Misschien is het wel leuk als het weer iétsje spartaanser wordt ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Robinson waardig is ook weer wat anders. Maar het was dit jaar gewoon allemaal teveel van het goede. Teveel eten dat viel te winnen, steeds weer naar het luxe eiland. Sowieso was het basis eiland al een stuk luxer dan normaal. Daarnaast is het vreemd dat de expeditie nu gewoon korter duurt dan vroeger.
Ik heb al eens eerder gezocht naar de eerste seizoenen, maar niets gevondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Doodloper het volgende:
Iemand die toevallig seizoen 2000 en/of 2002 heeft?
Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zou eigenlijk leuker zijn als het mensen betrof die er niet uit vrije keuze zitten.
Even kijken, bv. mensen die een taakstaf hebben of gewoon in de bak zitten.
Ze op een eiland droppen, en zo kunnen ze een paar weken korter of iets anders, maakt me niet uit.
Het lijkt me spannender als mensen er niet willen zitten, maar toch moeten omdat ze moeten overleven. DAT is pas spannend.
Ik zie het wel zitten, ik zou zeggen jongens en meisjes van ER, ga eens brainstormen. Dit wordt een hit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!
dat wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Deceit het volgende:
Ik ben wel blij dat tanja gewonnen heeft. Altijd happy en positief en heeft het spel goed gespeeld
Sugar Jackson.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat het de volgende keer weer met BN'ers isIk heb nu wel genoeg van die C sterren gezien. In geen enkel seizoen waarin BN'ers meededen sprong er iemand uit. Types als Björn, Douwe en Klaar zijn tof
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Smurfin het volgende:
Tanja![]()
Terechte winnares![]()
...
Proficiat
In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar.![]()
[..]
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos.
![]()
Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Mike het volgende:
Ik zie dat het gezellig geweest is hier?
In principe kan hier alles gepost worden als de uitslag op tv geweest is, maar een uitslag in een topictitel zetten is niet handig. Dat doen we nergens op FOK!, ook bv op de frontpage staat een uitslag alleen IN een bericht en niet in de titel. We kunnen het nu niet meer terugdraaien, dus het heeft weinig zin om erover bezig te blijven en het is zonde van dit topic.
Mocht je toch nog wat erover kwijt willen, doe dat dan in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), dan kunnen we het hier weer gewoon over ER hebben.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Wat een godverdomsefuckingklotezever is me dat hier allemaal! Zit iedereen hier te neuten over een topictitel terwijl het al uitgezonden is!
Ja, ik ben Belg sowhat, als ik de uitslag niet wil weten kom ik hier niet of vermijd ik #ER en alle andere forums ivm ER zoveel ik kan!
'k Heb het immers vernomen via Twitter, minder dan 1min. na de uitzending, laten we nu alle nieuwspagina's platleggen want de ER-winnaar is bekend. Aub. niet zeveren, hé! Dus iedereen vanaf nu alles afsluiten!
Sinds wanneer doet het er hier toe, dat de aflevering nog niet in België is vertoond? Da's juist het punt dat je hier kan lezen wie er al dan niet gewonnen heeft! Is al jaren zo dat het eerst in NL wordt uitgezonden.
Als je de uitslag niet wil weten maar wel hier komt lurken?
Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar.![]()
[..]
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai,'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos.
![]()
Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.
Héhé, hoe onverwachtsquote:Op zaterdag 3 december 2011 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.
Nico heeft veel opdrachten gewonnen of bijna gewonnen, is er níet uitgestemd, speelde strategisch en lag de hele finaleproef eerste en heeft alleen verloren door dat laatste gelukonderdeel.
Dát noemt men een Robinson. Dat heeft voor de rest niks met een gunfactor te maken.
En hypocriete, achterbakse Nico gun ik het alsnog 10000x meer dan die hysterische aandachtshoer Tanja.
En je kunt niet verwachten van mensen dat ze helemaal niet meer op FOK! komen omdat ze de uitslag niet willen weten. Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet op het topic klikken, maar de TT zie je sowieso als je in je actieve topics kijkt. In de TT moet je gewoon geen spoilers zetten. Punt.
Ik kijk Survivor al vanaf het eerste seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 05:18 schreef Moonwalk het volgende:
Wie volgt er inmiddels allemaal survivor? Ik ben blij dat ik daar nog een hele stapel seizoenen van kan kijken. Zeker aangezien het gewoon een leukere versie van ER is.
Kijkt er trouwens iemand naar " Im a celeb get me out of here". Dat lijkt me namelijk een heel slap aftreksel van ER en Survivor. Ik heb het nog niet gekeken maar het trekt me niet. ben benieuwd of er mensen zijn die ER en/of Survivor kijken, en dat programma leuk vinden.
Oja, bij die hele na beschouwing miste ik een soort van nooit vertoonde beelden, extra spanning die we echt niet hadden gezien. Zoals bij een aflevering van Survivor ( sorry voor het voorbeeld steeds), daar was iedereen heel erg kwaad op een speler vanwege een complot tegen zijn belangrijkste maatje. Maar in de hele show lieten ze niet zien dat zijn maatje eerst een complot tegen hem probeerde te smeden, en dat hij daar dus achter kwam en er wat aan deed. Dat kwam pas aan het eind van het seizoen en dat zit je dus wel een beetje van " ooohh"" oeehh"
![]()
en "aaaha!"![]()
dat soort kleine dingetjes maakt ER onnodig saaier, want veel moeite moet dat toch niet kosten ipv 40 vuurpijlen die mis gaan , konden ze ook zoiets boeiends laten zien, dingen die je nooit verwacht had ofzo. Maar misschien was er wel niks om te tonen en was dit de ergste klus die een video editor zich kan voorstellen. Om hier nog wat van te bakken wat betreft de montage.
Waarom niet Sasha? Je geeft zelf al aan dat het laatste onderdeel grotendeels een kwestie van geluk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Zonder die achterlijke munten was de finale tussen Sascha, Patrick en Nico gegaan en had of Patrick, of Nico gewonnen.
Nico had nu ook moeten winnen. Dat laatste onderdeel hing veel te veel af van geluk.
Hij had ook een enorme voorsprong, maar door dat laatste onderdeel werd de rest van de finaleproef nutteloos.
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef sverbern het volgende:
Ik vond Tanja geen leuke kandidaat maar ze heeft wel meer het spel gespeeld dat Sascha, Patrick of Jochem (die gewoon zei: "dit spel is niets voor mij", waarom doe je dan mee??). Niko heeft het nog beter gespeeld maar uiteindelijk werd de finale een soort gokspel.![]()
Overigens wel opvallend: jarenlang werd op de fora geroepen dat de finale een 'ultieme proef' moest zijn ipv een stemronde en nu is het een proef, is het weer niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |