gewoon doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:43 schreef zoem het volgende:
Ik zou nog bijna een Twitteraccount aanmaken om mijn ongezouten mening te delen met Dennis Weening.
Wat een drol van een presentator is dat
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Haha:twitter:Luukvdb twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:20:20@eddyzoey1 En gaat ie daar dan ook halverwege mee stoppen? ;-) reageer retweet
twitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 17:24:05@Luukvdb Ha ha :-) Moet ik toch ff hardop om lachen... reageer retweet
Dat is niet mijn bron.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
Ja, echt veel geloofwaardigheid heeft hij als ER presentator niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
En als iemand gaat opgeven, wat moet Dennis dan zeggen?
Je kan moeilijk de deelnemer een trap nageven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Doodloper het volgende:
oh en brontwitter:eddyzoey1 twitterde op woensdag 21-03-2012 om 16:58:55Yep folks, it is official, ik ga Expeditie Robinson NIET meer presenteren... Helaas... @DennisWeening gaat de stok van me overnemen... reageer retweet
ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
Geloof best dat Eddy er van baalt, hij was degene die mister Robinson moest gaan vervangen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Doodloper het volgende:
Die Eddy baalt er wel echt van; laatste tweet van hem:ik vind het zielig voor Eddytwitter:Jetsaid twitterde op woensdag 21-03-2012 om 20:06:18Dus deze @DennisWeening wordt presentator van @Expeditie2012: #omtewenen reageer retweet
bronquote:Eddy Zoëy is door RTL 5 aan de kant gezet als host van Expeditie Robinson. Hij wordt vervangen door Dennis Weening. Dat vertelde Zoëy woensdag op de radio. Zoëy is verbolgen over het feit. “De gehele reden is niet helemaal duidelijk. Het enige dat ik weet is dat we er financieel niet zijn uitgekomen. Daar wil ik gelijk bij zeggen: duur ben ik niet. Dat mensen niet denken dat ik te veel vraag. Ik zou het voor hetzelfde bedrag gedaan hebben als voorgaande jaren“, legt hij uit.
Hij vindt het ‘verschrikkelijk jammer’. “Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden. Er zit nu net een nieuwe, verse zenderbaas op. Die kan heel andere ideeën hebben over programma’s. Daar hoef ik het niet mee eens te zijn, maar het is wel heel vervelend dat zo iemand besluit als het aan je voorbij gaat.”
Bovendien vindt Zoëy zijn RTL 5-collega Weening helemaal niet geschikt voor de show. “Dennis vind ik een heel goede presentator, maar niet de meest geloofwaardige host voor dit programma, gezien het feit dat hij zelf als kandidaat gestopt is om heel vage redenen. Het kan niet!”
Een goede presentator moet de kandidaten er juist doorheen kunnen trekken als het moeilijk wordt, vindt Zoëy. “Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Aan vertrekken bij RTL 5 denkt Zoëy nog niet. “Ik vind dat te vroeg. Dit is nu gebeurd en het verdient geen schoonheidsprijs. Het is niet dat ik nu met RTL 5 een groot probleem hebben. Dit is geen goede beslissing, maar ik hoop dat RTL me nu wel wat moois kan voorschotelen. They owe me one.”
Wel gaat Zoëy binnenkort mogelijk een dertiendelige serie maken voor National Geographic. “Dat moet Washington beslissen. Op dit moment zijn de banden met National Geographic erg goed.“
Mja, als ik dit zo lees dan krijg ik het gevoel dat Eddy (of zijn manager) er niet dicht genoeg op zat. Desalniettemin een lul van een zenderbaas. Hetzelfde als bij Blik op de weg, daar moest Leo de Haas ruimte maken voor Frits Sissing. Verandering is niet altijd goed!quote:Volgens mij had het heel makkelijk met een paar telefoontjes opgelost kunnen worden.
En is zo is het maar netquote:“Dennis was zelf een watje, dus dat wordt moeilijk.”
Ik hoorde het gisteren op 3FM ja. Bizarre keuze van de bazen. Als er iemand echt niet geloofwaardig over kan komen is hij dat wel. Na die actie in een eerder seizoen neemt niemand hem serieus.quote:
Ik vond er ook weinig aan. Van mij mogen er weer onbekenden meedoen. Die BNérs gaan niet echt volledig in rattenmodus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef muzas het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt dan. Veel slechter dan vorig seizoen kan bijna niet. Ze hadden daar meer eten dan ik hier thuis.. Winnaarseilandffs
Lekker in bad, veel eten. Survival hoor.
En dan die proeven... Rookworst eten... come on..
SBS gaat het nu weer proberen met De Schat van de Oranje... Misschien dat het wel weer een nieuwe ER/WIDM kan zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:53 schreef okiokinl het volgende:
klinkt alsof ze nog meer gaan bezuinigen.... ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.
dat programma moet misschien gewoon bij RTL5 weg? naar een zender die er echt wat van wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |