Kinderen baren, lager salaris ontvangen, een glazen plafond, continu je intelligentie moeten bewijzen als je aantrekkelijk bent, een lustobject zijn voor mannen, een grotere kans lopen verkracht te worden, minder goed tegen alcohol kunnen, minder goed kunnen orienteren, een slechter ruimtelijk inzicht hebben, niet grappig kunnen of mogen zijn, typische vrouwenklusjes horen te doen, minder sterk zijn, minder lang zijn, meer vet hebben, gevoeliger zijn, etc etc.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom lijk jij te denken of vermoeden dat vrouw zijn geen pretje is?
Art thou real?quote:
Leuk geprobeerd vriendquote:
Redelijk, maar je hebt er wel een paar onzinnige punten tussen zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kinderen baren, lager salaris ontvangen, een glazen plafond, continu je intelligentie moeten bewijzen als je aantrekkelijk bent, een lustobject zijn voor mannen, een grotere kans lopen verkracht te worden, minder goed tegen alcohol kunnen, minder goed kunnen orienteren, een slechter ruimtelijk inzicht hebben, niet grappig kunnen of mogen zijn, typische vrouwenklusjes horen te doen, minder sterk zijn, minder lang zijn, meer vet hebben, gevoeliger zijn, etc etc.
Ik citeer:quote:
Neenquote:]Ik kloon niet, ik spam niet, ik doe niks. Ik hoop echt dat u een unban in overweging wilt nemen
Wie citeer je?quote:
Albert Einsteinquote:
whiskers snapt me welquote:
Jij zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn kloon
Maar volgens mij is deze Whiskers wel authentiek.
Oh natuurlijk, er gaan ook een hoop mannen dood door geweld en oorlogen, dus wat dat betreft ben je als vrouw weer beter af, maar vooral het schattige onderdanige mutsige meisje zou ik een gruwel vinden. Ik ben liever man dan vrouwquote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Redelijk, maar je hebt er wel een paar onzinnige punten tussen zitten.
Ik denk dat mannen grosso modo in het leven ook niet altijd beter af zijn dan vrouwen. Hoeveel storten er niet dood neer als ze eindelijk met pensioen kunnen, om maar wat te noemen.
Afijn, de maatschappij is nog niet volmaakt
Ik heb het idee dat het jouw kloon isquote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet mijn kloon
Maar volgens mij is deze Whiskers wel authentiek.
En wij weten niet wie whiskers is.quote:
Je bent pas nieuw in POL hmm?quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wij weten niet wie whiskers is.
Vaak wel.quote:
Dat wil ie nieteens!quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
Yvonne wanneer mag Moni weer in NWS posten ?
sowiesoquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Robin zit sowieso in het complot. Hij is iets té happig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |