Jep, hier ook 25km no van Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.
Doodsbang was ik toen ik met 4 versleten banden aan het rondrijden was. Boven de 120 was bijna een sollicitatie voor de vangrail.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezel
Ik was doodsbang
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Na vrijdag is het niet afgelopen.......
Er is nog een groter systeem in aantocht.
Vrijdag 960 mbar (bij Denemarken)..... next one 950 mbar (die ook deze kant op schuift) .
quote:Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Best gave foto. Windmolens boven Schotland die toast gaan.
eensch, daar staat een schildquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De hardste wind in de regio Breda. Dat móet een hoax zijn.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
eensch, daar staat een schild
daarom hebben wij nooit mooi weer
dromen zijn bedrog hequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je ik vind het echt heeeeeel erg meevallen met die paar druppels die er gevallen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |