In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hierquote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreem
Leuke muziekquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef plankie het volgende:
Niet veel wind, wel een mooi licht. Twee dagen geleden geschoten, wilde het toch met jullie delen
Forcefield is weer presentquote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hier.
Jep, hier ook 25km no van Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.
Doodsbang was ik toen ik met 4 versleten banden aan het rondrijden was. Boven de 120 was bijna een sollicitatie voor de vangrail.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezel
Ik was doodsbang
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Na vrijdag is het niet afgelopen.......
Er is nog een groter systeem in aantocht.
Vrijdag 960 mbar (bij Denemarken)..... next one 950 mbar (die ook deze kant op schuift) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |