abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 december 2011 @ 16:02:12 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105099628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Robinson waardig is ook weer wat anders. Maar het was dit jaar gewoon allemaal teveel van het goede. Teveel eten dat viel te winnen, steeds weer naar het luxe eiland. Sowieso was het basis eiland al een stuk luxer dan normaal. Daarnaast is het vreemd dat de expeditie nu gewoon korter duurt dan vroeger.
Misschien is het wel leuk als het weer iétsje spartaanser wordt ja.
Maar voor de rest heb ik er niet zoveel problemen mee. Ook na een week weinig en ongevarieerd eten smaakt een hamburger al goddelijk. Ik vind het altijd wel leuk om te zien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:41:07 #177
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105102839
Iemand die toevallig seizoen 2000 en/of 2002 heeft?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105103177
Dit jaar was meer Resort Robinson dan Expeditie Robinson :P
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Doodloper het volgende:
Iemand die toevallig seizoen 2000 en/of 2002 heeft?
Ik heb al eens eerder gezocht naar de eerste seizoenen, maar niets gevonden ;(
Jammer, want van Survivor staat het wel allemaal online (YT).
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:54:33 #179
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105103248
Hm oke, ben bang dat ze nergens meer te vinden zijn. :'(

Ja van Survivor wel idd... maarja, dat heeft een stuk meer kijkers en dus een grotere kans dat iemand die oude seizoenen nog heeft en online kan zetten..
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:01:19 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105103460
Het zou eigenlijk leuker zijn als het mensen betrof die er niet uit vrije keuze zitten.
Even kijken, bv. mensen die een taakstaf hebben of gewoon in de bak zitten.

Ze op een eiland droppen, en zo kunnen ze een paar weken korter of iets anders, maakt me niet uit.

Het lijkt me spannender als mensen er niet willen zitten, maar toch moeten omdat ze moeten overleven. DAT is pas spannend.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_105103589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zou eigenlijk leuker zijn als het mensen betrof die er niet uit vrije keuze zitten.
Even kijken, bv. mensen die een taakstaf hebben of gewoon in de bak zitten.

Ze op een eiland droppen, en zo kunnen ze een paar weken korter of iets anders, maakt me niet uit.

Het lijkt me spannender als mensen er niet willen zitten, maar toch moeten omdat ze moeten overleven. DAT is pas spannend.
Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:16:11 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105104074
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:04 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Goed plan, dat wel. Dan wordt het pas spectaculair!
Ik zie het wel zitten, ik zou zeggen jongens en meisjes van ER, ga eens brainstormen. Dit wordt een hit.

Oja, en de kijkers mogen ook een (of desnoods meedere) BN-ers nomineren die er verplicht in moeten, als ze iets presteren krijgen ze misschien een verlenging van hun contract en anders moeten ze verder door het leven als losers. _O-
pi_105108578
Ik ben wel blij dat tanja gewonnen heeft. Altijd happy en positief en heeft het spel goed gespeeld
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:08:02 #184
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105119309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Deceit het volgende:
Ik ben wel blij dat tanja gewonnen heeft. Altijd happy en positief en heeft het spel goed gespeeld
dat wel ja :)

ik moet zeggen dat ik niemand van de finalisten echt een oneerlijke winnaar had gevonden; iedereen speelt het op zijn eigen manier, en als je de finale hebt gehaald laat dat wel zien dat je geen onterechte winnaar bent. Al is Tanje hier en daar misschien wel geholpen door de crew; maar aan de andere kant heeft ze dat weer dik goedgemaakt met de grot. ^O^

Gaat er iemand nog oude seizoenen kijken, of wachten jullie allemaal tot september 2012 ( :'( :'( :'( :'() tot het volgende seizoen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:31:21 #185
208890 June.
Seriously?
pi_105120369
Wel jammer dat het de volgende keer weer met BN'ers is :{ Ik heb nu wel genoeg van die C sterren gezien. In geen enkel seizoen waarin BN'ers meededen sprong er iemand uit. Types als Björn, Douwe en Klaar zijn tof O+
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:49:49 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105121234
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat het de volgende keer weer met BN'ers is :{ Ik heb nu wel genoeg van die C sterren gezien. In geen enkel seizoen waarin BN'ers meededen sprong er iemand uit. Types als Björn, Douwe en Klaar zijn tof O+
Sugar Jackson.

En vorig jaar was het gewoon leuk, omdat het programma veel beter in elkaar zat. Niet elke keer zo'n winnaarseiland, maar wel 2 proeven, kans om terug in het spel te komen als je wordt weggestemd, etc.
Als ze dat volgend seizoen weer doen, wordt het gewoon weer een leuk seizoen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:07:51 #187
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105121984
Joah ze zullen het vast wel weer wat verbeteren.
Misschien was het gewoon een test, dat ze bepaalde aspecten meer naar voren wilde laten komen (minder proeven; meer deelnemers aan het woord laten; meer de situatie op de eilanden laten zien), en dat ze dat volgend jaar weer helemaal anders gaan doen.

We'll see, ik blijf in elk geval kijken. ^O^ we zeiken toch elk jaar met z'n allen dat het een baggerseizoen was :')
pi_105125830
Wat een godverdomsefuckingklotezever is me dat hier allemaal! Zit iedereen hier te neuten over een topictitel terwijl het al uitgezonden is!
Ja, ik ben Belg sowhat, als ik de uitslag niet wil weten kom ik hier niet of vermijd ik #ER en alle andere forums ivm ER zoveel ik kan!
'k Heb het immers vernomen via Twitter, minder dan 1min. na de uitzending, laten we nu alle nieuwspagina's platleggen want de ER-winnaar is bekend. Aub. niet zeveren, hé! Dus iedereen vanaf nu alles afsluiten!

Sinds wanneer doet het er hier toe, dat de aflevering nog niet in België is vertoond? Da's juist het punt dat je hier kan lezen wie er al dan niet gewonnen heeft! Is al jaren zo dat het eerst in NL wordt uitgezonden.
Als je de uitslag niet wil weten maar wel hier komt lurken?

Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar. ^O^ *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Smurfin het volgende:
Tanja *O*

Terechte winnares ^O^

...
Proficiat ^O^
Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai, >:) 'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos. O-)

Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.

[ Bericht 49% gewijzigd door Musti op 03-12-2011 04:45:59 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 04:38:44 #189
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_105125910
Lurken is als je het topic al hebt geopend. Is het zo raar dat mensen die het nog niet hebben gezien (Belgen of Nederlanders die het online kijken) wel op Fok kunnen komen voor andere topics? :')

Ik had het al gezien voor de TT overigens, maar snap wel dat je een TT spoilervrij moet houden, dat lijkt me ook niet echt rocket science verder.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_105125944
Einde topic betekent ook niet meteen einde aflevering. :'( Duuuuuusssss.... :o
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:10:45 #191
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105125970
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Ik heb de finale ondertussen wel al gezien en vind Tanja wel de ER van dit jaar. ^O^ *O*

[..]

Madame Paon vanwaar ook alweer die grote ommezwaai, >:) 'k Herinner me nog goed dat je andere kandidaten dan Nico verkoos. O-)

Nico blijft voor mij nog steeds de grootste hypocriet (blijft de boel belazeren en komt er telkens mee weg), en Sascha het achternalopertje, hulpje van z'n maatjes.
In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.

Nico heeft veel opdrachten gewonnen of bijna gewonnen, is er níet uitgestemd, speelde strategisch en lag de hele finaleproef eerste en heeft alleen verloren door dat laatste gelukonderdeel.
Dát noemt men een Robinson. Dat heeft voor de rest niks met een gunfactor te maken.

En hypocriete, achterbakse Nico gun ik het alsnog 10000x meer dan die hysterische aandachtshoer Tanja.

En je kunt niet verwachten van mensen dat ze helemaal niet meer op FOK! komen omdat ze de uitslag niet willen weten. Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet op het topic klikken, maar de TT zie je sowieso als je in je actieve topics kijkt. In de TT moet je gewoon geen spoilers zetten. Punt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:15:43 #192
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105125974
Eerst lezen voordat je zomaar gaat roepen Musti.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:47 schreef Mike het volgende:
Ik zie dat het gezellig geweest is hier? :+

In principe kan hier alles gepost worden als de uitslag op tv geweest is, maar een uitslag in een topictitel zetten is niet handig. Dat doen we nergens op FOK!, ook bv op de frontpage staat een uitslag alleen IN een bericht en niet in de titel. We kunnen het nu niet meer terugdraaien, dus het heeft weinig zin om erover bezig te blijven en het is zonde van dit topic.

Mocht je toch nog wat erover kwijt willen, doe dat dan in het Feedbacktopic ([Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR), dan kunnen we het hier weer gewoon over ER hebben. :)
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Musti het volgende:
Wat een godverdomsefuckingklotezever is me dat hier allemaal! Zit iedereen hier te neuten over een topictitel terwijl het al uitgezonden is!
Ja, ik ben Belg sowhat, als ik de uitslag niet wil weten kom ik hier niet of vermijd ik #ER en alle andere forums ivm ER zoveel ik kan!
'k Heb het immers vernomen via Twitter, minder dan 1min. na de uitzending, laten we nu alle nieuwspagina's platleggen want de ER-winnaar is bekend. Aub. niet zeveren, hé! Dus iedereen vanaf nu alles afsluiten!

Sinds wanneer doet het er hier toe, dat de aflevering nog niet in België is vertoond? Da's juist het punt dat je hier kan lezen wie er al dan niet gewonnen heeft! Is al jaren zo dat het eerst in NL wordt uitgezonden.
Als je de uitslag niet wil weten maar wel hier komt lurken?

[..]

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:18:15 #193
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105125978
Wie volgt er inmiddels allemaal survivor? Ik ben blij dat ik daar nog een hele stapel seizoenen van kan kijken. Zeker aangezien het gewoon een leukere versie van ER is.

Kijkt er trouwens iemand naar " Im a celeb get me out of here". Dat lijkt me namelijk een heel slap aftreksel van ER en Survivor. Ik heb het nog niet gekeken maar het trekt me niet. ben benieuwd of er mensen zijn die ER en/of Survivor kijken, en dat programma leuk vinden.

Oja, bij die hele na beschouwing miste ik een soort van nooit vertoonde beelden, extra spanning die we echt niet hadden gezien. Zoals bij een aflevering van Survivor ( sorry voor het voorbeeld steeds), daar was iedereen heel erg kwaad op een speler vanwege een complot tegen zijn belangrijkste maatje. Maar in de hele show lieten ze niet zien dat zijn maatje eerst een complot tegen hem probeerde te smeden, en dat hij daar dus achter kwam en er wat aan deed. Dat kwam pas aan het eind van het seizoen en dat zit je dus wel een beetje van " ooohh" :o " oeehh" :(
en "aaaha!" :D

dat soort kleine dingetjes maakt ER onnodig saaier, want veel moeite moet dat toch niet kosten ipv 40 vuurpijlen die mis gaan , konden ze ook zoiets boeiends laten zien, dingen die je nooit verwacht had ofzo. Maar misschien was er wel niks om te tonen en was dit de ergste klus die een video editor zich kan voorstellen. Om hier nog wat van te bakken wat betreft de montage.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105125994
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

In veel opdrachten als een van de laatsten eindigen, er als een van de eersten uit worden gestemd, de finale winnen doordat het laatste onderdeel grotendeels van geluk afhing ... wat een Robinson.

Nico heeft veel opdrachten gewonnen of bijna gewonnen, is er níet uitgestemd, speelde strategisch en lag de hele finaleproef eerste en heeft alleen verloren door dat laatste gelukonderdeel.
Dát noemt men een Robinson. Dat heeft voor de rest niks met een gunfactor te maken.

En hypocriete, achterbakse Nico gun ik het alsnog 10000x meer dan die hysterische aandachtshoer Tanja.

En je kunt niet verwachten van mensen dat ze helemaal niet meer op FOK! komen omdat ze de uitslag niet willen weten. Als je de uitslag niet wilt weten, moet je niet op het topic klikken, maar de TT zie je sowieso als je in je actieve topics kijkt. In de TT moet je gewoon geen spoilers zetten. Punt.
Héhé, hoe onverwachts ;) Het zit je echt wel hoog hé dat Tanja alsnog gewonnen heeft. :D Komaan joh, als ik me andere jaren herinner met die Hans en Yin... die waren nog veel slechter dan Nico en het dan nu Nico gunnen, die je tegelijkertijd ook hypocriet en achterbaks durft te noemen??? Beats me! Sorry voor het Engels maar :|W
Tanja heeft het spel toch correct gespeeld, je hoeft toch niet mee te gaan met een afdankertje als Tanja (als je dan toch nog steeds in de running zit)? Denk ik dan!
En de uitslag hoeft niet zonodig in een nieuw topic te zitten, die kan je soms al van tevoren in het huidige topic lezen!!! :r Vandaar dat je op een bepaald ogenblik moet stoppen met bepaalde topics te lezen. Misschien moeilijk om uit te leggen maar het is gewoon zo! :O
'k Zal een voorbeeld geven als ik series volg uit de "US OF A" dan moet ik ook niet hier komen kijken naar men Actieve Topics! Da's gewoon dom! En dan moet ik ook niet komen zeuren!

Simpel = Simpel! :)
pi_105126007
Madame Paon en Moonwalk weer na elkaar, de Patrick en Sascha hier! :O
Moonwalk rot op met je Survivor (wat zoveel beter schijnt te zijn) in dit topic!
't Is hier Expeditie Robinson en NIET Survivor! Dus ga geen vergelijkingen maken!
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:45:03 #196
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_105126862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 05:18 schreef Moonwalk het volgende:
Wie volgt er inmiddels allemaal survivor? Ik ben blij dat ik daar nog een hele stapel seizoenen van kan kijken. Zeker aangezien het gewoon een leukere versie van ER is.

Kijkt er trouwens iemand naar " Im a celeb get me out of here". Dat lijkt me namelijk een heel slap aftreksel van ER en Survivor. Ik heb het nog niet gekeken maar het trekt me niet. ben benieuwd of er mensen zijn die ER en/of Survivor kijken, en dat programma leuk vinden.

Oja, bij die hele na beschouwing miste ik een soort van nooit vertoonde beelden, extra spanning die we echt niet hadden gezien. Zoals bij een aflevering van Survivor ( sorry voor het voorbeeld steeds), daar was iedereen heel erg kwaad op een speler vanwege een complot tegen zijn belangrijkste maatje. Maar in de hele show lieten ze niet zien dat zijn maatje eerst een complot tegen hem probeerde te smeden, en dat hij daar dus achter kwam en er wat aan deed. Dat kwam pas aan het eind van het seizoen en dat zit je dus wel een beetje van " ooohh" :o " oeehh" :(
en "aaaha!" :D

dat soort kleine dingetjes maakt ER onnodig saaier, want veel moeite moet dat toch niet kosten ipv 40 vuurpijlen die mis gaan , konden ze ook zoiets boeiends laten zien, dingen die je nooit verwacht had ofzo. Maar misschien was er wel niks om te tonen en was dit de ergste klus die een video editor zich kan voorstellen. Om hier nog wat van te bakken wat betreft de montage.
Ik kijk Survivor al vanaf het eerste seizoen.
Geweldige serie.
Een van de mooiste vond ik trouwens die in Afrika. Niet omdat het de spannendste was, hoewel daar ook niets aan mankeerde. Maar de natuurbeelden die je daarin ziet! Geweldig! De leeuwen liepen echt rondjes om de plek waar ze sliepen.

Als je van Survivor houdt, dan zul je de Amazing Race ook wel leuk vinden denk ik. Die volg ik ook al vanaf het begin.
Haal eens een seizoen binnen, dan ben je daar ook aan verslaafd :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_105129140
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:

Zonder die achterlijke munten was de finale tussen Sascha, Patrick en Nico gegaan en had of Patrick, of Nico gewonnen.

Nico had nu ook moeten winnen. Dat laatste onderdeel hing veel te veel af van geluk.
Hij had ook een enorme voorsprong, maar door dat laatste onderdeel werd de rest van de finaleproef nutteloos.
Waarom niet Sasha? Je geeft zelf al aan dat het laatste onderdeel grotendeels een kwestie van geluk is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105129416
Ik vond Tanja geen leuke kandidaat maar ze heeft wel meer het spel gespeeld dat Sascha, Patrick of Jochem (die gewoon zei: "dit spel is niets voor mij", waarom doe je dan mee??). Niko heeft het nog beter gespeeld maar uiteindelijk werd de finale een soort gokspel. :X

Overigens wel opvallend: jarenlang werd op de fora geroepen dat de finale een 'ultieme proef' moest zijn ipv een stemronde en nu is het een proef, is het weer niet goed }:|
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:31:34 #199
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105129647
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef sverbern het volgende:
Ik vond Tanja geen leuke kandidaat maar ze heeft wel meer het spel gespeeld dat Sascha, Patrick of Jochem (die gewoon zei: "dit spel is niets voor mij", waarom doe je dan mee??). Niko heeft het nog beter gespeeld maar uiteindelijk werd de finale een soort gokspel. :X

Overigens wel opvallend: jarenlang werd op de fora geroepen dat de finale een 'ultieme proef' moest zijn ipv een stemronde en nu is het een proef, is het weer niet goed }:|
Er zou bij het stemmen ook de stem van een 'nutrale/professionele' jury van invloed moeten zijn.
Soms is het wegstemmen van iemand ook niet fair vooral als die eruit gestemd wordt, omdat het bijvoorbeeld vrouwen tegen mannen zijn, en nog meer van die onzin.
De nadruk mag wat mij betreft liggen bij het kunnen incasseren en de drang om te 'overleven'.
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:04:32 #200
321294 Character
It's So Fluffy!
pi_105130374
Gefeliciteerd Tanja!

Persoonlijk was ik voor Tanja maar Niko en Sasha hadden het ook wel verdiend hoor. Maar het is een spel en het is zo gespeeld. Goed van Tanja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')