. Eerdere voorspelling blijft er goed bij liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:44 schreef Drugshond het volgende:
Dinsdag was al leuk - woensdag begint er nog beter uit te zien (over het gehele land > 90 km/h).
Storm is aan het vertragen...
Witte kerst hoef je voorlopig niet op te rekenen. Zie de pluim een paar posts terug.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef 88-4 het volgende:
Volgende week dus weer storm. Gaat dat door tot het einde van het jaar, of krijgen we nog een witte kerst.?!
eerst 2 weken KEIharde vorstquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Witte kerst hoef je voorlopig niet op te rekenen. Zie de pluim een paar posts terug.
Doe mij eerst maar lekker wat vorst, zodat we kunnen schaatsen
Precies. Eerst de boel een beetje voorvriezen en dan een gigalading sneeuwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
eerst 2 weken KEIharde vorst
dan 4 weken -4 overdag -10 snachts en bakken met sneeuw, zei ik bakken? ik bedoelde natuurlijk containers!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Fredo55 het volgende:
Heb je toevallig een kaartje voor dinsdag?
Nee as. dinsdag en vrijdag.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef dan13lv het volgende:
wacht t gaat vanavond hard waaien dus ?
Links staat de dag waarop de map gegenereerd/geïnitieerd is (vandaag), rechts de dag waarvoor de map geldig is (vrijdag)quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef dan13lv het volgende:
wacht t gaat vanavond hard waaien dus ?
In deze run krijgt juist Ierland de grootste klap van deze storm. Het oog trekt precies over Schotland, wat niet wil zeggen dat het er niet heftig aan toe zal gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:13 schreef zoem het volgende:
Schotland stevent af op nog een noodweer in een week tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |