Idd niet zo handig voor mensen die het nog moeten zien online oidquote:
In het programma zag ze er niet slecht uit als je het mij zou vragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In het programma zag ze er niet slecht uit als je het mij zou vragen.
En een vrouw die een opmerking maakt zoals jij, doet bij mij de gedachte omhoog brengen dat jij lichtelijk jaloers bent op die dame.
En het mooiste is nog, hij doet het nog bewust ookquote:
Je weet zelf dat de Belgen het pas maandag kunnen kijken en in de op staat zelfs geen spoiler in de TTquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je spoiler man het is toch op tv geweest nu einde seizoen klaar ,
Triest gebruik van smillie's en leestekens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]_____!
Gigi Ravelli, dat is een mooie vrouw. Een echte vrouw.
Iemand met het figuur van een 14-jarig jongetje en die er zonder make-up niet goed uitziet niet.
Gast... doe niet zo persoonlijk man.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet zelf dat de Belgen het pas maandag kunnen kijken en in de op staat zelfs geen spoiler in de TT.
Maar het ging je alleen om de lapo hè kneus
Je bent een lapo hunter, klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je spoiler man het is toch op tv geweest nu einde seizoen klaar ,
Kneus is persoonlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast... doe niet zo persoonlijk man.
Ik wilde graag Tanja Feliciteren omdat er hier zoveel haters van haar zitten.
En anders veranderen in : Waar we speculeren voor volgend jaar:
Jij reageert als een typische FOK!ker die op alles geilt wat ook maar een beetje op een vrouw lijkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Triest gebruik van smillie's en leestekens.
Vraag mij zo langzamerhand af met wat voor soort vrouw (meisje) ik discuseer.
Je reageert als een kerel die denkt dat hij alleen maar het beste van het beste kan krijgen wat eigenlijk niet bestaat.
Ze is geen lelijke vrouw.
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kneus is persoonlijk. Stel je niet aan man, je deed het gewoon bewust
Interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef [url=http:%2
Nee,ik reageer als een man die iemand mooi kan vinden, zelfs zonder make up.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij reageert als een typische FOK!ker die op alles geilt wat ook maar een beetje op een vrouw lijkt.
Een vrouw zonder rondingen vind ik niet mooi. En genoeg andere mensen ook.
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee,ik reageer als een man die iemand mooi kan vinden, zelfs zonder make up.
Ik ken haar via robinson, en niet via die foto die ik plaatste.
Ik denk dat jij te veel op FOK! zit, je gaat mensen vergelijken met een FOK! term...
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgendeJij :
[..]
En ik reageer als een vrouw die iemand niet aantrekkelijk vind.
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen en iemand anders wel?
Meningen verschillen.
Ík vind vrouwen met het figuur van een 14-jarig jongetje niet aantrekkelijk.
Dat noemt men een mening.
Dit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij brengt je mening een beetje autistisch alsof het een feit is,
Dat is soms wel heel irritant.
Ja banwaardig is misschien wel eens waarquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat jij wilt, maar je eerste comment was meer een sneer richting mij, dan zomaar wat zeggen.
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja banwaardig is misschien wel eens waar
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest, maar mijn laatste reactie in het vorige topic en eerste reactie in dit topic waren echt geen sneren.
Volgens mij ben jij degene die persoonlijk werd door te zeggen dat ik "jaloers" zou zijn.
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Banwaardig. TS je bent een mongool. Kom ik speciaal niet in het topic, en wat zie ik in de nieuwe topiclijst???!!! Onnozelaar
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat van mij was een reactie op iets dat jij teweeg bracht door een bewuste woordkeuze te gebruiken dame.
Door welk woord was je beledigd? Kont? Make-up? Sexy?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Dat zegt toch al genoegquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet alweer. ik ben net een halve dag terug man..
Ik wist het niet. ik had er vandaag een hele discussie over, omdat vorige jaar de finale ook tegelijk was die was namelijk live.
Het staat niet voor niks in de opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.quote:Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zegt toch al genoeg
[..]
Het staat niet voor niks in de op?
Mijn dorp stikt van de Nederlanders terwijl er bij jullie ook huizen staan, stuur ik die terug? Neen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar met alle respect, Maar als je het niet wil weten het is wel een Nederlands forum.
In het verleden hebben we hier ook nooit rekening mee gehouden. En ik wist het echt niet.
Het spijt me oprecht maar laten we wel wezen er zijn ook genoeg vlaamse forums.
Flikker nou maar opquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja flikker nou maar op, ik biedt toch al mijn excuus uit wat wil je nog meer.
Ik snap ook niet waarom dat is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef Paul het volgende:
Wel onhandig trouwens dat er zoveel dagen tussen de Belgische en NLse editie zitten
Juist, even niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Om die opmerking? Serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier impliceer je bijna of ik haar al wel sexy noem, en daarna zeg je meteen: Sexy zal ik haar niet noemen.
You got some serious issues.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Om die opmerking? Serieus?
Je plaatst een foto van haar in lingerie. Dat doen mensen meestal niet als ze iemand niet sexy vinden.
In het Nederlands kon het niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You got some serious issues.
Learn before you talk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt het in Belgie ook vandaag uitgezonden ?
Ik vraag me dat af omdat het normaal op Maandag is.
quote:
Dr.Mikey, je wist het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gaan me vlaamse vrienden niet leuk vinden op facebook.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In het Nederlands kon het niet?
En ook even hier plaatsen:
[..]
[..]
[..]
Dr.Mikey, je wist het wel.
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je was er toch klaar mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet in het Nederlands, sommige mensen hebben de intelligentie dat ze soms snappen dat een uitdrukking in een andere taal(Engels) beter werkt.
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenstquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij staat er ook een ban op het toe wensen van een ban aan iemand mensen
Daarom,was ook gewoon bewust gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je was er toch klaar mee?
En je kunt wel stoppen met die persoonlijke "beledigingen".
Kan alleen maar hopen dat een mod er de juiste conclusie uit trekt. Hoe hij mij naar Vlaamse fora dirigeert is op zich al veelzeggend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of iets banwaardig is, wil niet zeggen dat je het iemand toe wenst
[..]
Daarom,was ook gewoon bewust gedaan
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goh, beledig ik jou persoonlijk?hmm, doet mij een beetje denken hoe jij reageerde op de manier hoe ik reageerde op jou eerste paar comments.
Beetje tegendraads dat je nu zelf zegt dat ik persoonlijk beledig in mijn laatste post.
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
TR ook al gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb nochthans een TR gedaan... zou leuk zijn als het er zo morgenvroeg niet meer zou staan. Zo hebben andere mensen nog wat aan die aflevering als ze die nog niet gezien hebben. In tegenstelling tot mezelf
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deedquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar niet sexy zou noemen.
Jij zegt dat ik issues heb en impliceert dat ik niet intelligent ben.
Zie je het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Het is niet boeiend als je er zelf geen nadeel van ondervindt. En ik zou je excuses wel willen aanvaarden, maar het komt zeer onoprecht en zeer denigrerend over. Misschien heeft dat woord huismoeders ermee te maken? Je weet niet eens tegen wie je het hebt, dus misschien laat je dat maar beter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, Nouwja boeiend het is veranderd nog maals excuus aan alle huismoeders.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet graag, maar deze keer wel..Als je niet normaal kunt discussiëren zonder stomme oneliners en plaatjes, is stoppen inderdaad een goede oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met jou dacht ik zo, vermoeiend.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TR ook al gedaan.
[..]
Helemaal lame als je al die tijd het nog kon veranderen en gewoon niet deeden waarom huismoeders?! Wat een user ben jij
JIj moet echt eens leren hoe je een excuus aanbiedt, meestal volgt daar geen scheldwoord op...quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best dat je geen tt kan veranderen sorry zeg azijn pisser.
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat isquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het komt ook ik heb al sorry gezegt.
Beginnen de etters over een ban wees vriendelijk.
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij hoef je geen ban, ik weet hoe erg dat is
Krokodillentranen. Moedwillig zo'n spoiler in de TT zetten en dan ook nog beweren dat je van niks wistquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben net koud een halve dag terug ook al onterecht.
Ga slapen gek!quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel jammer dat er genoeg mods online zijn, maar niemand die het aanpast
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:06 schreef loezzzje het volgende:
Als ik iets niet wil weten kijk ik ook niet op Fok, er is altijd wel iemand die bewust of onbewust iets verklapt
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Ik heb hem gisteravond rond een uur of 12 gekeken en ben bewust niet meer op FOK! geweest daarvoor omdat ik bang was voor een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het vervolg haal ik dit topic wel uit m'n MyAT, is beter denk ik
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Tanja
![]()
EviKatherine zag er ook goed uit btw
![]()
Wel hulde aan RTL gemist dat ze voor het eerst de winnaar niet verklapten
quote:
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.quote:
Was een cynische opmerking. Stelletje zuurpruimen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Ik vond hem een beetje vies spelen, maar dat is in meerder spelletjes zo. Komt misschien ook omdat ik hem een beetje een achterbakse kop vind hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mocht Nicolas wel winnen omdat, eckte Robinson.
Van mij mocht ook Nico winnen omdat, plannen smeden, proeven winnen, goed gespeeld.
Maar Tanja heeft zeker ook haar best gedaan.
Als iemand het niet verdiende waren het luie Patrick en Sascha het wel, maarja de haat hier voor Tanja is zo groot dat ze nog liever Sascha zagen winnen
Sowieso een teleurstellend seizoen, karakters was saai, proeven vielen zwaar tegen, eetfestijn tegen 110.. nee, het was gewoon prut, grot faal concept etc. En ze denken waarschijnlijk dat het een succes was omdat de kijkcijfers goed waren (volgens die chart uit dit topic)
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ik gedaaan maar dat mag schiknbaar niet om de belgen.
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Risico van fok!-en, als je weet dat iets al uitgezonden is.
Ik neem aan dat er overal op internet ook al e.e.a. te lezen was.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Het zou voor mij geen probleem zijn om het te wijzigen als blijkt dat de Belgen het nog moeten zien. Als het op een normale manier gevraagd wordt, dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nouja, het kiezen van een andere TT is een kleine moeite en je helpt er een hoop mensen mee. Niet enkel Belgen.
Maargoed, die discussie is al gevoerd.
Nu staat er toch niets meer inquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die TT inderdaad, ik moet nog kijken maandag Ik juist niet in het topic kijken voor maandag om maar niets te lezen.
Ik zal hem ook voortaan uit mijn myAT halen want dit is niet zo leuk.
vind ik ook vorig jaar was dat ook nog gewoon normaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met ALLES rekening houden. Ik zou er ook niet aan gedacht hebben hoor.
Lijkt me beter dat men dan helemaal wegblijft van het internet (als je iets zo graag wilt zien en weet dat het al elders uitgezonden is).
Hou op met zeuren dan .quote:
Misschien had 'ie het vanochtend gelezen en kon hij nu pas reageren ofzo?quote:
Alles? Wat is er dan nog meer naast de TT? Precies, nietsquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?quote:
Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
Ik stel gewoon een vraagquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?
Ik zag geen vraagteken, dus ik interpreteerde het anders.quote:
Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje rare reactie. De Belgen hebben nog niet kunnen kijken? Er staat in de OP netjes dat ze vooral niet in het topic moeten gaan lezen als ze nog niet hebben gekeken, maar iets in de TT spoileren is gewoon zuur. Zeker omdat het een reeks is, dus automatisch toegevoegd wordt in je MyAT.
Dat je daamee een foutje hebt begaan zul je snappen, maar om dan zo te reageren is dan weer vreemd. In het topic kun je rustig discussiëren hoor.
Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu hebben we tot vorig jaar dus een TT met Winnaar gefeliciteerd.
Als het op tv geweest is dan is het geweest, Tanja moet toch weten dat ik haar feliciteer bij wijze van. Vroeger was dit ook zo , Op tv is op tv geweest en dus geen spoiler meer.
En als je later via internet kijkt moet je dat zelf weten maar dat is het risico.
Een tt als ´´Waar we Nicolaas uitzwaaien´´ kan nu dus pas een halve week na de uitzending dat is gewoon jammer. en het mist een beetje zijn oude charmes.
Er is al meerdere keren gezegd dat er geen enkel probleem is met discussiëren in het topic zelf. Maar als je de ER reeks volgt, heb je deze dus in je MyAt staan, waardoor mensen dus zomaar geconfronteerd worden met een spoiler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar graag weer als je online kijkt of op andere manieren heb je gewoon pech. Als het op tv is geweest mag je het er over hebben. Nu kunnen we niet eens normaal disscussieren .
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen die pas vandaag kijken of in de avond wat later kijken? Ik kon het ook niet meteen live mee kijken. Vind je het zo erg om rekening te houden met andere mensen die het nog moe(s)ten zien?
Wut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
De reden staat in de OP, uit piëteit met de Belgen geen spoliers in de TT. Daar wordt het pas maandag uitgezonden. Ik vind het ook wel wat suf, maar niet zoveel moeite om er aan te denken als je een TT maakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
Weet ik niet. Maar in de OP staat dat je dat niet mag doen, dus dan gaan mensen er vanuit dat je het niet doet. Dus wordt hier geen gevaar gezocht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[quote]Waarom hebben ze dit veranderd als het vroeger altijd was is het op tv geweest dan mag je het er over hebben. Deze tt is toch ook lelijk ? gaan we het nu maandag avond veranderen?
Mensen die dit topic volgen zien de TT dus vanzelf. Omdat je in je actieve topics kijkt. Dat zegt nu iedereen tegen je maar daar praat je overheen. Mensen hebben niet expres op dit topic geklikt. Het topic update uit zichzelf in je lijst van topics die je volgt. Aangezien de regel is dat je niet mag spoileren in de TT, hield niemand er dus rekening mee dat iemand opeens zou spoileren. Als spoileren wel toegestaan was, dan hadden mensen zoals jij zegt, rekening gehouden en het topic verwijderd. Aangezien jij iets doet wat niet mag, kon niemand daar rekening mee houden.quote:En zo als al eerder aangegeven prima dat jij het later kijkt maar kom dan gewoon even niet in het topic en lees de tt ook niet. Nu moeten we gaan meedoen aan moderne Media terwijl het van oorsprong toch echt een tv programma is.
Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je de TT niet lezen als het een reeks is? Moet elke Belgische kijker het topic onvolgen en dan op maandag weer opzoeken
Alleen omdat jij een naam in de TT wilt? Waarom?
En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Betutteling op fok! is dit de twilight zone ofzo?
Een jaar geleden hadden we dezelfde discussie als het op tv is geweest dan is het op tv geweest. Dit staat gewoon lelijk. of willen we dit straks bij elke film/boek/game of serie gaan doen ?
Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu inhoudelijk: hoe moeten mensen dit topic niet lezen als ze de reeks volgen?
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat hele myat gebeuren is ook jammer.
Nou ik kijk al uit naar WIDM , gaar gedoe .
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er geen naam in de TT staat is jouw plezier weg in een programma? Er is maar 1 reactie mogelijk: LOL.
Geen idee hoe WIDM is geprogrammeerd overigens, maar volgens mij kunnen de Belgen onze publieke zenders wel ontvangen
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
Dat klopt maar ten dele. Er zijn genoeg TT's te bedenken die algemener zijn en heel veel creatiever dan Tanja Dexters gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee alleen Ned 1 ,2 en 3, Ik woon praktisch half in Vlaanderen dus kan het weten.
en Inderdaad een pakkende TT is altijd leuk, Nu wordt je beperkt in je creative vrijheid bij het maken van een TT.
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo zeurt over die TT. Als iets uitgezonden is dan is het toch normaal dat erover gediscussieerd wordt op internet? Waarom ga je dan ook het internet op als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Ik ben ook gewoon van het internet weggebleven omdat ik het zelf wilde zien. Ik dacht er vanochtend nog aan toen ik radio luisterde in de auto, oh misschien hebben ze het dadelijk wel over ER en dan hoor ik alsnog wie de winnaar is. Dat is het risico van niet live kijken vind ik.
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, vind ik ook het de eigen verantwoordelijkheid om spoliers te ontlopen. Maar in dit geval is het een regel van deze reeks.
En het helpt niet heel erg, dat de TS steeds zo blijft reageren.
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Als het een regel is zal ik er verder niet tegen in gaan, wist ik nietMaar ik vind het wel nog steeds eigen risico als je iets niet gezien hebt om dan het internet op te gaan.
Wie zegt dat die regel er volgend jaar weer uitgaat? Bepaal jij dat? Deze regel is tot stand gekomen, omdat meerdere users het wel zo netjes vonden. Dus denk ik dat dit volgend jaar ook wel weer zo zal zijn. Tenzij de uitzendingen tegelijkertijd zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die regel gaat er volgend jaar dan weer uit.
En over je 2e post , Tanja gefeliciteerd is misschien niet zo een goed voorbeeld.
Ja en amen knikken bedoel je ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer het er mee eens. Maar ik denk dat er niet zo lang over gepraat was, als de TS zich daarna wat beter had gedragen.
Hear, Hear.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.
Wat een gezeik en ontkenning hier
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.
Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Flauw vind ik het als mensen expres gaan zeggen hier wie de winnaar is tegen mensen die het nog niet gezien hebben. Maar als iemand het onbewust heeft over de aflevering van de vorige dag omdat die uitzending al geweest is dan heb ik zoiets van, ja eigen schuld, dat kun je verwachten op het internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als men niet live kan kijken omdat de omroep in kwestie uit de pas wil lopen is dat een beetje flauw niet? Met WIDM zal het niet zijn, want dat wordt uitgezonden op de publieke zender. Dan kan iedereen tegelijk meekijken.
En je kunt juist nog creatiever zijn, in plaats van die afgezaagde uitzwaaipraktijken
grow up manquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en amen knikken bedoel je ?
Ik ben het niet eens met deze regel, En schijnbaar kan je het zomaar veranderen ten aanzien van vorige jaar want mij is ook niets gevraagd toen het veranderd is, Dus van mij part gooi ik nu bij deze de regel weer overboord.
Ja je kan goed schrijven ,quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt het boek: 'Hoe gedraag ik mijzelf als een eersteklas klapjosti' wel goed doorgenomen he? Alsof het zo'n ramp is om een andere TT te maken, nee alleen jij maakt daar problemen van.
Ja het helpt als je goed kunt observeren. Het geld stroomt nu binnen.quote:
Guttegutquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Moonwalk het volgende:
TR gemacht.
Wat een gezeik en ontkenning hier
Denk elke keer dat er wat inhoudelijks over het programma wordt gezegd, en dan is het weer TS die gewoon door blijft drammen na iets expres en tegen de regels in te hebben verkloot.
Ga in feedback praten over dat je die regel niet meer wil, hier is die regel nu eenmaal een feit.
Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.quote:
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet en zal je gelijk halen he? Er is toch al lang bekend dat vorig jaar de toevoeging van geen spoilers in TT er niet was. Het gaat over dit jaar. En ja ook dit jaar hebben er spoliers in de TT gestaan. Maar dat waren dan TS'en die zich daarna wel wisten te gedragen.
Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
On topic: volgend jaar hoop ik toch minimaal dat de finale wat minder van willekeur af hangt. Dus geen brandende fakkels/pijlen afschieten/gooien.
Tsja als je echt niet snapt wat een spoiler is dan houdt het natuurlijk op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,
Nu was het op tv geweest.
Ik mag toch hopen dat dit niet echt de gedachte van de redactie was. Want dan hoef je het al helemaal geen Robinson te noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was idd een kwestie van geluk hebben met die pijlen. Misschien hadden ze dat expres gedaan omdat anders Niko zowieso al zou winnen
Ik kan helaas niet zeggen dat Tanja een onterechte winnaar is, daarvoor heeft ze teveel karakter getoond. Ze was op bepaalde momenten wel bloedirritant waardoor er geen persoonlijke gun factor was. Ik had een lichte voorkeur voor Sasha als winnaar en anders Nico maar kan zeker leven met de uitkomst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:40 schreef Angelof9 het volgende:
Tanja![]()
Ergens heeft ze het wel verdiend natuurlijk. En na de grot was iedereen het daar ook over eens. Maar er is wat mij betreft gewoon geen persoonlijk gun-factor. Voor Niko trouwens ook niet.
Kortom, prut-seizoen. Hopelijk volgend jaar beter!
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou een spoiler zijn als ik het topic op Dinsdag al gemaakt had,
Nu was het op tv geweest.
Als je de grot overleeft heb je inderdaad een groot voordeel. Dat zie je aan Tanja zelf. Die was totaal geen sterke speelster, maar heeft heel veel voordeel gehaald uit de grot.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die grot he? Is dat eigenlijk geen voordeel? Je hoeft geen complotten te smeden. Je blijft in de luwte en je hoeft als je eruit komt maar een paar eliminaties te overleven. Als je geluk hebt heb je nog war munten en iedereen vind je sympathiek omdat je het volgehouden hebt in de grot.
Wees blij, heeft je een uur in je leven opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:34 schreef Deceit het volgende:
oja thanks nog voor de topictitel, ik hoefde niet meer terug te kijken. vorig seizoen topchef stond het ook in de TT.. erg fijn! was superspannend. maar helaas
Twitter enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Alles? Wat is er dan nog meer naast de TT? Precies, niets![]()
Bij alle tvseries en sporten die ik op FOK! volg -en dat zijn er best veel- is het gebruikelijk dat er niet (overduidelijk) gespoilerd wordt in de TT. De meerwaarde om de spoiler in de TT te hebben weegt niet op tegen de nadelen van mensen die het nog niet hebben kunnen zien. Je moet natuurlijk niet het nieuws op gaan zoeken, maar het is begrijpelijk dat iemand in zijn MyAT kijkt.
[..]
[..]
Jullie mogen ook best normaal reageren hoor. Lange tenen ofzo?
Wat maakt het nu nog uit, het is al afgelopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Mike het volgende:
Ik zie dat het gezellig geweest is hier?
In principe kan hier alles gepost worden als de uitslag op tv geweest is, maar een uitslag in een topictitel zetten is niet handig. Dat doen we nergens op FOK!, ook bv op de frontpage staat een uitslag alleen IN een bericht en niet in de titel. We kunnen het nu niet meer terugdraaien, dus het heeft weinig zin om erover bezig te blijven en het is zonde van dit topic.
Mocht je toch nog wat erover kwijt willen, doe dat dan in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), dan kunnen we het hier weer gewoon over ER hebben.
Hier was het niet zozeer het probleem dat het in de TT stond. Daar begon het wel mee, want mensen vonden het vervelend en het was de afspraak dat de TT spolierloos zou zijn. Maar het werd steeds weer opgerakeld door de TS zelf en ook zogenaamde excuses werkten nou niet echt mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Twitter enzo.
Overal buiten fok.
Ik snap best wel dat je rekening houdt met mensen maar soms gaat het weleens fout.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat het elders later wordt uitgezonden?
Ik wist het niet eens, dus ik had net zo goed de fout in kunnen gaan.
Als je kijkt naar andere gelijksoortige progamma's, dan is het geen issue.
Als het me die enkele keer toch zou gebeuren zou ik het jammer vinden, maar internet is altijd een risico. Had ook bij Boulevard o.i.d. kunnen komen.
Persoonlijk hou ik niet van die 'gestapo-technieken' om iemand dan meteen naar het schavot te leiden. Het is lullig van mensen die het niet gezien hebben. Ik heb het ook niet gezien, maar in mijn geval was het helemaal niet erg, want ik denk zo, het verandert niet. Veel te veel stress; als ik later kijk dan zie ik wel zonder die stress hoe alles in zijn werk is gegaan.
Belgen lopen achter.. what else is newquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef loezzzje het volgende:
Nee, want de belgen hebben het nog niet gezien
Ik denk dat VIPS ook helemaal niet het probleem hoeven te zijn. Maar het maakt het wel wat problematischer, omdat die zich vaak bewuster zijn van de camera.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Angelof9 het volgende:
Op zich vind ik dat met die VIPs prima, maar ze zouden wel gewoon net zo moeten afzien als de "gewone" mensen dat voor hen deden. Dat ze zo'n ingekorte expeditie met veel eten, hutjes, en worst proeven krijgen, maakt het programma er niet beter op. Ook zou het aardig zijn als die VIPs ook een beetje bekend waren en niet van die mensen waarva je denkt "huh?".
Robinson waardig is ook weer wat anders. Maar het was dit jaar gewoon allemaal teveel van het goede. Teveel eten dat viel te winnen, steeds weer naar het luxe eiland. Sowieso was het basis eiland al een stuk luxer dan normaal. Daarnaast is het vreemd dat de expeditie nu gewoon korter duurt dan vroeger.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef Gert het volgende:
Ik had er totaal geen last van hoor, dat het "VIP's" waren.
Driekwart van die lui kende ik sowieso al niet.
En het groepsgekonkel, de complotten, de proeven... geen verschil met eerdere seizoenen.
Zodra je ontdaan van alle luxce en met weinig eten op een eiland wordt gedropt, doet het er niks meer toe of je weleens met je hoofd op tv bent geweest.
Misschien mochten ze iets vaker naar een luxe eiland, maar ook dat vind ik altijd wel leuk om te zien.
Dat gezeur dat je niet "robinson-waardig" bent als je niet zes weken op een rijstkorrel en een zelfgevangen octopus hebt geleefd.
Nicolas snapte het spel niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mocht Nicolas wel winnen omdat, eckte Robinson.
Van mij mocht ook Nico winnen omdat, plannen smeden, proeven winnen, goed gespeeld.
Maar Tanja heeft zeker ook haar best gedaan.
Als iemand het niet verdiende waren het luie Patrick en Sascha het wel, maarja de haat hier voor Tanja is zo groot dat ze nog liever Sascha zagen winnen
Eh, nee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Nico is gewoon de winnaar.
Tactisch spelen, bijna alle opdrachten winnen, grote voorsprong in de finaleproef en alleen verliezen omdat het laatste onderdeel bijna alleen van geluk afhing.quote:
Misschien had hij het verdiend, maar Tanja is de winnaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tactisch spelen, bijna alle opdrachten winnen, grote voorsprong in de finaleproef en alleen verliezen omdat het laatste onderdeel bijna alleen van geluk afhing.
Als er een finalist is die de ware winnaar is, is het Nico wel.
Hij was een sneaky bastard, en daar hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tactisch spelen, bijna alle opdrachten winnen, grote voorsprong in de finaleproef en alleen verliezen omdat het laatste onderdeel bijna alleen van geluk afhing.
Als er een finalist is die de ware winnaar is, is het Nico wel.
Misschien is het wel leuk als het weer iétsje spartaanser wordt ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Robinson waardig is ook weer wat anders. Maar het was dit jaar gewoon allemaal teveel van het goede. Teveel eten dat viel te winnen, steeds weer naar het luxe eiland. Sowieso was het basis eiland al een stuk luxer dan normaal. Daarnaast is het vreemd dat de expeditie nu gewoon korter duurt dan vroeger.
Ik heb al eens eerder gezocht naar de eerste seizoenen, maar niets gevondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Doodloper het volgende:
Iemand die toevallig seizoen 2000 en/of 2002 heeft?
Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zou eigenlijk leuker zijn als het mensen betrof die er niet uit vrije keuze zitten.
Even kijken, bv. mensen die een taakstaf hebben of gewoon in de bak zitten.
Ze op een eiland droppen, en zo kunnen ze een paar weken korter of iets anders, maakt me niet uit.
Het lijkt me spannender als mensen er niet willen zitten, maar toch moeten omdat ze moeten overleven. DAT is pas spannend.
Ik zie het wel zitten, ik zou zeggen jongens en meisjes van ER, ga eens brainstormen. Dit wordt een hit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!
dat wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Deceit het volgende:
Ik ben wel blij dat tanja gewonnen heeft. Altijd happy en positief en heeft het spel goed gespeeld
Sugar Jackson.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat het de volgende keer weer met BN'ers isIk heb nu wel genoeg van die C sterren gezien. In geen enkel seizoen waarin BN'ers meededen sprong er iemand uit. Types als Björn, Douwe en Klaar zijn tof
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Smurfin het volgende:
Tanja![]()
Terechte winnares![]()
...
Proficiat
In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar.![]()
[..]
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos.
![]()
Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Mike het volgende:
Ik zie dat het gezellig geweest is hier?
In principe kan hier alles gepost worden als de uitslag op tv geweest is, maar een uitslag in een topictitel zetten is niet handig. Dat doen we nergens op FOK!, ook bv op de frontpage staat een uitslag alleen IN een bericht en niet in de titel. We kunnen het nu niet meer terugdraaien, dus het heeft weinig zin om erover bezig te blijven en het is zonde van dit topic.
Mocht je toch nog wat erover kwijt willen, doe dat dan in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), dan kunnen we het hier weer gewoon over ER hebben.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Wat een godverdomsefuckingklotezever is me dat hier allemaal! Zit iedereen hier te neuten over een topictitel terwijl het al uitgezonden is!
Ja, ik ben Belg sowhat, als ik de uitslag niet wil weten kom ik hier niet of vermijd ik #ER en alle andere forums ivm ER zoveel ik kan!
'k Heb het immers vernomen via Twitter, minder dan 1min. na de uitzending, laten we nu alle nieuwspagina's platleggen want de ER-winnaar is bekend. Aub. niet zeveren, hé! Dus iedereen vanaf nu alles afsluiten!
Sinds wanneer doet het er hier toe, dat de aflevering nog niet in België is vertoond? Da's juist het punt dat je hier kan lezen wie er al dan niet gewonnen heeft! Is al jaren zo dat het eerst in NL wordt uitgezonden.
Als je de uitslag niet wil weten maar wel hier komt lurken?
Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar.![]()
[..]
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos.
![]()
Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.
Héhé, hoe onverwachtsquote:Op zaterdag 3 december 2011 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.
Nico heeft veel opdrachten gewonnen of bijna gewonnen, is er níet uitgestemd, speelde strategisch en lag de hele finaleproef eerste en heeft alleen verloren door dat laatste gelukonderdeel.
Dát noemt men een Robinson. Dat heeft voor de rest niks met een gunfactor te maken.
En hypocriete, achterbakse Nico gun ik het alsnog 10000x meer dan die hysterische aandachtshoer Tanja.
En je kunt niet verwachten van mensen dat ze helemaal niet meer op FOK! komen omdat ze de uitslag niet willen weten. Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet op het topic klikken, maar de TT zie je sowieso als je in je actieve topics kijkt. In de TT moet je gewoon geen spoilers zetten. Punt.
Ik kijk Survivor al vanaf het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:18 schreef Moonwalk het volgende:
Wie volgt er inmiddels allemaal survivor? Ik ben blij dat ik daar nog een hele stapel seizoenen van kan kijken. Zeker aangezien het gewoon een leukere versie van ER is.
Kijkt er trouwens iemand naar " Im a celeb get me out of here". Dat lijkt me namelijk een heel slap aftreksel van ER en Survivor. Ik heb het nog niet gekeken maar het trekt me niet. ben benieuwd of er mensen zijn die ER en/of Survivor kijken, en dat programma leuk vinden.
Oja, bij die hele na beschouwing miste ik een soort van nooit vertoonde beelden, extra spanning die we echt niet hadden gezien. Zoals bij een aflevering van Survivor ( sorry voor het voorbeeld steeds), daar was iedereen heel erg kwaad op een speler vanwege een complot tegen zijn belangrijkste maatje. Maar in de hele show lieten ze niet zien dat zijn maatje eerst een complot tegen hem probeerde te smeden, en dat hij daar dus achter kwam en er wat aan deed. Dat kwam pas aan het eind van het seizoen en dat zit je dus wel een beetje van " ooohh"" oeehh"
![]()
en "aaaha!"![]()
dat soort kleine dingetjes maakt ER onnodig saaier, want veel moeite moet dat toch niet kosten ipv 40 vuurpijlen die mis gaan , konden ze ook zoiets boeiends laten zien, dingen die je nooit verwacht had ofzo. Maar misschien was er wel niks om te tonen en was dit de ergste klus die een video editor zich kan voorstellen. Om hier nog wat van te bakken wat betreft de montage.
Waarom niet Sasha? Je geeft zelf al aan dat het laatste onderdeel grotendeels een kwestie van geluk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Zonder die achterlijke munten was de finale tussen Sascha, Patrick en Nico gegaan en had of Patrick, of Nico gewonnen.
Nico had nu ook moeten winnen. Dat laatste onderdeel hing veel te veel af van geluk.
Hij had ook een enorme voorsprong, maar door dat laatste onderdeel werd de rest van de finaleproef nutteloos.
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef sverbern het volgende:
Ik vond Tanja geen leuke kandidaat maar ze heeft wel meer het spel gespeeld dat Sascha, Patrick of Jochem (die gewoon zei: "dit spel is niets voor mij", waarom doe je dan mee??). Niko heeft het nog beter gespeeld maar uiteindelijk werd de finale een soort gokspel.![]()
Overigens wel opvallend: jarenlang werd op de fora geroepen dat de finale een 'ultieme proef' moest zijn ipv een stemronde en nu is het een proef, is het weer niet goed
Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.
Soms is het wegstemmen van iemand ook niet fair vooral als die eruit gestemd wordt, omdat het bijvoorbeeld vrouwen tegen mannen zijn, en nog meer van die onzin.
De nadruk mag wat mij betreft liggen bij het kunnen incasseren en de drang om te 'overleven'.
Ja, dat is wel leuk, maar ik zie weinig echte ruzies, het is eerder sneaky gedrag dat gestimuleerd wordt. Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn, maar dat durven ze niet, want ze willen winnen en hebben meer baat bij 'vrede'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Neeeeee, die stemronde zorgt juist voor spanning en sensatie; heerlijke complotjes en ruzies! Vast vreselijk als je op het eiland zit, maar het maakt het tv-kijken des te leuker.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ze nou ook echt op de vuist gingen ofzo, dat zou wel realistisch zijn
Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet in een topic van deze reeks kijken. Maar de TT zie je sowieso, ook als je niet in het topic kijkt, dus daar moeten geen spoilers in staan. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:38 schreef Musti het volgende:
[..]
Héhé, hoe onverwachtsHet zit je echt wel hoog hé dat Tanja alsnog gewonnen heeft.
Komaan joh, als ik me andere jaren herinner met die Hans en Yin... die waren nog veel slechter dan Nico en het dan nu Nico gunnen, die je tegelijkertijd ook hypocriet en achterbaks durft te noemen??? Beats me! Sorry voor het Engels maar
![]()
Tanja heeft het spel toch correct gespeeld, je hoeft toch niet mee te gaan met een afdankertje als Tanja (als je dan toch nog steeds in de running zit)? Denk ik dan!
En de uitslag hoeft niet zonodig in een nieuw topic te zitten, die kan je soms al van tevoren in het huidige topic lezen!!!Vandaar dat je op een bepaald ogenblik moet stoppen met bepaalde topics te lezen. Misschien moeilijk om uit te leggen maar het is gewoon zo!
![]()
'k Zal een voorbeeld geven als ik series volg uit de "US OF A" dan moet ik ook niet hier komen kijken naar men Actieve Topics! Da's gewoon dom! En dan moet ik ook niet komen zeuren!
Simpel = Simpel!
Klopt, vind het wel jammer, want volgens mij was Nicolas best wel goed. Had ik niet achter hem gezocht; dacht dat het watje was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar je ziet vooral in de seizoenen voordat de BN'ers kwamen wel dat er meestal heerlijke complotjes, tegen-complotjes en dealtjes worden gesmeed. Dat is imho juist het leuke aan ER: naast het pure overleven moet je ook nog rekening houden met de groep en hun stemmen. Je hoeft maar aan Nicolas te denken om te zien dat het fataal kan zijn om de groep en de eilandraden te negeren, ook al ben je in het overleven nog zo goed.
Ik ben Survivor S14 aan het kijken (Fiji) en daar zit ook zo'n luxe eiland in net als dit jaar bij ER. Vind ik minder. Wel een paar leuke twists zoals: jullie mogen de tribal immunity die jullie net gewonnen hebben opgeven (en dus naar de eilandraad) waardoor je op het luxe eiland mag blijven.quote:
En Gorden voor de irritatie-factorquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.quote:
Now you're talking. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef Paul het volgende:
Leuk toch met VIPs maar volgend jaar mogen er wel wat bekendere in. Paul de Leeuw ofzo
Of Peter R de Vries
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:49 schreef eight het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in dat een van die haagse gasten erbij zitten.
Gio.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best leuk als jet Jokertje Matsoe of Elize is.
Volgens mij wordt Cherso ook in België uitgezonden, sinds dit jaar hebben ze zelfs een eigen versie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha prachtig benieuwt hoe obze vlaamse vrienden op hem reageren.
Ach, dat ligt eraan. Hij kan wel gezellig zijn, zolang hij niet zo uitgesproken mieterig gaat lopen doen, want dan zou ik het ook niet trekken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens wil toch langer dan een minuut in zijn aanwezigheid verkeren
En dat de fans dan achter het ware gezicht komen van hun VIP en complotten tegen hem/haar gaan maken. En de VIP andersom die gekke stalkers wil weg werken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef Angelof9 het volgende:
Je telt toch niet als VIP als je enige "claim to fame" een of andere reality show is? Weg met die nep-vippers!
Ze moeten de helft vips doen en de andere helft de grootste fans van die vips. Robinson Stalking!
Ik vond de uitslag van die in Afrika echt heel mooi. Thanks voor de tip voor "Amazing Race"quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk Survivor al vanaf het eerste seizoen.
Geweldige serie.
Een van de mooiste vond ik trouwens die in Afrika. Niet omdat het de spannendste was, hoewel daar ook niets aan mankeerde. Maar de natuurbeelden die je daarin ziet! Geweldig! De leeuwen liepen echt rondjes om de plek waar ze sliepen.
Als je van Survivor houdt, dan zul je de Amazing Race ook wel leuk vinden denk ik. Die volg ik ook al vanaf het begin.
Haal eens een seizoen binnen, dan ben je daar ook aan verslaafd
Dan moet vooral Britt er in, "fucking vet!"quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef Angelof9 het volgende:
Je telt toch niet als VIP als je enige "claim to fame" een of andere reality show is? Weg met die nep-vippers!
Eddy zei toch aan het eind van de laatste aflevering dat er weer een VIP versie kwam?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb bij RTL nagevraagd of ik me op kon geven voor ER 2012, of dat het weer een seizoen werd met enkel BN'ers en BV'ers.
Daarop kreeg ik het volgende antwoord:
"Dit is nog nie tbekend."
Heeeeeeeeeeeeeeel misschien dus toch 'gewone mensen'?
Ik wil meedoen!quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vips is toch geen probleem of wil iedereen zelf graag meedoen
Eddy zei:quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Soohr het volgende:
[..]
Eddy zei toch aan het eind van de laatste aflevering dat er weer een VIP versie kwam?
Tanja kende ik niet, maar Patrick wel (je moet me alleen niet vragen om direct te zeggen waarvan).quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef Doodloper het volgende:
-knip-
Maar ik vind de term VIP dubieus (want wat is er zo 'very important' aan een Tanja of een Patrick?) en misschien heroverwegen ze de keuze wel, of doen ze een 50/50 seizoen, wat me een prima middenweg lijkt.
Maarja, de wens is de vader van de gedachte en zulks.
Ik vind mezelf een stuk belangrijker, en dus had ik eigenlijk veel meer recht gehad om mee te doenquote:Op maandag 5 december 2011 16:30 schreef Doodloper het volgende:
Ja ik kende hem ook wel, maar noem ze dan gewoon BN'ers en BV'ers, want dat zijn ze misschien. Maar geen Very Important Persons, want zo Very Important zijn ze niet toch.
Laat die TT nou maar gewoon zoquote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt wel ja.
Vanavond de tt aanpassen ?
Helemaal mee eens. Bovendien ben je zo gewend geraakt aan die onbekende mensen en voegen BN'ers eigenlijk niets extra's toe.quote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Precies!
En mensen die bijna vergaan van de honger en ellende maar toch koste wat kost door blijven gaan, en geen mensen met "ik vind het eigenlijk niet zo leuk... ik kap ermee, volgend jaar vragen ze me toch weer voor [insert random tv-programma], dus dan doe ik daar wel een mooie ervaring op".
edit; ik heb net seizoen 2001 afgekeken; en de mensen die denken dat BN'ers/BV'ers leuker zijn dan onbekende mensen: pak ook eens een oud seizoen uit de EP tijd, dus 2008 of eerder. Ik vind het prima dat je BV/BN'ers leuker vind, maar kijk gewoon eens hoe het toen was.
Het eerste seizoen met Eddy was ook nog met onbekende mensen, en dat was ook een leuk seizoen, met Igor en die dwaze Marcel.quote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Precies!
En mensen die bijna vergaan van de honger en ellende maar toch koste wat kost door blijven gaan, en geen mensen met "ik vind het eigenlijk niet zo leuk... ik kap ermee, volgend jaar vragen ze me toch weer voor [insert random tv-programma], dus dan doe ik daar wel een mooie ervaring op".
edit; ik heb net seizoen 2001 afgekeken; en de mensen die denken dat BN'ers/BV'ers leuker zijn dan onbekende mensen: pak ook eens een oud seizoen uit de EP tijd, dus 2008 of eerder. Ik vind het prima dat je BV/BN'ers leuker vind, maar kijk gewoon eens hoe het toen was.
Marcelquote:Op dinsdag 6 december 2011 02:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Eddy was ook nog met onbekende mensen, en dat was ook een leuk seizoen, met Igor en die dwaze Marcel.
Hoewel ik het vorig jaar met BN'ers ook wel leuk vond, alleen deze editie sloeg echt op niks.
Het geld ging ergens anders naartoe:quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef Marie30 het volgende:
Nog iemand die die studio er maar goedkoop uit vond zien t.o.v. de andere jaren?
Bron:quote:Expeditie Robinson-vips krijgen altijd betaald
De bekende kandidaten uit Expeditie Robinson krijgen altijd geld mee naar huis, zelfs als ze vroegtijdig opstappen. Dat zegt Patrick Martens, deelnemer in de vorige serie, in Weekend. Hoeveel wordt betaald, mag Martens niet zeggen. “Hoe verder je komt, hoe meer je verdient. Als je de samensmelting haalt krijg je een zeker bedrag, en daarnaast krijg je per uitzending een bedrag. Die bedragen zijn geheim. Als je er eerder uit gaat of zelf opstapt, krijg je startgeld. Je krijgt altijd betaald.“
Er is tijdens de expeditie niets moois opgebloeid tussen kandidaten. “Tsja, je neemt geen douche, je poetst je tanden niet, je wist je niet, je staat je in de zee schoon te spoelen; mensen worden er niet aantrekkelijker op op zo’n eiland, kan ik je vertellen. Het laatste waar je aan denkt is seks, dat schakel je meteen uit. Je hebt andere prioriteiten.”
De acteur heeft geen hekel gekregen aan andere kandidaten. “Ik ergerde me wel aan bepaalde mensen, maar dat was in het spel; ik kan waarschijnlijk prima een biertje met ze drinken in de kroeg. Maar een reünie komt er vooralsnog niet. Ik ben zelf niet zo goed in dingen organiseren, maar Sascha Visser, Sylvia Geersen en Do spreek ik nog wel eens.“
Dit was al een aantal weken bekend inderdaad. Ik heb het ook meerdere keren aangehaald als een van de problemen die er zijn met de deelnemers. Dat je op zich best goede deelnemers kan krijgen met VIPS erbij (mits ze ook net zo gescreend worden als onbekende kandidaten), maar dat je mensen nou niet echt motiveert om hun best te doen als ze toch wel betaald krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geld ging ergens anders naartoe:
[..]
Bron:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
Werk jij graag voor niks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Of was dit al lang bekend? Ik dacht altijd dat ze gratis meededen.
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/pquote:
Hoe beroerd is dat! Totaal ongeloofwaardig gezien de manier waarop ie er uit ging en Eddy Zoey deed het juist erg goed imo. Expeditie Robinson wordt wat mij betreft een stuk minder leuk met die dennis WEENingquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zojuist bekend: Dennis Weening vervangt Eddy Zoey als presentator.
Nieuwe zenderbaas, die het blijkbaar anders wil aanpakken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat helemaal niet leuk, ex-kandidaten die ineens het programma gaan presenteren
Waarom ging Eddy weg dan?
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
gewoon doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:43 schreef zoem het volgende:
Ik zou nog bijna een Twitteraccount aanmaken om mijn ongezouten mening te delen met Dennis Weening.
Wat een drol van een presentator is dat
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
Dat is niet mijn bron.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
Ja, echt veel geloofwaardigheid heeft hij als ER presentator niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
En als iemand gaat opgeven, wat moet Dennis dan zeggen?
Je kan moeilijk de deelnemer een trap nageven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
Geloof best dat Eddy er van baalt, hij was degene die mister Robinson moest gaan vervangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Doodloper het volgende:
Die Eddy baalt er wel echt van; laatste tweet van hem:ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
bronquote:Eddy Zoëy is door RTL 5 aan de kant gezet als host van Expeditie Robinson. Hij wordt vervangen door Dennis Weening. Dat vertelde Zoëy woensdag op de radio. Zoëy is verbolgen over het feit. “De gehele reden is niet helemaal duidelijk. Het enige dat ik weet is dat we er financieel niet zijn uitgekomen. Daar wil ik gelijk bij zeggen: duur ben ik niet. Dat mensen niet denken dat ik te veel vraag. Ik zou het voor hetzelfde bedrag gedaan hebben als voorgaande jaren“, legt hij uit.
Hij vindt het ‘verschrikkelijk jammer’. “Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden. Er zit nu net een nieuwe, verse zenderbaas op. Die kan heel andere ideeën hebben over programma’s. Daar hoef ik het niet mee eens te zijn, maar het is wel heel vervelend dat zo iemand besluit als het aan je voorbij gaat.”
Bovendien vindt Zoëy zijn RTL 5-collega Weening helemaal niet geschikt voor de show. “Dennis vind ik een heel goede presentator, maar niet de meest geloofwaardige host voor dit programma, gezien het feit dat hij zelf als kandidaat gestopt is om heel vage redenen. Het kan niet!”
Een goede presentator moet de kandidaten er juist doorheen kunnen trekken als het moeilijk wordt, vindt Zoëy. “Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Aan vertrekken bij RTL 5 denkt Zoëy nog niet. “Ik vind dat te vroeg. Dit is nu gebeurd en het verdient geen schoonheidsprijs. Het is niet dat ik nu met RTL 5 een groot probleem hebben. Dit is geen goede beslissing, maar ik hoop dat RTL me nu wel wat moois kan voorschotelen. They owe me one.”
Wel gaat Zoëy binnenkort mogelijk een dertiendelige serie maken voor National Geographic. “Dat moet Washington beslissen. Op dit moment zijn de banden met National Geographic erg goed.“
Mja, als ik dit zo lees dan krijg ik het gevoel dat Eddy (of zijn manager) er niet dicht genoeg op zat. Desalniettemin een lul van een zenderbaas. Hetzelfde als bij Blik op de weg, daar moest Leo de Haas ruimte maken voor Frits Sissing. Verandering is niet altijd goed!quote:Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden.
En is zo is het maar netquote:“Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Ik hoorde het gisteren op 3FM ja. Bizarre keuze van de bazen. Als er iemand echt niet geloofwaardig over kan komen is hij dat wel. Na die actie in een eerder seizoen neemt niemand hem serieus.quote:
Ik vond er ook weinig aan. Van mij mogen er weer onbekenden meedoen. Die BNérs gaan niet echt volledig in rattenmodus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef muzas het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt dan. Veel slechter dan vorig seizoen kan bijna niet. Ze hadden daar meer eten dan ik hier thuis.. Winnaarseilandffs
Lekker in bad, veel eten. Survival hoor.
En dan die proeven... Rookworst eten... come on..
SBS gaat het nu weer proberen met De Schat van de Oranje... Misschien dat het wel weer een nieuwe ER/WIDM kan zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef okiokinl het volgende:
klinkt alsof ze nog meer gaan bezuinigen.... ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.
dat programma moet misschien gewoon bij RTL5 weg? naar een zender die er echt wat van wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |