twilightquote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Over kansloos gesproken, mijn Twilight download houdt enkele percentages voor 100% op omdat er geen seeds meer zijn. Ik haat dat, kanker Amerikanen.
Zet die PC's aan.
Geil schat.quote:
Mods?!quote:
Dat heet diarree.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg VS, kan je ook een man laten squirten? Zeg maar dat er dan zo'n straal spuitpoep naar buiten komt?
Wacht maar tot ik mod ben.quote:
"ding dong" hallo meneer Erik ik heb een pakketje kanker voor u. Oh kom maar zou wel van Koos zijn. ok fijne dag veder dooeeiiiquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef NLRuben het volgende:
[..]
"ding dong" hallo meneer Erik ik heb een pakketje kanker voor u. Oh kom maar zou wel van Koos zijn. ok fijne dag veder dooeeiii
Heerlijk.quote:
Nooit geweten dat dat je type was.quote:
Allochtonen-humor.quote:
\nee kater zondag humorquote:
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is heerlijk, met je handen aan gespierde torso's zitten rawr.
Je hebt altijd nog je eigen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.
Op zich welquote:
Dan ga je wat minder vaak naar de sportschool.quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik geen tieten heb om mee te spelen ben ik zeer ongelukkig.
Raszischt!quote:
We houden ook niet van jouquote:
Koos is toch niks waard, gelukkig hou ik wel van jullie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |